X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
תחילה העביר קובן הסתייגויות ניכרות מעצם הרעיון להעלות את בן-גביר לשידור והכריז כי אין לו מה לשאול איש כזה וממילא ישתוק. שיחוד הדעת והדעה השלילית ומלאת הסטיגמות כנגד בן-גביר, שלא לומר תיעוב ניכר, "הציפו" את קובן, שהסיר מעצמו את אצטלת המראיין/שדרן נטול הפניות
▪  ▪  ▪
קובן. מרגיש בחילה [צילום: מן הטלוויזיה]

בעונותיי מסכית אני מעת לעת לרדיו, אם תרצו בבחינת "דע את האויב". כך יוצא שאני נחשף למלוא מערומי העגלה הריקה, שלא לומר המעוותת והמסרסת כל מוסר או ערך של רבים, מאוד משדרני הרדיו האוחזים במשאב הציבורי היקר הזה - זמן שידור, ובאמצעותו מרעילים בהתמדה את הבארות תוך שהם ממשיכים לשטוף את מוחות התינוקות שנשבו עד לאובדן ואובדנות.
דוגמית מהימים האחרונים נמצאה לי בתוכניתו של שדרן הולך וצובר הצלחות ומוניטין, רוני קובן שמו. איש מלא, חייכן ובעל קול רדיופוני המצליח לייצר דו-שיח עם מרואיינים רבים תוך נגיעה אישית ולעתים ייחודית. בנוסף, מגיש קובן מהדורת לילה בכאן רשת ב' מדי יום חמישי.
ושידור שהיה כך היה: בערב יום חמישי האחרון, בחציה השני של התוכנית, ראיין קובן פרשן פוליטי בשם יאיר אטינגר וזה העביר סקירה בין היתר על מפלגות בימין, לרבות החיבור בין סמוטריץ' לבן-גביר ולתנועת נעם. תחילה העביר קובן הסתייגויות ניכרות מעצם הרעיון להעלות את בן-גביר לשידור והכריז כי אין לו מה לשאול איש כזה וממילא ישתוק. שיחוד הדעת והדעה השלילית ומלאת הסטיגמות כנגד בן-גביר, שלא לומר תיעוב ניכר, "הציפו" את קובן, שהסיר מעצמו את אצטלת המראיין/שדרן נטול הפניות.
בהמשך, תיאר הפרשן אטינגר את תנועת נעם כמזוהה עם ישיבת הר המור וכמי שמנהלת מאבק נגד הלהט"ב. כאן לא התאפק קובן שביקש בשלב זה להצטייד ב"שקיות הקאה". לא פחות ולא יותר.
נמצאנו שוב נוכחים לראות כיצד השקר, הריק, המעוות והקלוקל שולטים בכיפה שם באולפני כאן רשת ב'. מגיש תוכנית לילה המשולבת בפוליטיקה ושאר ירקות מרשה לעצמו להביע סלידה חריפה מתנועת נעם, שכולה אנשי אמת, יהודים טובים, אנשי מוסר, כאלה החרדים לצביון המשפחה ולגורל המשפחה היהודית.
אני נזכר בשיחה עם דודה מבוגרת מתל אביב עמה ניהלתי שיחה בנושא הלהט"ב. הסברתי לה בנעימות ובסבלנות שאבא ואימא הם משפחה, שילד זקוק לזכר ונקבה כהורים על-מנת להתפתח בצורה בריאה, ש"פרו ורבו" אפשרי רק בין גבר ואישה, שמוסד המשפחה הוא מאושיות החברה והכרח להמשך קיומה ועוד מתחום היהדות והמוסר. בסיום השיחה הזו הביטה בי הדודה בצער ואמרה לי כי אני זקוק לעזרה, בהתכוונה לתחום הנפשי.
דודה זו, אהובה מאוד, היא תוצר של שטיפת המוח הבלתי פוסקת של קובן וחבר מרעיו להרע. שנים של טפטוף המסרים הללו, איבוד דרך של חיים בריאים, נפילה לתהומות הבלבול והאובדן, העדר תורה שתדריך ותלמד, כניעה ליצרים מעוותים ומשחק לידי בעלי אינטרסים להרע - כל אלה הביאו אותם לשפל המדרגה הזה.
שוחחתי עם חבר לדרך מנעם ושאלתיו מה צריך או אפשר לעשות כנגד השימוש המזיק הזה ברדיו על-ידי קובן, כמשל. ענה לי החבר ברצינות שאין להתייחס, שכן בתוך זמן אי-אפשר אלא שהאמת תתגלה והשקר ייעלם. בבדיחותה הציע החבר לשלוח לקובן שקיות הקאה, כפי שבקש.
אינני בטוח שאעשה זאת אך לו אכן שלחתי לרוני קובן שקיות כאלה כמבוקשו, כי אז הייתי מציע לו, בעשותו בהן שימוש, לעמוד מול הראי.

תאריך:  07/02/2021   |   עודכן:  07/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי מוכן לספק שקיות הקאה לרוני קובן
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
בשביל ערפאת הוא היה זקק לשקיק
סניל  |  8/02/21 13:33
2
מתי שדרנים אלה לא מקיאים?
מ. עמיר  |  9/02/21 05:38
3
נחום תקום
שפן   |  10/02/21 20:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
עידן יוסף
בניגוד לכל האזהרות, מסרה הנהלת התאגיד את המיקרופונים להגשת מהדורות חדשות הלילה העמוק מהקריינים לידי העורכים - והתוצאה בהתאם    השבוע דחה ביה"ד לעבודה בקשה לבטל את השינוי
יפעת גדות
סמנכ"ל חטיבת הרדיו של כאן לי-אור אברבך: "ניר גורלי הוא מקצוען רדיו אמיתי... אין לי ספק שיחד עם מנהלת ההסכתים לימור גריזים מגן, יוביל את כאן הסכתים לשיאים חדשים"
איתמר לוין
שיטת האלקטורים היא מקור הפארסה הרעילה הנוכחית    דרישותיה של משפחת נתניהו מאתר וואלה היו מגעילות    היד החופשית למפגינים בבלפור היא אנרכיה    פנייתו של בנימין נתניהו למגזר הערבי היא צבועה    היחס החרדי לקורונה הוא שפיכות דמים וחילול השם    הראיון עם משה אביעד הוא סמל לחדירת הריאליטי למערכות החדשות
עידן יוסף
דן כנר, מלאכי חזקיה, איריס לביא, צבי סלטון ודן עופרי פרשו לפנסיה, ובהחלטה מעוררת מחלוקת הוחלט לשבץ במקומם את עורכי החדשות שאינם מקצועיים לקריין את מהדורות הלילה    עורכים וקריינים נגד הנהלת התאגיד: "פשיטת רגל"    מיוחד ליום העברית
יוסף אליעז
"טהרן" בהחלט הייתה טובה, אך לי הפריע משהו שנראה לי בלתי אמין בתסריט: סוכנת מוסד נשלחת ללוע הארי באירן ללא דרכון?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il