X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בית המשפט תמרן את עצמו למצב שבכל דרך אליו תפנה הממשלה (כאשר כמובן גם האינטרס הפוליטי מניע באורח לגיטימי את המצביעים) היא או תמרה את הוראתו (לא תמנה שר) או תעבור לדעת היועמ"ש לממשלה על החוק (תמנה שר שלא על-פי כל כללי הפריטטיות)
▪  ▪  ▪
נתניהו. עושים לו את המוות [צילום: אלכס קולומויסקי]

רבותי שופטי בית המשפט העליון: אתם מורידים שוב ושוב לבנימין נתניהו להנחתות, והוא, לא חושב פעמיים ומנחית. יש לכם שתי חלופות, לדעתי. להעיף אותו, או לתת לו לעבוד. ואתם פוסחים על הסעיפים, מקבלים החלטות הזויות לדעתי, החלטות לא לכאן ולא לכאן, ומסבכים עצמכם שוב ושוב.
הקמנו ממשלה פריטטית, כפי שאומרים בעברית ממשלה דמיקולו. בגלל פרנויה עוגנו נושאים פוליטיים מובהקים באורח תמוה ומוזר בחוק יסוד. נזכור שהקורונה דפקה בדלת. הביטו בתמונות מהודו ותבינו מה רצינו למנוע כאן. והממשלה הדמיקולו הזו עשתה הפלא ופלא. אין כמעט קורונה בארץ.
וזה לא הממשלה הדמיקולו, אלא ראש ממשלה תחמן, שמתחת לרדאר של הבלגן, הבין את הפתרון האחד והיחיד למשבר (באשר כל היתר הצעדים הם רק פתרונות ביניים תומכים) וחתר אליו מהיום הראשון. זה מה שמלמדים ביחידה (לא הייתי בה): לעשות הצגות על הבמה, בפועל לחיות מתחת לרדאר אך להתמיד ללא לאות בחתירה למגע.
אין זה משנה כלל הם התכוון לקיים או לא, נתניהו אינו מאלה שמתכוון לקיים כל התחייבות. הוא פוליטיקאי, הוא פוליטיקאי ממולח, ולכן לא מקיים את כל ההבטחות. איך אמר יצחק שמיר, אני מבטיח אבל לא מבטיח לקיים, הלוואי כולם היו מספקים סחורה כפי שסיפק נתניהו במגיפה הזו (על אף המגרעות הרבות של הניהול) בלי לקיים הבטחות.
אמרנו שהפריטטית הוקמה בחוק בגלל פרנויה, ומהי הפרנויה? הפרנויה היא של מי שחשב שעיגון של כאלה קשקושים פוליטיים בחוק יסוד, יכול להחזיק מים. שעיגון של כאלה קשקושים בחוק יסוד, יוכל להיות מקוים ככתבו וכלשונו, על-אף המציאות המשתנה דינאמית. זו בעצם לא פרנויה, אלא סתם חזיון שווא.
אין שר משפטים, זה לא טוב, אז בית משפט מורה לראש הממשלה למנותו עד יום מסוים. מגיע היום, ראש הממשלה מבקש 48 שעות בניסיון להגיע להסדר. צעקות עד לב השמים, אז מצביעים והממשלה לא מאשרת, ואז מצביעים על מישהו אחר והוא נבחר ברוב פיזי של קולות. אומר היועמ"ש לממשלה שהבחירה לא חוקית כי הרוב הפיזי איננו חשוב אלא הרוב הפריטטי.
ומה קרה? בית המשפט תמרן את עצמו למצב שבכל דרך אליו תפנה הממשלה (כאשר כמובן גם האינטרס הפוליטי מניע באורח לגיטימי את המצביעים) היא או תמרה את הוראתו (לא תמנה שר) או תעבור לדעת היועמ"ש לממשלה על החוק (תמנה שר שלא על-פי כל כללי הפריטטיות). הפוליטיקאים עסוקים, השופטים עסוקים, והציבור מביט בקרקס הזה חלקו מצחקק וחלקו חרד.
שופטי בית המשפט היקרים, חבל על המוסד שאתם עובדים בו. אתם צריכים להחליט לכאן או לכאן. או שתעיפו אותו או שתתנו לו לעבוד. אם הוא לא מתאים לכם אז "תהרגו" אותו אבל אנא אל תעשו לו את המוות, כי בלעשות מוות הוא מומחה הרבה יותר גדול מכם, וכאשר אתם עושים לו את המוות אתם שוחקים עצמכם עד דק, ועושים גם לנו את המוות.
אתם תוקעים עצמכם בין הפטיש והסדן, קושרים לעצמכם וליועץ המשפטי לממשלה את הידיים לשווא, היועץ המשפטי לממשלה חושש מהצל של עצמו מחד ונמצא לטעמי בניגוד עניינים מתמיד אשר הוא לא מתמודד עמו כראוי, והתוצאה על הפנים, אללי התוצאה על הפנים.
אז אנא, אל תהו צודקים, היו חכמים, אי-אפשר ולא צריך לנהל פוליטיקה על-פי החליל של בית המשפט, נתניהו מבקש 48 שעות, תנו לו, תלחשו ליועמ"ש באוזן לא להתקשקש אתו על שטויות, כי אם לא תתנו לו בטוב אז תתנו לו ברע, אם תתמרנו אותו, הוא יתמרן אתכם, ואם המשחק הזה לא מתאים לכם, אז יאללה תעיפו אותו.

תאריך:  01/05/2021   |   עודכן:  01/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עושה להם קרקס
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ארכימד אמר שאם יתנו לו
סניל  |  1/05/21 19:40
2
הלפרין מצא את "האשמים"
שלמה המגיב  |  2/05/21 09:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
מי שייתן את קולות הימין - בין אם יהיה זה נפתלי בנט ובין אם יהיה זה גדעון סער - לגורמים אוטו-אנטישמיים, לא ירחק היום שבו יאכל גם את התבשיל שהקדיח וגם את הדגים המסריחים וגם יגורש מן העיר ומן החיים הפוליטיים, והראשונים שיבצעו גירוש זה יהיו שותפיו החדשים מן השמאל הקיצוני-המשיחי
יוסף אליעז
אדון חסון טיפס ויצא מהנפחיה, העיף מבט במכונית, חזר לנפחיה ושב ממנה ובידו מקבת-עץ ושמיכה מְהוּהַה. הוא פרש את השמיכה מתחת לרכב, נדחק לאטו, שכוב על גבו, בצד אבני-השפה של המדרכה, אל מתחת למכונית, התבונן בה כדקה מלמטה, ואז הניף את המקבת, הלם מכה חזקה אחת וראו זה פלא: הפח התיישר כאילו לא נמעך מעולם
איתן קלינסקי
כל מחנה שיקים ממשלה, אני רוצה לאחל לו, שיכונן ממשלה חדשה בישראל, שהמצפן החברתי המנחה את פרשת "אמור" הוא זה שינחה את ממשלת ישראל העתידה לקום
יוני בן-מנחם
ההודעה של יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס על דחיית הבחירות משקפת את הכשלון המנהיגותי הגדול שלו במהלך 15 שנות שלטונו. מחמוד עבאס הכניס את תנועת פתח למשבר, פיצל והחליש אותה וחיזק את מעמדה של תנועת חמאס, השחיתות והדיקטטורה ברש"פ צפויים להימשך
רצון ערוסי
ההנהגה הרוחנית התנגדה לליבוי מנהג העלייה למירון, אך זו הנוכחית אינה אמיצה דייה כדי לעצור את ההתלהבות הדתית שאף מועצמת בכלי התקשורת החרדיים, שאפילו בבית המקדש דאגו חכמים לווסתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il