יורוקום נציגת NOKIA בישראל מעלה בימים אלו קמפיין תדמיתי תחת הסלוגן: "מה ה-NOKIA שמתאים לך?" המציע לכל אחד לבחור לעצמו את מכשיר ה-Nokia המתאים לו בהתאם לסגנונו האישי וצרכיו. הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ובאינטרנט באמצעות ARC אינטראקטיב בהיקף כספי הנאמד בכ-1.5 מיליון שקלים.
נועה לור כרמלי סמנכ"ל השיווק ציינה כי, "הקמפיין מבטא את יתרונה של Nokia ביכולתה להציע מגוון רחב של מכשירים העונים למגוון צרכים וטיפוסים. ממחקרים ומבדיקות שערכנו גילינו כי המכשיר הסלולארי מהווה מאפיין זהות ובחירת המכשיר מהווה הצהרה של המשתמש לגבי האופן בו הצרכן תופס את עצמו וכיצד הוא מעונין להיתפס על ידי אחרים."
לור כרמלי הוסיפה כי, משרד הפרסום מצא אנלוגיה זהה שהדגישה את המסר מאחורי הקמפיין ובחרה להציג בקמפיין הפרסום מגוון נעלים המותאמות לטיפוסים שונים לפיהם ניתן ללמוד על אישיות האדם."