קניון רחובות, בשיתוף עיריית רחובות, משיק לראשונה בארץ פעילות למען הקהילה תחת הכותרת: "רחובות של סובלנות". ההשקעה בפעילות נאמדת בתקציב של כ- 100 אלף ש"ח.
הפעילות "רחובות של סובלנות" תיערך בין ה- 26-24 בדצמבר בקניון, ותכלול 3 ימים שבמהלכם יושם דגש על מניעת אלימות נגד נשים, ילדים, בני נוער, קשישים וכלפי הסביבה.
הפעילות מיועדת לילדים, בני נוער, סטודנטים, נשים ומבוגרים ותכלול בין היתר: הצגות, סדנאות, סרטים, פעילות אומנותית, תערוכות, צעדת מחאה, דוכנים של ארגונים נגד אלימות, מופעים, עמדות הידברות ועוד.
הקמפיין נערך על ידי משרד הפרסום: "צדר-יריב" וכולל מודעות בעיתונות המקומית, שלטי חוצות ופוסטרים, סטיקרים שיחולקו ל-100 אלף רכבים, דיוור ישיר ל-60 אלף בתי אב ופעילות קד"מ ברחבי הקניון.
לדברי כרמן לב, מנהלת השיווק של קניון רחובות: "מטרת הקמפיין היא להעלות לסדר היום הציבורי והעירוני את נושא הסובלנות, באמצעות הפעילות בקניון והקמפיין התקשורתי שיהוו תחילת תהליך של שינוי".