X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דוד ארגז רופא פנימי מרכז רפואי קפלן
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
טיפין טיפין הצליח טראמפ לחבר את רסיסי המידע תוך אי-הסדר והאנדרלמוסיה נחשפה בפניו התמונה המלאה עכשיו כבר מותר לגלות כיצד ניצלה ארצות הברית של אמריקה מסכנה איומה
▪  ▪  ▪
טראמפ. קשה אך יציב [צילום: ג'רלד הרברט/AP]

שלושה חודשים חלפו מאז הגיע לכאן, ודונלד ג' טראמפ עדין לא התרגל למיטה החדשה. בכל לילה הוא התהפך במיטתו עד שנרדם ואז התעורר לפנות בוקר עם גב כואב. טראמפ ישן בחדר קטן עם קירות לבנים ובלי שום חלונות. האור היחיד בתא בקע מהתקרה והאוויר נכנס ויצא מפתחים נסתרים בפינות החדר. החדר היה מרושת במצלמות ומיקרופונים ואפילו בחדר הרחצה היו מצלמות שכוסו במעטה חלבי כדי לשמור על צניעותו. לחזהו הוצמד חיישן שבעזרתו נוטרו הדופק, לחץ הדם, ערכי סוכר וריווי החמצן. פעם ביום נפתחה דלת סמויה לחצר מקורה כדי שיוכל לצעוד להתאוורר ובכל פעם שיצא מישהו סידר את החדר. טראמפ לא ראה מי נכנס לחדר בהיעדרו, אך לעיתים, כשחזר לחדר המסודר, הבחין בריח עדין של בושם נשי.
בחודשיים הראשונים איש לא דיבר אתו. הביאו לו את הארוחות בזמנים קבועים וכשנזקק למשהו נוסף לחץ על כפתור אדום מימין לדלת שהפעיל אינטרקום, ביקש ובדרך כלל נענה, אבל כל ניסיון לקשור שיחה נענה בשתיקה. טראמפ הרגיש דחף עז לדבר עם עצמו בקול רם אבל ידע שהוא מוקלט ונמנע מכך. רק כעבור חודשיים, כשכבר כמעט התייאש מהבדידות החלה החקירה. ג'ו, החוקר הראשי נכנס כל בוקר לחדרו וניהל אתו שיחה ידידותית. ג'ו מיעט בדברים ובעיקר הקשיב, אך מדי פעם גם ענה לשאלותיו וטראמפ נצר כל מילה בזיכרונו. הוא שמח לשמוע שמלניה והמשפחה בסדר ובמקום בטוח. טיפין טיפין הצליח טראמפ לחבר את רסיסי המידע. מתוך אי-הסדר והאנדרלמוסיה נחשפה פניו התמונה המלאה. עכשיו כבר מותר לגלות כיצד ניצלה ארצות הברית של אמריקה מסכנה איומה.
כפי שהניו-יורק טיימס חשף, הרפובליקאים רקמו תוכנית שטנית לזיוף הבחירות, תוכנית שכמעט הצליחה. טראמפ גייס עשרות אלפי תומכים בשכר שנסעו אחריו מעצרת לעצרת ויצרו תחושה מזויפת של תמיכה רחבה בו. האמת, מעולם לא תמכו בטראמפ 75 מיליונים כפי שהוא טען אלא הרבה פחות והסקרים של התקשורת לפני הבחירות, שהראו יתרון גדול לבידן, היו מדויקים. לקראת יום הבחירות הקימו החותרים, רודי ג'וליאני, סידני פאואל, גנרל פלין המושחת ואחרים רשת סוכנים במסווה של משגיחי קלפיות תמימים שאומנו לזייף את התוצאות בשטח. זו הסיבה שטראמפ התנגד כל כך להצבעות בדואר שעליהן לא הייתה לו השפעה. ספק אם התוכנית של טראמפ הייתה מתגלית לולא פרשת המחשב הנייד של האנטר בנו של הנשיא הנבחר. מתברר שהרוסים, בני בריתו של טראמפ, הפיצו סרטונים מזויפים בהם נראה, לכאורה, האנטר בנו של הנשיא הנבחר, ערום לצידה של נערת ליווי רוסיה. המזימה נחשפה במקרה כשמלניה טראמפ מצאה תמונה של בעלה יחד עם אישה זרה בבית מלון והתלוננה בפני השרות החשאי.
בחקירה התברר שמדובר בסוכנת רוסיה שמוכרת לגורמי מודיעין כנערת פיתוי. החוקרים הערניים הבחינו שאותה אישה מופיעה גם בסרטונים של האנטר ביידן. הבולשת הפדרלית נכנסה לתמונה והשאר הוא היסטוריה. כשנודע לביידן על המזימה הוא הסתגר במרתפו משם תיכנן את מכת הנגד. ראשית, שלח ביידן את בנו האנטר לסין לבקש את עזרת ידידיו הסינים ואכן אלו נענו לבקשתו והעבירו לו כספים ועזרה. בליל הבחירות הורחקו "משגיחי הקלפיות" הרפובליקאים והבולשת הפדרלית פיקחה מרחוק על טוהר הבחירות. אותן מזוודות שהוסתרו, לכאורה, מתחת לשולחן הוחבאו בעצם על-ידי הרפובליקאים וכאשר אלו הורחקו מהמקום, הן הוחזרו למקומן ונספרו כחוק. הרפובליקאים חיבלו במכונות הספירה של דומיניון ולכן היה הכרח לספור חלק מהפתקים מספר פעמים עד שנקלטו. אכן צדקו אלו שטענו שמכונות דומיניון היו מחוברות לאינטרנט. שופט פדרלי אישר את הצעד החריג הזה כדי לאפשר לרשויות לפקח על טוהר הבחירות וכדי למנוע את זיופן על-ידי אנשי טראמפ. כדי להבטיח את דיוק התוצאות, הן הועברו במקביל לפקחים של האיחוד האירופי וגורמים בינלאומיים נוספים מעבר לים שאישרו את נצחונו של ביידן.
לאחר הבחירות טראמפ הצליח להפתיע את כולם כשטען, בעזות מצח ובלי שום הוכחות,
שהדמוקרטים הם שגנבו את הבחירות ממנו ולא להפך. בתי המשפט עודכנו מראש על-ידי הרשויות ודחו בלי יוצא מן הכלל את הפניות של עורכי דינו של טראמפ, אך למרות זאת רבים בציבור נהו אחריו והאמינו לו. סגן הנשיא, מייק פנס לא היה בסוד העניינים וכשנודע לו על המזימה הוא זעם על טראמפ ולא היסס לרגע. פנס גייס כמה רפובליקאים הגונים וחבר למנהיגי המפלגה הדמוקרטית ובראשם הגברת ננסי פלוסי כדי לעצור את מסע הטירוף שהלך והתפתח והגיע לשיאו בהתפרעות האלימה של תומכי טראמפ בגבעת הקפיטול ב-6 בינואר. אחרי שהמזימה סוכלה היה צורך לפעול ובמהירות. סידני פאואל, רודי ג'וליאני, לין ווד, גנרל פלין ואחרים נעצרו והועברו למחנה המעצר גואנטנימו בקובה לחקירה.
טראמפ הורדם והועבר במסוק למתקן מעצר מאובטח באזור 51 בנבאדה. מייק פנס שמונה לחקור את הפרשה מטעם בית הנבחרים, המליץ להחליף את שיטת האלקטורים בשיטה ארצית, החלטה שעברה ברוב גדול בשני הבתים. כמו-כן התקבלה החלטה להחליף את שיטת ההצבעה המיושנת עם פתקים לשיטה דיגיטלית מאובטחת. סוכם שלקראת הבחירות הבאות, הרפובליקה תכין מאגר דיגיטלי של מצביעים וכול אמריקני יוכל להצביע בעזרת טביעת אצבע ואפליקציה של זיהוי פנים היישר מביתו . חברת דומיניון זכתה במכרז לפיתוח האפליקציה שתפעל על הפלטפורמות הנפוצות כמו פייסבוק, גוגל, טויטר וטיק-טוק.
לאחר ניסיון ההפיכה הכושל של טראמפ, היה הכרח להגביל באופן זמני מספר גורמים חתרניים כדי להוריד את מפלס ההסתה, ואכן חברות הטכנולוגיה נעתרו לבקשת הנשיא בידן לסגור חשבונות של גורמים קיצוניים ובלבד שההגבלות תהיינה זמניות ומצומצמות. ואכן בהדרגה ההגבלות צומצמו. רק השבוע עדכנה פייסבוק את הקוד האתי לשימוש בפלטפורמה שלה. בין השאר אישר המנכ"ל צוקרברג להשתמש שוב במילה זיוף (fraud) בתנאי שהמילה "בחירות" לא מופיעה באותו משפט. גם הפלטפורמות החברתיות parler ו-rumble שנרכשו לאחרונה על-ידי ביל גייטס הכריזו על הקלות דומות לטובת חופש הביטוי. בלי קשר, פורסם השבוע מחקר פורץ דרך שבדק אי-יציבות רגשית אצל פוליטיקאים מהימין הקיצוני וזיהה אצל רבים מהם גן מוטאנטי. רבים משערים שטראמפ בתו ואולי בנו נושאים את הגן הזה אך אין לכך עדין אישור מוסמך.
ד"ר פאוצ'י מהמרכז הלאומי לבריאות התייחס השבוע לנושא ואמר שעד שהנושא יתבהר סופית, חשוב שנשאים של גן זה לא יכהנו במשרות בכירות והציע את עזרת ארגונו בביצוע בדיקות כאלו למועמדים למשרות ציבוריות. אשר לטראמפ עצמו, הוא נשפט בסנאט ללא נוכחותו. המשפט התנהל בדלתיים סגורות והוקרן בשידורים חיים בברשתות המובילות. "דמם של מאות אלפי פטריוטים זועק מתוך האדמה" זעקה הילרי קלינטון, העדה הראשית, בפתיחת המשפט. בסיומו טראמפ הורשע בהפקרה של הציבור האמריקני למגיפת הקורונה ובהסתה לאלימות. כדי למנוע מהומות מצד תומכיו. הוחלט לכלוא את טראמפ באתר מרוחק ולציבור נמסר שחשבון הטויטר שלו מוחרם לצמיתות מסיבות ביטחוניות, שהוא מסתתר באתר לא ידוע, ומסרב להופיע בציבור.
טראמפ שכב במיטתו והרהר כשג'ו נכנס לחדר. אתמול נלקחו ממנו דגימות דם ושתן והוא המתין לתוצאות. מה קורה באמריקה שאל טראמפ? קשה אך יציב, התלוצץ ג'ו. ובישראל? קשה ולא יציב. אני דואג להם, אמר טראמפ, הייתי צריך לטפל באירן יותר מוקדם... "זה כבר לא רלוונטי" מלמל ג'ו בקול רועד. הוא כבש את מבטו ברצפה ויצא מן החדר.

תאריך:  18/01/2021   |   עודכן:  18/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עכשיו כבר מותר לגלות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
""שקחתי ש:""
עוד סתם אזרח  |  21/01/21 17:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה קונפורטס
ולא רק אותה, אלא את כל ענקיות האינטרנט והרשתות החברתיות, שעושות במידע שלנו כבשלהן ומהוות כר פורה להסתה, שקרים ופייק ניוז
יוני בן-מנחם
אירן וחיזבאללה חידשו את מאמצי התיווך בין תנועת חמאס לבין משטרו של בשאר אסד שעלו על שרטון בעקבות מלחמת האזרחים בסוריה. גורמים בחמאס אומרים כי ישנה התקדמות במגעים אך הפיוס תלוי רבות גם בתוצאות הבחירות הפנימיות בתנועה
אורי נטע
בעצם הנהלות הבנקים אומרות למנהלי הסניפים: "אנחנו נותנים לכם, מצד אחד לנהל את הסניף כיוון שאתם מקצוענים ובעלי ידע וניסיון ומצד שני אתם חשודים תמיד!! בגניבה! נפצה אתכם בשכר גבוה אבל זה המצב"!!
רוני מזרחי
מה לעשות שמה שקורה בשוק הפרוץ של יבוא חומרי בניין זה בדיוק להפך    דוגמה, חומרים חיוניים ומבוקשים דוגמת עץ וברזל והמוצרים הנלווים להם, שכל קבלן ויזם משתמשים בהם כדבעי בפרויקטים, התייקרו נומינלית בכ-10 אחוזים(!)
צילה שיר-אל
מומלץ שתנצלו כל אפשרות שתיקרה על דרככם בפרק זמן זה כיוון שעד הפעם הבאה שיגיע כוכב זה למשך שנה שלמה, יהיה רק בעוד 12 שנים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il