X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
ההיסטריה שלהם מצדיקה את הקמת ממשלת השינוי

הם מדברים על חילול השם? הם?!

מנהיגי המפלגות החרדיות כנראה בונים על הזיכרון של כולנו כאשר הם - מכל האנשים שבעולם - מאשימים את נפתלי בנט ב"חילול השם" הנה רשימה קצרה ובלתי ממצה מתוך ערימת חילולי השם של ליצמן, דרעי, גפני וחבריהם - החל מהעבירות הפליליות, עבור בהפרת מגבלות הקורונה וכלה בהימנעות משירות למדינה
▪  ▪  ▪
הליכים פליליים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

כאשר מחפשים באתר התמונות פלאש 90 תחת המילה "גניבה", עולה תמונתו של יונה מצגר - מי שהיה הרב הראשי לישראל והודה בקבלת שוחד במיליוני שקלים לאורך שנים. זוהי דוגמה ויזואלית מוחצת ומובהקת לחילול השם. מי שדחף למינויו של מצגר היו העסקנים החרדים האשכנזים, אשר העדיפו אותו על פני גדולי תורה ישרי דרך - הרב שלמה דיכובסקי והרב יעקב אריאל. הם רצו רב ראשי בלתי ראוי, אשר יבזה את המוסד לו הם מתנגדים מאז הקמתו; הצלחתם הייתה מסחררת.
עכשיו הם מדברים על חילול השם? עכשיו הם מאשימים את נפתלי בנט בעבירה החמורה ביותר שבספר החוקים היהודי, עבירה שעונשה מיתה? עכשיו הם מזהירים מפני פגיעה ביהדות? הם?! הם כנראה בונים על הזיכרון הקצר של כולנו. הם כנראה בונים על כך שכבר שכחנו את ערימת חילולי השם שלהם ושל מצביעיהם.
חילול השם של מי שאינו מוכן להתגייס לצבא או לצאת לשירות לאומי, של מי ששולח אחרים להיהרג כדי שהוא יוכל לחיות כאן.
חילול השם של מי שזלזלו בצורה קבועה במגבלות הקורונה, החל מאירועים המוניים וכלה בתחבורה הציבורית, החל בבתי כנסת וכלה במוסדות חינוך.
חילול השם של מי שמסרבים בכל תוקף להקים ועדת חקירה ממלכתית לאסון במירון, אשר נגרם בשל לחציהם לפעול בניגוד לעמדת גורמי המקצוע ובשל הסכמתם לעבודת האלילים של פולחן קברים.
חילול השם של אריה דרעי, עבריין מורשע העומד בפני כתב אישום נוסף, ומי שעומד בראש מפלגה שרבים מבכיריה - כולם מגודלי זקנים וחבושי כיפות - הורשעו בעבירות שחיתות ונשלחו למאסר למשך שנים.
חילול השם של יעקב ליצמן, העומד בפני כתב אישום בטענה שסייע לפדופילית חרדית לחמוק מאימת הדין ולבעלים של עסק הסעדה לסכן את בריאותם של לקוחותיו.
חילול השם של מקורביו של ליצמן, המצויים בימים אלו ממש בחקירה בחשד לקבלת שוחד בתמורה להפרת תקנות מזון שמטרתן להגן על הסועדים.
חילול השם של מי שמסרבים ללמוד ולצאת לעבוד, ומכריחים אותנו לממן אותם - בניגוד גמור לאיסור ההלכתי להפוך את התורה לקרדום לחפור בו.
יש לנו הפתעה בשביל ליצמן, דרעי, משה גפני וחבריהם: היהדות אינה רשומה על שמכם בטאבו. אין לכם מונופול עליה. יש ליהדות גם פנים אחרות, היודעות לשמור על ההלכה בלא אלימות מילולית ופיזית. אפשר לשמור מצוות מבלי להסתגר, אפשר ללמוד תורה וגם לעבוד, אפשר ללכת לצבא ולקדש שם שמים, אפשר להיות יהודי דתי מודרני החי בתוך עמו.
אנחנו מבינים שאתם בהיסטריה, כי אתם עומדים לאבד את עמדת הסחטנות שלכם ואת המיליונים שניתנים לכם. אנחנו מבינים שאתם בלחץ, כי אתם הולכים לאופוזיציה משום שהשלכתם את כל יהבכם על מנהיג נואף, מחלל שבתות ואוכל נבלות וטריפות. אנחנו מבינים שאתם עומדים לאכול את פירות הבאושים של שנים רבות של שחצנות והתרסה כלפי רוב אזרחי המדינה. אנחנו מבינים את כל זה - והנה לנו עוד סיבה מצוינת להקים את ממשלת השינוי.

תאריך:  08/06/2021   |   עודכן:  08/06/2021
+נגמרו המשחקים, זמן לשבור כלים
00:29 09/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ההסכמים הקואליציוניים מבקשים לנפץ את אמנת הסטטוס-קוו אחרי עשרות שנים שזו כובדה בידי ממשלות ישראל לדורותיהן. המפלגות הדתיות שעד היום הגיבו בקרבות בלימה כנגד שינויים מצד בג"ץ צריכות לשנות טקטיקה ולעלות להתקפה

דרעי, גפני וליצמן. יהיו אמיצים לשנות את המשוואה? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ראשי המפלגות החרדיות ינסו להשפיע על המו"לים החרדיים
23:27 08/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+עבאס נגד עודה: טענתם שאנחנו בכיס של נתניהו
22:40 08/06/21  |  עידן יוסף

יו"ר רע"ם מנסור עבאס תוקף את יריביו הפוליטיים ברשימה המשותפת, ובראשם איימן עודה וחד"ש: "אין זה הגיוני שלאורך הדרך נופפתם בסיסמה 'הפלת נתניהו', וטענתם שאנו בכיס שלו, וכשאנו מפילים אותו, הדבר הופך לפשע בעיניכם. מי בדיוק חשבתם שיוכל להפיל את נתניהו? גמאל עבדל נאסר או בשאר אל אסד?!" (כאן חדשות)

+המועד להשבעת הממשלה: יום ראשון, בשעה 16:00
21:44 08/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בנט יציג את הממשלה, את הרכבה, את קווי היסוד שלה  ▪  אחריו ינאם נתניהו, ויתקיים במליאה דיון סיעתי שבו צפויות להינתן לכל סיעה 9 דקות  ▪  בסופו יתקיימו הצבעות על בחירת יושב-ראש הכנסת, כינון הממשלה ולאחר מכן תתקיימנה הצהרות האמונים של ראש הממשלה, ראש הממשלה החליפי והשרים

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+קרעי: נקים ממשלת צללים
20:42 08/06/21  |  

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד): "אם חלילה תתממש גנבת השלטון הזו, נקים ממשלת צללים בעז"ה שתייצג באמת את רוב העם, בראשות רה"מ הטוב ביותר שהיה כאן. כל אחד מאיתנו יתמקד במשרד ממשלתי של הממשלה המסוכנת הזו, נגן על אזרחי ישראל מפני השחיתות והסיאוב ונשמור על ארץ מולדתנו שלא תימכר לעם אחר ושתישאר יהודית ודמוקרטית".

+יצחק-הלוי עוזב את אילת לטובת תקווה חדשה
20:13 08/06/21  |  עידן יוסף

ראש עיריית אילת, ‏מאיר יצחק הלוי, הודיע כי הוא "עוזב את העיר אילת ומצטרף לתקווה חדשה". לדבריו, בכינוס לשכת רואי החשבון, יישב בוועדת הכספים (גלובס).

+סער ואלקין נועדים לדון בנושאי דרישות מדיניות
19:25 08/06/21  |  עידן יוסף

פגישת בנט-סער המתקיימת הערב נועדה להתמודד עם כמה דרישות מדיניות של אלקין, בהן דרישה להסדרת ההתיישבות הצעירה. ברקע, החשד של המעורבים שאלקין ממשיך להיות עמום באשר לכוונותיו. ניהל אינספור שיחות עם אינספור אנשים, משני הגושים וכולם יצאו מבולבלים (חדשות 12).

+נקבעו תפקידי יו"ר הקואליציה והשר המקשר בממשלת לפיד-בנט
19:17 08/06/21  |  עידן יוסף

הקואליציה ממשיכה להיבנות: עידית סילמן תהיה יושבת-ראש הקואליציה. זאב אלקין יהיה השר המקשר בין הממשלה לכנסת כדי לחפות על חוסר הניסיון שלה (חדשות 12).
בנט ולפיד מסרו: ״זו ממשלה צעירה ואנחנו זקוקים לנסיונו העצום ולחוכמתו של אלקין כדי להתמודד עם האתגרים הגדולים העומדים בפנינו ובראש ובראשונה העברת התקציב. הספינים השונים שפורסמו בשעות האחרונות בכלי התקשורת הם בעיקר מגוחכים״.

+בנט, לפיד וסער ייפגשו הערב בביתו של סער
18:51 08/06/21  |  איציק וולף

יו"ר ימינה נפתלי בנט, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער ייפגשו הערב בביתו של סער בתל אביב. בפגישה ינסו השלושה לגשר על הפערים האחרונים שיש בין הגושים בממשלה המסתמנת, לקראת חתימה על הסכמים קואליציוניים.

+"נפיל את הממשלה הרעה הזו"
14:31 08/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר ש"ס: "הממשלה בראשות בנט זורקת לפח את כל הערכים המקודשים לעם ישראל"  ▪  דרעי קרא לרבנים ולראשי הישיבות להיאבק יחד בהקמת הממשלה  ▪  גפני: "נבלה נעשתה בישראל"  ▪  ליצמן קרא לבנט להסיר את הכיפה מראשו  ▪  בנט בתגובה: "ביטויים שלא מוסיפים להם כבוד ומשקפים אובדן עשתונות"

דרעי וליצמן. לא חסכו במילים קשות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+דרעי: "נפל דבר בישראל. המדינה היהודית בסכנה"
14:07 08/06/21  |  מירב ארד

יו"ר ש"ס אריה דרעי בישיבה המשותפת של המפלגות החרדיות: "נפל דבר בישראל. המדינה היהודית בסכנה. הולכים להגשים את חלומם של מרצ, העבודה והרפורמים. הממשלה בראשות בנט הולכת להרוס ולהחריב את כל מה שבנינו פה במשך 70 שנה מדינה יהודית שמאפשרת לנו חיים ביחד. היא תחריב את השבת הקדושה ואת הרבנות".

+"החלפת נתניהו לא עומדת על הפרק"
14:03 08/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

זוהר: "נתניהו יהיה יו"ר התנועה עד הבחירות הבאות"  ▪  אמש דווח כי נבחנה בימים האחרונים האפשרות שנתניהו יוותר על מקומו כדי לאפשר לסער וימינה לחבור לליכוד ולהקים יחד ממשלת ימין

ח"ג זוהר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+סמוטריץ' נגד אורבך: "שחצן חצוף, שקרן, ורודף כבוד ותפקידים"
12:43 08/06/21  |  מירב ארד

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': רוב מניין ובניין רבני, מנהיגי ומצביעי הציונות הדתית, שמתנגדים בכל תוקף לבגידה בערכים ובבוחרים ולהקמת ממשלת שמאל-תומכי טרור, הם לא הציונות הדתית של ניר אורבך. רק הוא כמובן. רציתי לכתוב שהוא אפס. אבל הוא שחצן חצוף, שקרן, ורודף כבוד ותפקידים שאם היה מקבל שיריון אצלינו היה בא מיד".

+ח"כ שיקלי: העלבונות כלפי ניר אורבך לא משרתים שום מטרה
11:54 08/06/21  |  איציק וולף

ח"כ עמיחי שיקלי (ימינה) אמר כי הוא ‏מצר ובאותה נשימה מכבד את החלטתו של ח"כ ניר אורבך על תמיכתו הצפויה בממשלת בנט-לפיד. לדבריו, העלבונות כלפיו וכלפי יתר חברי ימינה לא משרתים שום מטרה. "חילופי שלטון חלקים הם מרגעי המבחן החשובים בכל משטר דמוקרטי גם לממשלה וגם למעצבי דעת הקהל".

+ח"כ זוהר על הודעת ח"כ אורבך: האופורטוניזם ניצח את האידיאולוגיה
11:47 08/06/21  |  איציק וולף

יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, אמר בתגובה להודעת ח"כ ניר אורבך על תמיכתו הצפויה בממשלת בנט-לפיד וטען כי "‏האופורטוניזם של בנט ניצח את האידיאולוגיה".

+ח"כ אורבך: החלטתי להצביע בעד ממשלת האחדות
11:33 08/06/21  |  איציק וולף

ח"כ ניר אורבך (ימינה) הודיע כי החליט להצביע בעד אישור ממשלת האחדות בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הם מדברים על חילול השם? הם?!
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גנבים מושחתים באיצטלא של הדת
יוסי מ.  |  8/06/21 15:56
 
- מסכימה עם דבריך
רבקה שפק ליסק  |  15/06/21 09:15
2
איתמר- שוב הגזמת
שלמה חיפה  |  8/06/21 21:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
מירב ארד
יו"ר ש"ס: "הממשלה בראשות בנט זורקת לפח את כל הערכים המקודשים לעם ישראל"    דרעי קרא לרבנים ולראשי הישיבות להיאבק יחד בהקמת הממשלה    גפני: "נבלה נעשתה בישראל"    ליצמן קרא לבנט להסיר את הכיפה מראשו    בנט בתגובה: "ביטויים שלא מוסיפים להם כבוד ומשקפים אובדן עשתונות"
מירב ארד
זוהר: "נתניהו יהיה יו"ר התנועה עד הבחירות הבאות"    אמש דווח כי נבחנה בימים האחרונים האפשרות שנתניהו יוותר על מקומו כדי לאפשר לסער וימינה לחבור לליכוד ולהקים יחד ממשלת ימין
איציק וולף
יו"ר הכנסת הודיע כי ביום ראשון תקיים מליאת הכנסת ישיבה מיוחדת לדיון ולהצבעה על כינון הממשלה החדשה    לאחר מכן תתקיים גם הצבעה להחלפת יו"ר הכנסת    משמעות ההודעה: גוש השינוי יחויב לפרסם הסכמים קואליציוניים סופיים עד ליום שישי בבוקר
איתמר לוין
רוב הפרשנים סבורים שההרכב השברירי של הממשלה החדשה יוביל לכך שהיא תתמקד בענייני פנים ושממשלת בנט-לפיד תשאף לשקם את התמיכה הדו-מפלגתית בישראל, אחרי ההטיה המובהקת של נתניהו לטראמפ – מדווח וושינגטון פוסט
איציק וולף
מפלגת ימינה מכחישה את הפרסום על הסכמות שהתקבלו בינה לבין יש עתיד לחקיקה שתמנע מנתניהו להתמודד בבחירות לאחר שיסיים את כהונתו הנוכחית כראש ממשלה    "מדובר בהצעה שעלתה, לא סוכמה והיא גם לא תהיה. הדבר היחידי שהיה והוסכם הוא הגבלת כהונת רה"מ ל-8 שנים או לשתי קדנציות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il