X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כזבנותו של נבחר לא נבחנת בהיותו באופוזיציה אלא בימים הראשונים של היותו בשלטון ניתוק ואטימות, כן, ניתוק ואטימות לפיד אמר זאת ישבנים במקום חינוך, כסאות במקום בריאות, ג'ובים במקום ביטחון, וכאשר מתחילים בכזו רגל שמאל, מי יודע איך גומרים
▪  ▪  ▪
לפיד. אז אמר... [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

כל עוד מנהיג מכהן באופוזיציה, הוא אינו צריך לבצע כלום, אינו צריך להחליט כלום, הוא יכול להציג דמות של אדם ישר אפילו אם נחש הוא סרגל לעומתו. ומתי נבחן מנהיג? הוא נבחן בימים הראשונים לכהונתו בתפקיד ביצועי ואולי אף בימים בהם הוא נערך לכהונתו ובהם הוא מתחיל להתעמת עם התחייבותו לבוחרים.
דגלים מרכזיים מאוד בדגליו של יאיר לפיד היו הביורוקרטיה המנופחת בצמרת הממשלה, ריבוי התפקידים של שרים וסגני שרים, והחוק הנורווגי, במסגרתו מתפטרים שרים מהכנסת ועוד ערימה של אנשים מקבלית 50 אלף שקל לחודש כל אחד, לשכה, רכב, הוצאות ומה לא.
והנה עומד לפיד על סף כהונה וכל מה שהתחייב בתחום זה מת מיתת נשיקה. מ-18 שרים הוא קפץ ל-28 + ששה סגני שרים, הבדל דק... טעות סטטיסטית.... אוופס טעינו, פשוט טעינו, זה לא הסתדר SORRY, הכוכבים התבלבלו. זה מנהיג זה?
לא עצמנו עיניים והנה עוד אירוע - מגדילים משמעותית את ההקצאה לפי החוק הנורווגי, יותר שרים יתפטרו מהכנסת ויותר ישבנים טריים יאכלסו את המליאה. והמחירים? בשמיים, על חשבון הבריאות, על חשבון החינוך, כסאות במקום צוללות ואדירים, ישבנים במקום צמצום כמות התלמידים בכיתות, ג'ובים במקום פינוי הזקנה מהמסדרון והעברתה לחדר אשפוז ראוי, תעסוקה שמנה לחברים במקום טיפול הולם בניצולי השואה.
ומה אמר על כך יאיר לפיד בעבר, כאשר אחרים פעלו באורח דומה: "באישון לילה, כמו גנבים, העבירה הקואליציה את חוק הג'ובים הנורבגי. 110 מיליון שקל לכסאות ומקורבים ועוד איזה אאודי 8 לחליפי. ממשלת נתניהו החמישית שוברת את כל שיאי הניתוק והאטימות". איך אמרנו פעם? זה רה"מ זה? זה בררה!!
ניתוק ואטימות. כן, ניתוק ואטימות. לפיד אמר זאת, לא אני. ישבנים במקום חינוך, כסאות במקום בריאות, ג'ובים במקום ביטחון, וכאשר מתחילים בכזו רגל שמאל, מי יודע איך גומרים.
חבריא, צפוניות לנו עוד הרפתקאות אתו, הרפתקאות עם אדם שמילה אצלו איננה מילה, משפט איננו משפט, התחייבות איננה התחייבות. אין פלא שמצא שפת שקר משותפת עם נפתלי בנט אשר התחייב קבל עם ועולם, למרבה האירוניה, שלא לפעול כפי שהוא פועל היום, תוך שהוא מניף ניירות כלפי עם ישראל. דוחה, פשוט דוחה!
אין לי ברירה אלא לאחל לחבורה הכושלת הזו הצלחה, כי אם הם כושלים באמת, כולנו מסכנים, הלוואי והייתי מאמין לאיחולים שלי, מדובר בחבורה אופורטוניסטית חסרת כל חוט שדרה, אשר ספק גדול אם אפילו אלוהים יציל אותה מפני עצמה, וכמה עצוב שאנו כנראה נהיה נתונים בידיהם.

תאריך:  08/06/2021   |   עודכן:  08/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
ניבולי הפה הקשים והחריגים במיוחד נגד כוחות הביטחון כשביובי הפורעים זורמים להנאתם לעבר הלוחמים האזוקים בידיהם, ברגליהם, בליבם הרותח ובנפשם הסוערת הם תמונת הניצחון
יוקי לביא
האופרה ותיאטרון גשר מעלות את "אימהות" מאת דוד זבה - סיפורי המקרא דרך עיני האימהות    הפניית זרקור למי שהיו שם ושקולן הושתק
איתן קלנסקי
צר לי, שבתהליך ההבניה וההתגבשות של היחידים והמשפחות לעם, משה בחר בדרך, שנועדה להשתיק מחאה, גם אם יש בה מידה רבה של הפרזה ופגיעה לא מוצדקת בתרומה המבורכת של משה להיסטוריה היהודית
דורון מצא
מהומות חודש מאי מעלות שאלות מהותיות לגבי גורל הפרדיגמה שעמדה בבסיס יחסי יהודים-ערבים בעשור האחרון
דוד ארגז
המסר של החמאס הוא ברור וחד: לא כופפתם אותנו, אנחנו לא מורתעים ויכולתנו לא נפגעה משמעותית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il