X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דוד ארגז רופא פנימי מרכז רפואי קפלן
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
בנט לא רק בגד בערכיו ורמס את ערכינו ולא רק ניצל לרעה את האמון והאשראי שניתן לו. בנט קרע לגזרים את כללי המשחק של הדמוקרטיה הישראלית, ביצע בה פיגוע דריסה והשאיר אותה ואותנו לדמם למוות על הכביש
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

תארו לעצמכם שאתם בכירים בחברה ומסתבר לכם שהמנכ"ל מועל בכספי הלקוחות ומפנק את עצמו ואתכם בבונוסים. כשאתם מעירים לו על כך הוא מזהיר אתכם שאם הדבר ייוודע מניות החברה יקרסו ולא יהיה ניתן להחזיר את הכסף ללקוחות. מה הקשר? אין קשר. סתם מחשבה שעלתה לי בראש.
נפתלי בנט הטיל כישוף של מאגיה שחורה על חברי ותומכי ימינה. ביום שהקסם יפוג יתגלו לעיני כל שרידיה של עיר הרוסה שעשן שחור מסתלסל מתוך חורבותיה. כשהשחר יעלה יתגלה החור השחור שחפר בנט. תהום קדמונית בלי תחתית. בולען פוליטי לא מוסרי שבלע את הכול: את ההבטחות, את העקרונות ואת שרידי האמון הציבורי. כשכיסוי העיניים יוסר מאלו שבטחו בו והלכו אחריו הם יגלו שהם שימשו בני ערובה ובנט לא הוביל אותם לארץ המובטחת אלא לדרך ללא מוצא בואכה עמק הבכא. כשההיסטוריונים בעתיד יחקרו את האירועים הפוליטיים של מאי 21 ויפשפשו במסמכי התקופה, הם כבר לא ימצאו את הסרטונים שנפתלי בנט השמיד אבל כנראה יתקלו בפתק מקומט ודהוי כתוב באותיות כתובות בדם ליבו של חבר הכנסת שיקלי: "לא בגדתי".
בין אם נפתלי בנט וחבורתו יתעשתו ברגע האחרון ויחזרו לחיק הימין ובין אם לאו, נפל דבר בישראל. הדרך הנכלולית והאלימה שבה ניהל נפתלי בנט את המשא-ומתן להקמת קואליציה השאירה לא רק טעם רע בפה אלא צלקת עמוקה בקרביים של תומכי גוש הימין וצריכה לזעזע כל אדם הגון. ובאמת, מה הטעם במצע פוליטי ובאידאולוגיה אם אינך מחויב להם. איך אפשר להאמין לשליח ציבור כאשר מותר לו לשקר, להבטיח בלי שום כוונה לקיים ולהפר את כל ההבטחות לבוחריו. מה יעשו הבוחרים כאשר אינם יכולים לסמוך על-אף אחד ושום דבר? למה לעזאזל בנט אתה כן מחויב אם אינך מחויב לא לבוחרים, לא להבטחות, לא לכללי מוסר בסיסיים, לא לנורמות התנהגות וגם לא לחבריך למפלגה, לא לאלוהיך ולא לרבניך. זה כבר לא שאין לך אלוהים, מהבחינה הפוליטית נראה שהצטרפת לכת השטן.
המורשת הפוליטית החדשה של בנט היא שרק כוח קובע, "כול דאלים בנט". הכל מותר והרשות נתונה והאינטרסים האישיים גוברים על הלאומיים. ברוכים הבאים לנפתלי החדש מי שהיה נער כאפות רכרוכי הפך בריון קשקשים ואין לו צורך להתנצל כשעל כתפו שעונה מלכת הכיתה עם עיני השקד. בנט לא רק בגד בערכיו ורמס את ערכינו, לא רק ניצל לרעה את האמון והאשראי שניתן לו, הוא קרע לגזרים את כללי המשחק של הדמוקרטיה הישראלית, ביצע בה פיגוע דריסה והשאיר אותה ואותנו לדמם למוות על הכביש. ימינה בראשותו ביצעה פיגוע התאבדות בלב הזירה הפוליטית, ניפצה לרסיסים את האמון הציבורי בשיטה הדמוקרטית ועוררה אצל רוב הציבור תחושת מיאוס מהפוליטיקה ותיעוב כלפי הפוליטיקאים. מה שאמור היה להיות חגיגת דמוקרטיה הפך ליום אבל. במקום שהיה גוש אמונים נמצא היום גוש ללא אמונה וגוש שתקוע בגרוננו. ימינה של בנט אינה אפילו צלם בהיכל כי ניתצה את ההיכל ואיבדה כל צלם.
נפתלי בנט מאמין שאם ברגע האחרון יעשה פנית פרסה הכל ייסלח לו ולדעתי הוא טועה. נפתלי בנט לא רק חצה את גשרים אלא שרף אותם וספק אם יהיה לו לאן לחזור. זה שנפתלי בנט, "יסתבך שמו", אחוז בולמוס כולם רואים. אבל מה שמעורר תמיהה זה שאף אחד מסביבותיו פרט לשיקלי לא מתקומם ולא מסביר לו שהוא מנסר את הענף עליו הוא יושב וכורה במו ידיו את קברו הפוליטי. האם איילת שקד מאפשרת לו ליפול בכוונה תחילה? האם לפנינו מזימה בתוך מזימה? האם איילת תיהפך ליעל אשת הקיני? אומרים "שבמקום שאין אנשים השתדל להיות איש" אולי צריך היה לכתוב "השתדלי להיות אישה".

תאריך:  09/05/2021   |   עודכן:  09/05/2021
+הממשלה אישרה את רפורמת 'נפש אחת'
15:40 09/05/21  |  מירב ארד

הממשלה אישרה את רפורמת "נפש אחת" לטיפול בנכי צה"ל ופגועי הנפש. "אני שולח את תפילתי לרפואתו השלמה של איציק סעידיאן, ומקווה שהוא יזכה לראות את הרפורמה שיוצאת לדרך", צייץ שר האוצר.

+געגועים
12:14 09/05/21  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה

פיליטון למוסף בהר תשפא  ▪  תהיה לנו דמוקרטיה  ▪  דמוקרטיה אצלנו? התחרפנת?  ▪  בישראל רק אחרי ארבע פעמים ואנחנו צ'יק צ'ק פעם אחת וזהו  ▪  ומי ינצח בדמוקרטיה הזאת? מי?

החמאס יישאר בעזה [צילום: עבד אל-רחים חטיב, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נפתלי בנט והטעויות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
צודק
יהושע רזניק  |  9/05/21 15:41
2
אז אתה ממליץ לבנט להמשיך
משה דב  |  9/05/21 17:09
3
דוד ארגז, כאשה נבגדת
ב_שמואל  |  10/05/21 04:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
אברהם בנמלך
פיליטון למוסף בהר תשפא    תהיה לנו דמוקרטיה    דמוקרטיה אצלנו? התחרפנת?    בישראל רק אחרי ארבע פעמים ואנחנו צ'יק צ'ק פעם אחת וזהו    ומי ינצח בדמוקרטיה הזאת? מי?
דן מרגלית
הנה הוא המפץ הקטן, והתעורר בי רצון עז להאזין לרבי נחמן מברסלב ולנעמי שמר ולקולה הערב של שולי נתן ול"שירת העשבים"
ערן גרף
בעז שפירא
מתברר והולך לדאבון הלב שצוק העתים הפוליטי מאיים לסחוף אתכם לכיוון בו אי-אפשר יהיה לקיים את המטרה עבורה נכנסתם כולכם לפוליטיקה
עידן יוסף
רכבת ישראל רכשה 330 קרונות חדישים בתקן האירופי בעסקת ענק, שיש רווח קל מהם לשפת הרציף    שרת התחבורה האשימה את רכבת ישראל בהסתרת מידע כביכול, אך בפועל מי שאישר את הרכש - שיש בו היגיון לנוכח מצב התחנות בארץ - היה משרד התחבורה בעצמו
רשימות נוספות
הקמת ועדת חקירה ממלכתית בממשלת מעבר  /  עידן יוסף
גנץ: דלתי טרוקה בפני נתניהו  /  איציק וולף
נתניהו התקפל: גנץ - שר המשפטים  /  איתמר לוין, מירב ארד
רע"ם ביום בהיר  /  עמית הלוי
מכתב לאיילת שקד  /  דוד ארגז
למי כל הכבוד  /  ציפי לידר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il