X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דוד ארגז רופא פנימי מרכז רפואי קפלן
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
גם אם המשא-ומתן יצליח ותקום ממשלה בראשות נפתלי בנט, רגע התהילה שלכם יהיה קצר והממשלה לא תחזיק מעמד זמן רב היא גם לא תהיה ממשלת ימין ולא תוכל להגשים אף אחת ממטרות הימין הפוליטי בישראל אז בשביל מה, איילת, בשביל מה?
▪  ▪  ▪
שקד. חזרי לימין [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

איילת היקרה,
אתחיל בסיפור אמיתי. לפני שנים הכרתי אישה שסבלה מכאב בטן כרוני. אותה אישה עברה כמעט כל בירור אפשרי וניסתה כל טיפול שרק ניתן לתת והכול לשווא. כמה שנים אחר כך פגשתי אותה ברחוב באקראי והתעניינתי בשלומה. "הכול בסדר" היא אמרה לי. ומה עם כאב הבטן? התעניינתי. אה זה? ענתה. "ביום שהתגרשתי מבעלי הכאב נעלם". מה הנמשל? את בטח מבינה לבד.
מה שקרה לימינה מזכיר את מה שמספרים על טל ברודי, "מאז שהגיע לארץ הוא שכח את האנגלית אבל עדיין לא למד עברית". גם ימינה בהנהגת בנט שכחה או נטשה את הערכים הימניים ועדיין לא אימצה ערכים חדשים. לטובת אלוהי הרייטינג, נפתלי בנט טשטש את הזהות דתית-יהודית-לאומית של מפלגתו וכדי להיות ראש ממשלה מחק את הערכים הדמוקרטיים. מה שנשאר בסוף הוא גוף רודף שררה בלי נשמה ובלי ערכים ומה שנותר לבנט לעשות הוא מכירה פומבית של המנדטים לכול המרבה במחיר בסגנון "הריני מוכן ומזומן למזומן". השאלה, איילת, היא האם את חיה עם זה בשלום? אגב, כמי שמתנגדת לזנות מה עם זנות פוליטית?
מאז הבחירות, ימינה תמרנה את עצמה למבוי סתום. אם תחברו לגוש השמאל, בבחירות הבאות תהיו שרופים ומוקצים מחמת מיאוס והקדנציה הנוכחית תיזכר כאקזיט הפוליטי האחרון של בנט ואקורד הסיום של חייכם הפוליטיים. כשנפתלי ייפול את תיפלי אתו. וזה לא בגלל שהלכתם עם השמאל אלא מסיבות אחרות לגמרי: בגלל שאתם מפגינים חוסר בגרות ומונעים משיקולים אישיים, כעסים ואגו נפוח. וגם משום שהפרתם כל הבטחה שפיזרתם לאורך הדרך ומשום שאתם מחמיצים הזדמנות גדולה לממשלת ימין.
גם אם המשא-ומתן יצליח ותקום ממשלה בראשות נפתלי בנט, רגע התהילה שלכם יהיה קצר והממשלה לא תחזיק מעמד זמן רב. היא גם לא תהיה ממשלת ימין ולא תוכל להגשים אף אחת ממטרות הימין הפוליטי בישראל. אז בשביל מה, איילת, בשביל מה?
בצלאל סמוטריץ' צודק. הישענות שלכם על קולות הערבים תהיה לא רק הפרת הבטחה אלא גם טעות אסטרטגית ובכיה לדורות עבור כל תושבי ישראל. המפלגות הערביות בישראל פועלות כולן בניגוד לסעיף 7 א' לחוק יסוד הכנסת שאמור למנוע ממפלגות ששוללות את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית להיבחר. אומנם בג"ץ פעם אחר פעם מזלזל בחוק, מתעלם ממנו בחוצפה ומאפשר לאותן מפלגות לרוץ, אבל כל השנים המפלגות הציוניות דאגו שהן תחשבנה פסולות חיתון. מעבר לכול ההשפעות השליליות המיידיות של חבירה למפלגות אלו, אם היה סיכוי שיקומו בעתיד מפלגות ערביות שמכבדות את החוק הוא נגוז מרגע שאתם מסכימים להיסמך עליהן. במו ידיכם אתם מקבלים ומנציחים מצב שהמפלגות הערביות יישארו אנטי ציוניות, הופכים את ערביי ישראל ללשון מאזניים ושמים את עתיד כולנו בידי מיעוט שחלקו עוין את המדינה. באמת כל הכבוד לימינה ולתפארת מדינת ישמעאל.
וזה עצוב לי אישית כי האמנתי לך והאמנתי בך. כשחשבתי למי להצביע ובחרתי בימין החדש זה לא היה בגלל בנט אלא דווקא בגללך. חשבתי שאת איילת תייצגי אותי בכנסת: חילונית, ימנית, ישראלית וליברלית. צעירה, אינטליגנטית, עם אומץ לב פרטי וציבורי. פוליטיקאית שהלב שלה במקום הנכון.
לצערי התבדיתי. כרגע נראה שאת הולכת שולל אחרי נפתלי בנט ושיגיונותיו המגלומנים.
נאמנות למנהיג, תמיכה בחבר, קולגיאליות הם ערכים חשובים אבל יש ערכים חשובים יותר. בפוליטיקה הנאמנות לדרך חשובה יותר מהנאמנות לחבר. הנאמנות לציבור הבוחרים צריכה לגבור על חברות אישית והנאמנות למדינה עולה על כולם. זה הזמן, איילת שקד, לדבר, זה הזמן, כי הזמן שלנו אוזל. זה הזמן לעשות את הדבר הנכון ולחזור לחיק הימין עם או בלי נפתלי.

תאריך:  02/05/2021   |   עודכן:  02/05/2021
+הקמת ועדת חקירה ממלכתית בממשלת מעבר
20:25 02/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא התבטא עדיין בעניינה של ועדת החקירה ובסביבת גנץ מעריכים כי הוא יטרפד את הקמתה  ▪  שר המשפטים מעוניין להקים את הוועדה במהירות כשהמידע זמין, אך תידרש לכך הסכמה מצד הליכוד

[צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+גנץ: דלתי טרוקה בפני נתניהו
17:33 02/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון הבהיר כי גם ישאלו אותו עוד מאות פעמים - תשובתו תהיה ברורה: "דלתי טרוקה לחלוטין בפני נתניהו. אני מחויב אך ורק לגוש השינוי"

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכתב לאיילת שקד
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד, ד"ר ארגז
עמעד  |  2/05/21 13:30
2
איילת שקד, שרת המשפטים
ד"ר רון בריימן  |  3/05/21 17:53
3
מפלגות קטנות בעיות גדולות
ala  |  5/05/21 08:05
4
המפלגות הערביות לא תהיינה לשון
שמואל א'  |  9/05/21 10:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
ציפי לידר
ומיהו הנחתום המעיד על עיסתו? תשאלו את גנץ    ולקינוח לכל הגנצים, הבנטים, הלפידים (לא של לג בעומר) והמיכאלים למיניהם - קבלו תזכורת מחז"ל לפני כ-2500 שנה!
בעז שפירא
בימים האחרונים "מצליח" נפתלי בנט לגרום לאנשי המחנה הלאומי כאבי בטן לא פשוטים    הודעתו לפיה נטש למעשה את האופציה של הקמת ממשלת ימין, ופגישתו שהוגדרה "פגישה טובה" עם חבר התנועה האיסלאמית מנסור עבאס
אלכס טנצר
הכוח האלקטורלי של ישראל ביתנו המשיך לרדת גם בבחירות האחרונות — בריכוזי המגזר ב-10%, אך במקביל המפלגה התחזקה בבוחרים ישראלים ותיקים ובדרוזים
איתמר לוין
מדוע הסכים נתניהו למנות את גנץ לשר המשפטים? ייתכן שהוא ידע, כי אם מנדלבליט יציג את פרוטוקול ישיבת הממשלה מאתמול - יתברר שהוא שלח את פרקליטו לשקר בשמו לבג"ץ, וזהו שקר אחד יותר מדי אפילו בקני המידה שלו
איתמר לוין, מירב ארד
הודיע על המינוי שלוש שעות לפני שבג"ץ עמד לדון במינויו השנוי במחלוקת של אופיר אקוניס לתפקיד - למרות טענתו לפיה המינוי נעשה בסמכות    השופטים רמזו בבירור שיפסלו את המינוי והיו צפויים להורות לנתניהו למנות מיד את השר    נתניהו מבטיח למנות את יתר השרים בשבוע הבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il