X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשבוע שעבר התפרסמה ידיעה על איזשהו אריתראי שהסתנן באופן לא חוקי לארץ ישראל והפנים את ההבנה שאם ניתן לדפוק בקלות את רשויות החוק בישראל, ניתן גם לדפוק באותה קלות את נשות ישראל
▪  ▪  ▪
מלאכה בזויה [צילום: פלאש 90]

עד לרגעים האחרונים לא הבנתי מדוע משטרת ישראל נוהגת איפה ואיפה בהתייחסותה למקרים דומים. לדוגמה: בשבוע שעבר התפרסמה ידיעה על איזשהו אריתראי שהסתנן באופן לא חוקי לארץ ישראל והפנים את ההבנה שאם ניתן לדפוק בקלות את רשויות החוק בישראל, ניתן גם לדפוק באותה קלות את נשות ישראל.
בכל מקרה אותו מסתנן אריתראי החליט להסתנן באופן לא חוקי לדירתה ולגופה של אישה כבת 50 המתגוררת בדרום תל אביב. תוך ניסיונותיו הלא חוקיים בעליל גרם לה חבלות, דימומים וחתכים בחלקי גופה השונים. סיוט שנמשך כ-20 דקות. האישה המבוהלת הזעיקה משטרה, והפלא ופלא - המשטרה פקפקה בעדותה ולקחה בערבון מוגבל את תלונתה.
לאחר שבדקתי את הידיעות בנדון התגלתה לי הסיבה להתנהגות המשטרה:
האישה עבריינית. למחייתה... אוי... וויי... היא אוספת בקבוקים...!
גברתי, תפנימי: 30 אגורות הפילו את אמינותך בעיני משטרת ישראל!
אין לך מושג כמה חוסר אמינות עיסוקך משדר... לחטט בפחי האשפה ולאסוף בקבוקים מגעילים שאנשים נורמליים זורקים, ואת כל הכבודה הזו לגרור, תחת השמש הקופחת, בשקיות ובעגלות מרכולים... והכל בשביל 30 אגורות לבקבוק, שמסתכמים בסופו של יום בכמה שקלים בודדים...
גברתי, לו היית טורחת לעבוד במקום מסודר ומכובד, נגיד, בתחנת משטרה - ואפילו שכל עבודתך שם הייתה לשטוף את כוסות הקפה של השוטרים - היית זוכה ליחס מכובד יותר.
ואז עלתה בדעתי עוד תובנה: היתכן שטיפולה המזלזל, הכושל והנעדר של משטרת ישראל בתושבי לוד היהודיים במהומות של הערבים במאי 2021 נובע מכך שגם הנפגעים היו אספני בקבוקים?
מה קורה לכם יהודי לוד? - אתם לא מבינים מה אתם מעוללים לעצמכם? אתם מזמינים מצד המשטרה זלזול באשר לעיסוקיכם הנפשע ומכאן ביטול ההתייחסות והטיפול בפניותיכם אליה. אתם יכולים להתקשר מאה אלף פעם למשטרה ולייבב ולהתלונן שעות וימים שהערבים יורים בכם, מציתים את מכוניותיכם, זורקים אבנים על ילדיכם - דבר לא יעזור לכם, אספני בקבוקים עלובים!
עכשיו אני מבינה. מסתבר שהבעיה הזו של אספנות בקבוקים היא מחלה אפידמית שלוקה בה האוכלוסייה היהודית במדינת ישראל ולא מהיום, אלא במשך דורות. עובדה, גם משטרת המנדט בארץ טרם קום המדינה לא נטתה למהר ולסייע ליהודים במאורעות הדמים שהתחוללו על-ידי האוכלוסייה הערבית וכנופיית חאג' אמין אל-חוסייני. מדוע? - התשובה ברורה ומובנת מאליה: היהודים עוסקים המלאכה הבזויה של איסוף בקבוקים.
וכאילו לחיזוק התאוריה הזו שלי קראתי היום בעיתון ששני יהודים חרדים, בדרכם לכותל, הותקפו קשות על-ידי ערבים. התוקפים הערבים הסגירו עצמם למשטרה ואפילו הודו בפשע (!), אך התיק נסגר מ"חוסר ראיות"!
פחחחח... "חוסר ראיות"...
אל תעבדו עלינו, טוב?
היחס ליהודים הללו נובע מהעובדה שהם אספני בקבוקים!
לכלא! מייד!
מקורות:
1. נתין זר נעצר בחשד לאונס ותקיפת אישה בביתה בדרום תל אביב... סיפורה של האישה נחשף ב-ynet אחרי שבתחילה במשטרה לא מיהרו לדווח על התקרית, ואף לקחו בעירבון מוגבל את עדותה של האישה (ynet/אלי סניור/24.7.21)
2. ח"כ דיסטל-אטרביאן זועקת את זעקת הנשים מדרום תל אביב... האישה בת 50 פלוס... שאוספת בקבוקים למחייתה... (מקור ראשון/עטרה גרמן/28.7.21)
3. שני צעירים ערבים תקפו באלימות עוברי אורח יהודים שעשו דרכם לכותל המערבי... הערבים התוקפים הסגירו עצמם. המשטרה סגרה את התיק מ"חוסר ראיות" (ערוץ 20/יהונתן יפרח/2.8.21)

תאריך:  08/08/2021   |   עודכן:  08/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משטרת ישראל vs אספני בקבוקים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סדום. הכל מהמקפצה אין בושה
שיפון  |  13/08/21 14:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
ההערכה בישראל היא כי חיזבאללה אינו מעוניין בהסלמה וכניסה לעימות צבאי בדרום לבנון וכי הוא עסוק בחזית הפנימית הלבנונית    למרות זאת, ההערכה היא שגורמי טרור פלשתינים ימשיכו בשיגור רקטות מדרום לבנון לעבר ישראל כדי להביא להסלמה
דורון מצא
הירי הארטילרי מלבנון לשטח ישראל מתחבר עם האסטרטגיה הכוללת של חמאס, שהתחדדה במהלך מלחמת עזה האחרונה, להרחיב את טווח העימות בינו לבין ישראל
דוד ארגז
פחות מחודשיים מאז נכנס לתפקיד ונפתלי בנט כבר הצליח להשיג את הבלתי יאמן: לעורר געגועים לממשלה הקודמת
אפרים הלפרין
מדינה בהפרעה    כוכבת התוכנית האח הגדול, תוכנית המחצינה את חדרי השינה ואת החיים המאד מאוד פרטיים ואינטימיים של משתתפיה, נדהמה פתאום כאשר נאלצה להמתין לחוקרת המיוחדת מספר שעות    אסון ממש אסון
דן מרגלית
ביבי חייב להבין כי נשמעים פעמי המרד מבית    צריך לקוות כי לא ירחק היום    ההפתעה העיקרית נפלה היום בכנסת    מטעם הקואליציה נבחרה ח"כ אפרת רייטן כמתוכנן וכמוסכם    אך באופוזיציה ארבה ההפתעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il