X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הצביעות של נתניהו בנוגע לשיתוף פעולה עם מפלגות ערביות ממש זועקת לשמיים אם הוא חובר לרע"ם כדי להקים ממשלת ימין, המפלגה הערבית כשרה למהדרין אבל, אם לפיד חובר לרע"ם או למפלגה הערבית המשותפת זה שיתוף פעולה עם טרוריסטים
▪  ▪  ▪
לפיד. גילה פטריוטיות

ראש הממשלה איננו מסתפק במערכת ההסתה שהפכה את השמאל, שהקים את המדינה, לשם נרדף לבוגדים. הוא מכנה את ממשלת בנט-לפיד ממשלת שמאל כדי להבאיש את ריחה. אין שקר גדול מזה. זאת תהיה ממשלה של מפלגות מהימין, מהמרכז ומהשמאל - ממשלת אחדות לאומית להבראת המדינה מהנזקים שנתניהו גרם לה מתוך מאבק למען אינטרסים אישיים.
בפני אזרחי מדינת ישראל עומדות שתי הצעות: ההצעה של נתניהו להקים ממשלת ימין שתשרת את האינטרסים האישיים שלו, על-ידי צירוף בנט וסער. או ההצעה של לפיד להקים ממשלת אחדות לאומית.
סיכוייו של נתניהו להקים את ממשלת הימין קלושים ביותר. הסיכוי שגדעון סער יחבור לנתניהו קלושים ביותר. בנט "רוקד על שתי חתונות". אבל, ללא סער הוא לא יצטרף וסמוטריץ' מונע הקמת ממשלת ימין בתמיכת רע"ם. הליכוד מסוגל יהיה להקים ממשלת ימין רק אם יחליף את נתניהו במועמד אחר. אבל, אפשרות זאת עדיין לא נראית באופק, אם כי קיימים לחשושים בנדון.
סיכוייו של לפיד טובים בהרבה. לפיד מוכן לרוטציה בה בנט, עם 7 מנדטים בלבד, לעומת 17 ללפיד, יכהן תחילה על-מנת לאפשר הקמת ממשלת אחדות לאומית. לפיד הראה פטריוטיות אמיתית בהסכמתו לתת לבנט להיות ראשון ברוטציה. ממשלה זאת תהיה ממשלת אחדות לאומית אמיתית משום שהימין יהיה מיוצג על-ידי בנט, סער וליברמן, המרכז יהיה מיוצג על-ידי לפיד וגנץ והשמאל יהיה מיוצג על-ידי מיכאלי והורביץ ומבחוץ תקבל הממשלה תמיכה ממפלגות ערביות.
בניגוד לטענת נתניהו שממשלת ימין זהו רצון העם, יש רוב לרצון העם לסיים את עבודת ההרס של החברה - הסתה, פירוד ופירוק - והדמוקרטיה על-ידי מדיניותו של נתניהו שכל מטרתה להבטיח את האינטרסים האישיים שלו על חשבון טובת העם והמדינה.
הצביעות של נתניהו בנוגע לשיתוף פעולה עם מפלגות ערביות ממש זועקת לשמיים. אם הוא חובר לרע"ם כדי להקים ממשלת ימין, המפלגה הערבית כשרה למהדרין. אבל, אם לפיד חובר לרע"ם או למפלגה הערבית המשותפת זה שיתוף פעולה עם טרוריסטים.
אין ספק שהמפלגות הערביות עדיין לא ויתרו על ההתנגדות לקיומה של ישראל כמדינה יהודית, אבל חלק ניכר מהציבור הערבי מעוניין בהשתלבות ובשיתוף פעולה ומצפה ממנהיגיו לשים בראש העדיפות את הצרכים של החברה הערבית בישראל, והדבר יאלץ את המפלגות הערביות להיכנע לרצון הבוחר הערבי. הלחץ של הבוחר הערבי יביא לשינוי המדיניות של המפלגות הערביות ומפלגת רע"ם היא הראשונה שהבינה את רצון הבוחר הערבי.
אני תקווה, יחד עם מצביעי המפלגות של ממשלת האחדות הלאומית, שבעוד 13 ימים יטיל הנשיא את הקמת הממשלה על לפיד.

תאריך:  22/04/2021   |   עודכן:  22/04/2021
+מחלוקת לגבי חלוקת התיקים בקואליציית גוש מתנגדי נתניהו
23:23 22/04/21  |  עידן יוסף

סלע המחלוקת העיקרי במגעים בין לפיד לבין בנט וסער, שמתנהלים כיחידה אחת במשא-ומתן, הוא סוגיית התיקים. יו"ר יש עתיד מעוניין להקים ממשלה רזה שתכלול 18 שרים, אך המפתח שסוכם בין הצדדים הוא מינוי של שר לכל 3 ח"כים - זאת כדי להגיע לממשלה שיכהנו בה 20 שרים. אומנם מדובר ביותר שרים ממה שלפיד התכוון, אך זהו מספר מספיק קרוב ל-18 השרים שלפיד שאף שיכהנו בממשלה (חדשות 12).

+מצביעי סער וגנץ העדיפו אסטרטגיה
22:34 22/04/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

95% ממצביעה של מרב מיכאלי הצביעו למפלגת העבודה בגלל אידיאולוגיה  ▪  שלושה רבעים ממצביעי ימינה ומרצ הצביעו מסיבות אידיאולוגיות  ▪  נדידת קולות הליכוד לציונות הדתית מסיבות אסטרטגיות גרמה למספר נמוך של מצביעים אידיאולוגיים עבורה

מרב מיכאלי [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+לפיד וגנץ נועדו שוב; גפני ביטל פגישה עם גנץ
20:48 22/04/21  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן השר בני גנץ וראש יש עתיד יאיר לפיד נפגשו הערב פעם נוספת על-מנת להמשיך את הניסיונות להרכבת "ממשלת אחדות ישראלית", כלשון לפיד, שתסיים את שלטון נתניהו ותביא לשיקום מדינת ישראל, כהגדרתם (חדשות 12).
בתוך כך, ביטל יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה ‏גפני, פגישה עם לפיד שנקבעה ליום שני. זאת בעקבות לחץ פנים חרדי וחשש מהפרשנות שניתנה לפגישה לפיה הוא בוחן שיתופי פעולה עם ממשלת בנט-לפיד. על-פי העיתונאי יעקב ריבלין, הסיבה לביטול היא שיחת טלפון מלשכת ראש הממשלה לבית הרב חיים קניבסקי.

+ממשלת לפיד, בנט סער - ממשלה ״פרטצ׳יטטית״
14:27 22/04/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לאחר שאמר השבוע כי הוא מבין שהליכוד בדרך לאופוזציה הציג בפוסט שכתב בפייסבוק לאן "המצב ידרדר בממשלת 'רק לא ביבי' שתקום פריטטית"

ח"כ זוהר [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממשלת בנט-לפיד היא ממשלת אחדות לאומית
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
שום פלפל ושמן זית
באום  |  22/04/21 11:25
 
- לכותב אין מושג מהי דמוקרטיה
רבקה שפק ליסק  |  22/04/21 16:58
 
- אף אחד לא טען
באום  |  23/04/21 05:29
 
- דברים ריקים מתוכן אמיתי
רבקה שפק ליסק  |  23/04/21 17:20
 
- כהרגלך
באום  |  23/04/21 20:14
 
- הפוסל במומו פוסל
רבקה שפק ליסק  |  24/04/21 10:09
 
- תגובתך ריקה מכל תוכן
רבקה שפק ליסק  |  24/04/21 16:15
2
גברת נכבדה, עם כל הכבוד
סניל  |  22/04/21 14:53
3
מאמר עו"ד אהרון פאפו
מ. עמיר  |  22/04/21 16:58
4
מה החידושים בדבריך כאן? ל"ת
וינטר הניה  |  24/04/21 17:03
 
- שלום הניה תלמידתי
רבקה שפק ליסק  |  25/04/21 22:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איציק וולף
יו"ר ימינה תקף את ראש הממשלה ואמר כי גם המצביעים הימנים מאסו בסגנון המתקפות הצפויות של הליכוד עליו    "בעדיפות ראשונה - ממשלת ימין, אם בליכוד ייכשלו במשימה - אפעל לממשלת אחדות לאומית בתנאי שאוכל לשמור בה על השקפת העולם הלאומית
איתמר לוין
הליכוד טוען שבשורה של מדינות "מי שהוטלה עליו משימת הרכבת הממשלה יוכל לעשות זאת גם אם אין לו רוב בפרלמנט"    בדיקת העובדות מעלה שזהו שקר גס: אין שום מדינה כזאת בעולם הדמוקרטי, ואפילו במשטרים נשיאותיים מאשר הפרלמנט את הרכב הממשלה    משמעות הצעתו של הליכוד היא שלא יהיה לממשלה צורך בכנסת כדי למשול - וכך בנימין נתניהו יהפוך לרודן
איציק וולף
מפלגת הליכוד ממשיכה לנסות להכשיר את האפשרות של שינוי שיטת הבחירות ועריכת בחירות ישירות לראשות הממשלה    "לא נחזור לפלונטר. ראש הממשלה שייבחר במשאל עם לא יהיה חייב קואליציה של 61 חברי כנסת להקמת ממשלה"    לפיד: ממשלת אחדות ישראלית היא הדבר היחיד שיכול למנוע בחירות חמישיות ולא הטריקים והשטיקים
עידן יוסף
בהודעת המפלגה נאמר כי "אם בנט רוצה באמת ממשלת ימין, הוא חייב להודיע מיד שהוא תומך במשאל עם לראשות הממשלה, ולהפסיק את המשא-ומתן שהוא מקיים עם לפיד להקמת ממשלת שמאל"    מאשים את יו"ר ימינה בהיותו מונע מאמביציה בלתי נשלטת    "ממשלת השמאל המשותקת של בנט תקרוס בתוך חודשים ספורים"
מרדכי ליפמן
האירוניה של הפוליטיקה שלנו חוזרת ומגשימה שוב את עצמה: את פירות הפריצה שהצליח נתניהו להשיג בתחום מערכת היחסים עם הציבור הערבי, בחו"ל ובארץ גופא, קטף ויקטוף דווקא אויבו המושבע... לפיד
רשימות נוספות
רגב מאשימה את זוהר ולוין בכישלון  /  עידן יוסף
נתניהו: רוצים משאל עם עלי? קדימה  /  איציק וולף
"נעזור לנתניהו, אבל לא נאפשר בחירות"  /  איציק וולף
רע"ם ביום בהיר  /  אליהו קאופמן
עבאס עדיף על לפיד  /  אהרן פאפו
שני צידי המטבע  /  דן מרגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il