X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ארגוני השנאה, המשטמה והכזב זכו לחיבוק בכנסת ישראל של אותה מדינה שהם עסוקים להפיץ דיבתה יום יום בעולם וחלק מדוחות הכזב שלהם הם שמן על גלגלי האנטישמים הגדולים בתבל
▪  ▪  ▪
תומא סלימן. השתיקה קולות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

כעת לאחר שנדמו הנאומים, ההצהרות, ההאשמות, חילופי הדברים, הלהג והרהב המילולי נדרשת התייחסות לכנס ההזוי והמסוכן אשר התקיים בבית המחוקקים של מדינת העם היהודי, מדינת ישראל. מטרתו האחת והיחידה של כנס ההשחרה והדמוניזציה היא השחרת מדינת ישראל וצבאה והפיכת הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון למדינת אפרטהייד.
הנאומים והצהרות הכזב והרמייה יועדו למקום אחד בלבד, בית הדין הבינלאומי בהאג. המטרה השנייה, מסיבת סיום שנת פעילות הרסנית למדינת ישראל, הפצת נרטיבים שקריים והזויים, הצגת דוח למממני הארגונים המתהדרים בתארי השקר: "זכויות אדם", אשר מטרתם היא חפירת מנהרות נגד המדינה היהודית במימון גורמים זרים בעלי אינטרסים מובהקים ממדינות אירופה להפיכת המדינה היהודית היחידה בעולם למדינת כל אזרחיה.
הכנס "אחרי 45 שנים: בין כיבוש לאפרטהייד". התקיים על-ידי הח"כים מוסי רז ממרצ, מפלגה שמנהיגה השר ניצן הורוביץ אשר הביע תמיכה בהחלטת בית הדין הבינלאומי בהאג לפתוח בחקירה נגד מדינת ישראל ובהם קציני וחיילי צה"ל בגין פשעי מלחמה.
מי שניהלה את כנס ההזיה השקר והכזב בכנסת ישראל, היא הח"כית הטוענת לאפרטהייד, עיאדה תומא סלימן, אשר השתיקה את כל מי שחשב אחרת ממנה, סילקה ח"כים, מנעה מעיתונאי ערבי ישראלי אוהב מדינת ישראל, בעל דעה שונה משלה להשתתף בכנס. אפרטהייד יהיה כאן קבעה המקוננת על האפרטהייד הישראלי.
ואת מי חיבקו רז ותומא? את המיליונרים המתעשרים משנאת ישראל והפצת כזבים בעולם, את ארגוני "זכויות האדם" מ'שוברים שתיקה' דרך 'בצלם' ועד 'יש דין' כשאורח החרפה הזו הוא לא אחר מפעיל ארגוני החרם על ישראל בעולם עומר שאקיר אשר בינו לבין 'זכויות האדם' מחבר רק קו אחד ארוך של שנאת ישראל והכפשת שמה בעולם.
ארגוני השנאה, המשטמה והכזב האלה זכו לחיבוק בכנסת ישראל של אותה מדינה שהם עסוקים להפיץ דיבתה יום יום בעולם וחלק מדוחות הכזב שלהם הם שמן על גלגלי האנטישמים הגדולים בתבל.
החמור יותר באירוע הזוי ומסוכן זה הוא עצם קיומו בשיתוף חבר הקואליציה. מציאות המעצימה את משמעות הכנס כמו אומרת, הקואליציה והאופוזיציה קובעות כי חיילי צה"ל פושעי מלחמה, בית הדין הבינלאומי בהאג חייב להעמידם עם הצמרת המדינית לדין על פשעי מלחמה, זהו הרי סופו של משטר אפרטהייד.
כך נבנה עוד נרטיב שקרי, כך בוראים מציאות מדומה, כך מספרים לעולם כמה אפרטהייד יש בדמוקרטיה היהודית במדינת ישראל.
מדוע לא נשמעו קולותיהם של השרים וחברי הקואליציה אשר רובם המכריע הם אוהבי מדינת ישראל, ציונים ברמ"ח אבריהם ובשס"ה גידיהם? מדוע נאלם קולו של ראש הממשלה הפטריוט באמת, ללא מירכאות, מאהבה של ארץ ישראל, נפתלי בנט, אל מול צחנת דברי הבלע, השקר והרמייה? לאן התאדו איילת שקד, גדעון סער, מתן כהנא, זאב אלקין, בני גנץ, אביגדור ליברמן? הנאטמו אוזניהם מלשמוע? הטחו עיניהם מלראות הנסכר פיהם תחת האיחוי הריפוי השינוי?
ראוי היה למנוע כינוס מתועב זה בכנסת ישראל, אך משנחצה קו אדום נוסף האם לא היה ראוי שלישיבת שקר והשחרה זו היו מתייצבים יותר משלושה ח"כים מהימין אשר קולותיהם הושחרו ברעש חפירות מנהרות השנאה היוצאות מכנס הזוי זה? מדוע ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, המסביר הלאומי המצוין לא פינה זמן להגיע לכנס השחרה זה ולהפריך את השקרים? מדוע חברי קואליציה מימין ומשמאל לא עמדו כחומה בצורה לרסק ולנתץ את השקר?
האם חיילי צה"ל לא מספיק ראויים להגנה מפני השונאים והמכפישים מבית? את מחיאות הכפיים של מפעילי הארגונים מאירופה ניתן לשמוע עד ירושלים, את חתימת ההמחאות הגדולות להמשך המימון לארוני הכזב נראה בקרוב, רקדני ה'מה יפית' לפני הפריץ המממן הצליחו. הכנס ההזוי שהתקיים בכנסת ישראל, הוא פיגוע הסברתי מדיני שאת תוצאותיו נחוש בקרוב.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  01/07/2021   |   עודכן:  01/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המטרה: בית הדין הבינלאומי בהאג
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כששאנשי הרוח והספר שלנו,
היו ימים,  |  1/07/21 10:31
2
הפנמת את החינוך הבריטי המעודן,
שכוייח, עמנואל  |  1/07/21 13:04
3
מאמר כה צודק ונכון
מ. עמיר  |  3/07/21 20:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - חומר למחשבה, צרכים, בלי מסכות ואינם דרכם    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר
יוני בן-מנחם
הרש"פ הצליחה להכיל את הפגנות הזעם הגדולות על הריגתו של ניזאר בנאת בידי אנשי הביטחון של הרש"פ ולא נשקפת כל סכנה להמשך שלטונו של מחמוד עבאס. תנועת חמאס נכשלה בניסיונה לרכוב על גל המחאה העממית ולהביא לאינתיפאדה נגד הרש"פ, הציבור הפלשתיני חושש מההשלכות של הפלת הרש"פ על המצב הכלכלי בגדה
אפרים הלפרין
האופוזיציה מראה לקואליציה מהיכן משתין הדג    האם האופוזיציה פועלת באורח תקין? האם היא פועלת באורח הגון?
דן מרגלית
איננו כועסים על עורך דין שנוטל על עצמו להגן על פושע נתעב כי אנו רוצים שיזכה להגנה מלאה גם אם הוא חלאת אדם; אבל נוקיע את עורך הדין אם יבריח ללקוחו טלפון נייד לתא המעצר
מנחם רהט
למה הליכוד טרם התייחס להסכם הפשרה, ולמה עדיף לקרוא את עיתון השמאל הארץ כדי להבין מי ניצח באביתר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il