X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ח"כ טטיאנה מזרסקי (יש עתיד) בפניה אל העולים מרחבי אוקראינה ומזרח אירופה ח"כ מזרסקי, שעלתה בעצמה מברית המועצות, קוראת לדאוג לביטחון הפליטים
▪  ▪  ▪
טטיאנה מזרסקי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

רבים מאיתנו מאוד מודאגים לגבי המצב שרק הולך ומחמיר במזרח אירופה ואוקראינה בפרט. יחד עם הקהילה הבינלאומית אנחנו מוצאים את עצמנו במצב חירום אמיתי. ליבנו יוצא לכל אזרחי אוקראינה, שנמצאים כעת בסכנה, ומייחלים שהשקט יחזור במהרה לשטחי המדינות המאוימות.
בזמנים קשים אלו, ברצוננו לשלוח מסר בהול לכל האוקראינים שבידם לעלות לארץ מתוקף חוק השבות: אנחנו רואים אתכם, אנחנו שומעים את זעקתכם, וברצוננו לעזור לכל אחד ואחת מכם עד כמה שניתן. ישראל היא הבית שלכם. ישראל הוקמה ונבנתה עבורכם!
כמדינה שמתקיימת תחת קונפליקט מתמשך, פעם אחר פעם אנו מצליחים לעמוד איתן אל מול אינספור המשברים שהוצבו בפנינו במהלך ההיסטוריה הקצרה של קיומנו כמדינה. כל זאת, לא מנע מאיתנו לקבל בזרועות פתוחות את מגוון הקהילות היהודיות מכל רחבי תבל. פתחנו את גבולותינו ואת ליבנו עבור כל יהודי ויהודייה הזקוקים למקלט ומקום בטוח ואנו נדאג לעשות זאת גם עבור כל אחד ואחת מכם. אנו כואבים את כאבכם על כך שנאלצתם לנטוש את ביתכם בנסיבות אלה. ברצוננו לתת לכם יד ולהיות לכם לעזר על-מנת להקל מעליכם את הנטל אותו אתם נושאים כיום.
מאז תחילת פעולות לחימה, הצוות שלנו בממשלת ישראל עובדים בחריצות מסביב לשעון כדי לוודא שבהגעתכם לארץ תקבלו את כל המגיע לכם ללא אף דאגה. מיטות, ארוחות חמות, ומגוון טיפולים רפואיים נדרשים מוכנים עבורכם. יש עדיין הרבה עבודה שצריכה להיעשות, ובעניין זה אני פונה כעת לבני עמי, כאן בישראל.
מחובתנו, בתור חברי כנסת, לקבל החלטות, לקדם ולפקח אחר צעדים חשובים אלו, למען ביטחון הפליטים מאירופה ולמען הדאגה העמוקה לעם היהודי כולו. משרד השיכון העמיד לרשותנו 1,000 מיטות ומשרד הקליטה שריין מקומות בבתי מלון ואכסניות ביישובים שונים בארץ. התקבלו בקשות רבות לאשרות עלייה, במשך 4 ימים 2,500 פניות. ישנו צורך אמיתי לגייס ולחזק את מערכת החינוך, כדי לאפשר לעולים חדשים ללמוד את השפה העברית ללא עכבה.
יש מחסור בעובדי ההוראה שיעבדו באולפנים, ומחובתנו לדאוג לשכר הולם למורים לעברית, משום שהסכם שכרם לא עודכן מזה 13 שנים. אנו חייבים לתמרץ את כל אלו שיכולים לעזור בכך שהקליטה של העולים מאוקראינה תעבור חלק ביותר. אבותינו העולים הגיעו לכאן במאמצים רבים, עם תקווה ושאיפה לבנות עתיד מבטיח וטוב יותר עבור משפחותיהם והעם היהודי כולו. עכשיו זהו תורנו לדאוג לכך שמדינת ישראל תהווה מקלט בטוח לכל הבאים אחרינו, ובפרט לגל העלייה הקרב ובא מרחבי מזרח אירופה

תאריך:  06/03/2022   |   עודכן:  06/03/2022
+ארה"ב ואירופה בוחנות עיצומים על מגזר האנרגיה הרוסי
21:19 06/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מזכיר המדינה האמריקני הודיע כי ארצות הברית ושותפותיה באירופה בוחנות איסור ייבוא נפט רוסי  ▪  בתשובה לשאלה האם ארצות הברית תטיל לבדה עיצומים הדגיש בלינקן שארה"ב מעוניינת בשיתוף פעולה עם מדינות אירופה  ▪  ההודעה והאפשרות לעיצומים על מגזר הנפט הרוסי - שמספק 7% מן הנפט בעולם - צפויים להביא כבר מחר לזינוק נוסף במחירי הנפט

בלינקן. דיון על ייבוא הנפט התקיים בשבת יחד עם ג'ו ביידן [צילום: אלכס ברנדון, AP]
+פוטין לא מוכן לעצור המלחמה לפני כניעת האוקראינים
21:06 06/03/22  |  עידן יוסף

גורמים המעורים בתכני פגישת בנט-פוטין: הנשיא לא מוכן לשמוע על הפסקת הלחימה עד שהאוקראינים לא יניחו את נשקם (חדשות 12).

+טיקטוק מגבילה את העלאת התוכן מרוסיה
20:48 06/03/22  |  עידן יוסף

טיקטוק מודיעה על עצירת האפשרות לשדר שידורים חיים ומגבילה העלאת תוכן חדש ליישומון שלה ברוסיה בעקבות חוק "חדשות הכזב" שאושר בסוף-השבוע.

+ערוץ החדשות מוסקבה 24 נפרץ לדקות אחדות בידי פצחנים
20:15 06/03/22  |  עידן יוסף

דיווחים ברשתות החברתיות: פצחנים הצליחו לפרוץ לערוץ החדשות מוסקבה 24 ושיבשו את השידורים למשך דקות אחדות, שבהן ניתן היה לראות סרטונים מהלחימה באוקראינה, ידוענים שמגנים את הלחימה והודעה שהוקרנה על המסך.

+ספרי התורה הוצאו מבית הכנסת ההיסטורי בקייב מחשש שייפגעו
19:57 06/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הוצאת הספרים נעשתה מחשש לפגיעת הפצצות הרוסיות בבית הכנסת ומחשש לביזה  ▪  בימים האחרונים הפעיל הרב משה אסמן מערך ענק של אירוח וחילוץ  ▪  "אהיה היהודי האחרון שיעזוב את אוקראינה"

ספרי התורה הוצאו מחשש שייפגעו
הוצאת ספרי התורה
+פוטין שוחח עם בנט בטלפון
19:20 06/03/22  |  עידן יוסף

אחרי הפגישה במוסקבה: הקרמלין הודיע שראש הממשלה בנט משוחח טלפונית עם הנשיא פוטין, כך לפי סוכנות הידיעות אייפקס. מן הקרמלין נמסר כי השניים דנו ב"מבצע הצבאי המיוחד" של רוסיה באוקראינה לאחר "המגעים האחרונים של בנט עם מנהיגי כמה מדינות".
בלשכת ראש הממשלה אישרו את דבר השיחה ומסרו כי בנט שוחח הערב גם עם קנצלר גרמניה, אולף שולץ, ונשיא צרפת, עמנואל מקרון. מוקדם יותר היום שוחח עם נשיא אוקראינה זלנסקי.

+זלנסקי: ארה"ב מתכננת עיצומים חדשים נגד רוסיה
18:29 06/03/22  |  איציק וולף

נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, הודיע כי ארצות הברית מתכננת חבילת עיצומים חדשה ונוספת נגד רוסיה. "אני מדבר עם מנהיגים של מדינות רבות מדי יום ומדי לילה. למשל, ארצות הברית מתכננת תמיכה חדשה באוקראינים ועיצומים חדשים על רוסיה", אמר (יום א', 6.3.22) בהודעה מצולמת ששודרה בטלוויזיה האוקראינית. לדברי זלנסקי, רוסיה תקפה את העיר ויניציה, הנמצאת בחלק הדרומי של מרכז אוקראינה, באמצעות שמונה טילים.

+למכירה בהזדמנות מאוליגרך
17:57 06/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אוליגרכים רוסים ינסו כעת למכור נכסים לפני שיוקפאו, אבל כל משקיע יחשוב פעמיים אפילו אם תוצע לו הנחה ניכרת - סבור ניו-יורק טיימס

היאכטה של איגור סצ'ין [צילום: AP]
+מחירי הנפט צפויים לעלות השבוע במהירות
17:15 06/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בשבוע שעבר עלה מחירו של הברנט ב-21% ובסוף שבוע המסחר עמד על 118.11 דולר לחבית  ▪  מחירה של חבית ברנט עלול להאמיר עד ל-125 דולר ולהגיע במהירות ל-147 דולר לחבית בדרך לשיא של כל הזמנים - 185 דולר לחבית

רוסיה אחראית ל-7% מאספקת הנפט העולמית [צילום: צ'רלי רידל, AP]
+2,000 מפגינים נעצרו ברוסיה ב-44 ערים
15:52 06/03/22  |  מירב ארד

פרבדה אוקראינה: מפגינים שהגיעו למרכז מוסקבה כי למחות על המלחמה נגד רוסיה נמלטים ממעצר מצד כוחות הביטחון של רוסיה. 2,000 נעצרו ב-44 ערים ברוסיה.

הרשויות ברוסיה עוצרות מפגינים נגד המלחמה
+נכשל ניסיון פינוי האזרחים מהעיר מריופול;
פוטין: "על קייב להיענות לכל הדרישות"
15:46 06/03/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

המסדרון ההומניטרי היה אמור להישאר פתוח עד 21:00  ▪  פוטין שוחח עם נשיא צרפת עמונאל מקרון  ▪  סוכנות הפליטים של האו"ם: 1.5 מיליון פליטים כבר ברחו מאוקראינה

גופות אזרחים שנהרגו בהפגזות רוסיות באירפין [צילום: דייגו הררה קרסדו/AP]
הפגנה מחוץ לשגרירות רוסיה בישראל [צילום: אריאל שליט/AP]
+זלנסקי אישר: מתקפה רוסית הרסה את שדה התעופה ויניציה
15:11 06/03/22  |  מירב ארד

הנשיא ולדימיר זלנסקי אישר כי תקיפה אווירית רוסית הרסה את שדה תעופה אזרחי בבירה האזורית ויניציה. בשדה התעופה ויניציה נוחתות חלק מהטיסות לאומן.

+פוטין לארדואן: קייב חייבת למלא כל דרישות מוסקבה
14:52 06/03/22  |  מירב ארד

רויטרס: נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר (יום א') בשיחה עם נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן כי "קייב חייבת להפסיק להילחם ולמלא את כל הדרישות של מוסקבה כדי שהפלישה הרוסית תיפסק".

+השרה מיכאלי: "ההתניה לבקשת ערבות לא הגיונית"
14:22 06/03/22  |  מירב ארד

השרה מרב מיכאלי בראיון לגל"צ: "אנשים בוכים בתוך נתב"ג, ההתניה לבקשת ערבות לא הגיונית. מבקשת את התערבות רה"מ; השרה שקד: "אנחנו המדינה המערבית מחוץ לאירופה שקלטה הכי הרבה פליטים עד כה באופן יחסי".

+זלנסקי קרא לרוסים להמשיך למחות: "העת להתגבר על הרוע"
13:36 06/03/22  |  מירב ארד

נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי, פנה ישירות לעם הרוסי כדי שימשיך למחות נגד הקרמלין ואמר כי "עדויות מכוחות שבויים מוכיחות שהפלישה תוכננה מראש" על-ידי הנשיא ולדימיר פוטין. זלנסקי קרא לרוסים לא לשתוק, אמר שהגיע הזמן "להתגבר על הרוע" והתעקש שזה לא רק מאבק למען השלום בארצו, אלא למען החופש שלהם.

זלנסקי מאשים את פוטין: הפלישה תוכננה מראש [צילום: AP]
גופות הרוגים מאש צבא רוסיה בעיירה אירפין [צילום: דייגו הררה קרסדו/AP]
+לחפור או לחפף זו השאלה!
13:35 06/03/22  |  יעקב קורי   |   לרשימה המלאה

הפוסט ציונים לא מעמיקים, הם ממשיכים בסיסמאות הפשטניות של שלום עכשיו, הלאה הכיבוש, רצח עם, פשעים נגד האנושות, רצח מכוון של ילדים, גזענות, נאצים, פשיסטים, רוצחי רבין  ▪  והעולם מאמין להם

זלנסקי. יהיה האשם [צילום: יוהנה ג'רון/AP]
+הפגנות ב-35 ערים ברוסיה נגד המלחמה; 1,103 נעצרו עד כה
13:33 06/03/22  |  מירב ארד

העיתונאי יאיר נבות מעדכן על ההפגנות ברחבי רוסיה: ע״פ ארגון המעקב OVD-Info נכון לשעה 14:20 שעון מוסקבה ישנם 1,103 עצורים בהפגנות שהתרחשו ומתרחשות כעת ב 35 ערים ברחבי רוסיה.בשעה זו ממש נפתחת ההפגנה המרכזית במוסקבה. חלוקת העצורים עד כה ע״פ ערים: 265 בנובוסיבירסק, 199 ביקטרינבורג, 122 בטיומן, 89 בפרם, כ-78 עצורים בקרסנויארסק, 66 באירקוטצק, 43 בצ׳לאבינסק, 29 במוסקבה, 26 באומסק, 21 בוולדיווסטוק, 16 בטומסק, 9 בסמרה ותשעה בחבארובסק במזרח הרחוק הרוסי.

+דרך קשה להינתקות אירופה מהגז הרוסי
12:57 06/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אקונומיסט מנתח: בחודשים הקרובים יוכלו מדינות מערב אירופה להסתדר גם אם פוטין יעצור את הזרמת הגז. בטווח הבינוני ובטווח הארוך מדובר בתהליך ארוך, מסובך ויקר - אבל הדבר חיוני מבחינה ביטחונית

אספקת הגז מרוסיה לאירופה, 3.3.22 / France 24
נורדסטרים 2. גרמניה השעתה [צילום: מיכאל זון, AP]
+נשיאת מולדובה: "נמשיך לסייע לפליטים מאוקראינה"
12:47 06/03/22  |  מירב ארד

נשיאת מולדובה, מאיה סנדו: "המדינה תמשיך לסייע לאנשים הנמלטים מאוקראינה". לדבריה, מולדובה מבקשת סיוע פיננסי בינלאומי כדי לעזור לפליטים למצוא מקלט במולדובה."

+התאגידים מקפיאים פעילות ברוסיה
12:29 06/03/22  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה

פוטין העריך כמובן שארצו תספוג סנקציות עקב הפלישה לאוקראינה, וזה היה לו ברור לחלוטין. אלא שהוא ככל הנראה לא העריך עזיבה כל כך גורפת והמונית של כל כך הרבה חברות ותאגידים את השוק הרוסי. לעזיבה כזו יש השלכות משמעותיות מאוד על השוק הרוסי בשלל היבטים - עסקיים כמובן, אך גם תעסוקתיים וחברתיים

[צילום: מארק לניהן/AP]
+בנט: "אפילו שיש פתח קטן, זאת חובתנו המוסרית"
12:17 06/03/22  |  מירב ארד

ראש הממשלה נפתלי בנט, עדכן בישיבת הממשלה לגבי פגישתו עם נשיא רוסיה, פוטין וקנצלר גרמניה, אולף שולץ: "חזרתי לפני כמה שעות ממוסקבה ומברלין. נסעתי לשם במטרה לסייע בהידברות בין כל הצדדים, כמובן עם ברכת הדרך ובעידוד של כל השחקנים.
כפי שכולנו יודעים, המצב בשטח לא טוב, הסבל האנושי גדול ועלול להיות גדול הרבה יותר, אם הדברים יימשכו במסלול הנוכחי. יש גם ישראלים שצריכים לחזור הביתה וקהילות יהודיות במצוקה שזקוקות לעזרה. מטבע הדברים, אני לא יכול להרחיב יותר. אנחנו נמשיך לסייע ככל שנתבקש.
גם אם הסיכוי לא גדול, ברגע שיש אפילו פתח קטן, ויש לנו את הגישה לכל הצדדים ואת היכולת, אני רואה זאת כחובתנו המוסרית לעשות כל ניסיון. כל עוד הנר דולק - חייבים להתאמץ, ואולי עוד אפשר לפעול".

בנט בישיבת הממשלה [צילום: יואב ארי דודקביץ/ פול פלאש 90]
+ארדואן שוחח בטלפון עם נשיא רוסיה
12:11 06/03/22  |  מירב ארד

סוכנות הידיעות הרוסית RIA: נשיא טורקיה ארדואן שוחח בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. השניים דנו בלחימה באוקראינה.

+ראש הממשלה שוחח עם נשיא אוקראינה בפעם השלישית בתוך יממה
11:43 06/03/22  |  איציק וולף

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח לפני זמן קצר עם נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי. זו השיחה השלישית בין השניים ביממה האחרונה.

+ישראל נערכת לקליטת 100 אלף זכאי חוק השבות
11:06 06/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שרת הפנים מעריכה כי מדינת ישראל תקלוט ותאזרח בתקופה הקרובה לפחות 100 אלף זכאי חוק השבות מאוקראינה ומרוסיה  ▪  "יותר מכל מדינה אחרת בעולם"  ▪  שרת החינוך הנחתה את משרדה להיערך לקליטה של 2,000 תלמידים מאוקראינה בימים הקרובים

זרם הפליטים כולל זכאים לאזרחות [צילום: אנדריי אנדריינקו, AP]
+משרד החינוך ייערך לקליטה של 2,000 תלמידים עולים מאוקראינה
09:55 06/03/22  |  איציק וולף

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, הנחתה את המשרד להיערך, באופן מידי לקליטתם של כ- 2,000 תלמידים עולים הצפויים להגיע מאוקראינה בימים הקרובים.
לאור זאת, שרת החינוך, ד"ר שאשא ביטון, הנחתה את המשרד לגבש תכנית עבודה שתלווה את התלמידים ואת הוריהם מרגע הגעתם ארצה ועד להשתלבותם במערכת החינוך ובקהילה.

+פוטין מעריך שהמערב מתכוון לחסל את רוסיה
09:23 06/03/22  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

מהנדס המערכות יואב נצר, החי בגרמניה והמתמחה ביחסים בין לאומיים, באסטרטגיה ובפוליטיקה, טוען כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מעריך בצדק, כי מקבלי ההחלטות במערב פועלים כדי לחסל את רוסיה

טיסה מסוק רוסי מעל אוקראינה [צילום: AP]
+האם המערב "מזמין" מלחמת עולם
09:18 06/03/22  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

על מה רוגז המערב?! - בזמן שהוא מבקש להכות את פוטין מכות נאמנות על שניצל את המסר הצ'מברליני המערבי באירופה המזרחית, חוזר המערב על אותו מסר ממש מול אירן במזרח התיכון; הפעם בשיתוף עם פוטין. נראה שחרף חתירת המערב שאינה יודעת לאות "להנהיג את העולם מאחור", העולם סבור למעשה שהוא כלל לא נמצא שם

ביידן-פוטין [צילום: פאבל גולובקין, AP]
+האם העיצומים יגרמו לפוטין להסלים
08:57 06/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

ניו-יורק טיימס מדווח על דיונים בבית הלבן, בשאלה האם כאשר פוטין נדחק לפינה הוא יקשיח את עמדתו ואולי אף ירחיב את המלחמה מעבר לגבולות אוקראינה  ▪  ארה"ב אינה מתכוונת להקל את העיצומים אלא להחמיר אותם במידת הצורך

פוטין אתמול. גם מולדובה וגיאורגיה? [צילום: AP]
הולכות ומתרחבות הסנקציות גם מד חברות פרטיות [צילום: וינסנט יו, AP]
+ויזה ומאסטרקארד הודיעו: נעצור הפעילות ברוסיה
08:06 06/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

חברות האשראי הבינלאומיות הודיעו כי יעצרו את פעילותן ברוסיה  ▪  כרטיסי מאסטרקארד וכרטיסי ויזה שהונפקו בבנקים רוסיים לא יכובדו בארצות אחרות וכרטיסים שהונפקו מחוץ לרוסיה לא יאפשרו קניות ומשיכת כסף בשטחי רוסיה

ההחלטה - לאחר שיחות עם לקוחות, שותפים וממשלות [צילום: יח"צ]
"מחויבים לפעול בעקבות הפלישה הרוסית" [צילום: ג'ני קיין, AP]
+בנט נחת בישראל לאחר סוף שבוע של תיווך
07:49 06/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מטוסו של בנט המריא מברלין לפנות בוקר לאחר שבמהלך הלילה נועד עם שולץ. השניים נפגשו למשך שעה וחצי, שבמהלכה אכלו יחד ארוחת ערב ושוחחו על מספר סוגיות, בהן המצב בין אוקראינה ורוסיה  ▪  ישיבת הממשלה תתקיים במועדה

בנט בגרמניה, לפני פגישתו עם הקאנצלר שולץ [צילום: לשכת רה"מ]
נשיא אוקראינה זלנסקי. שוחח פעמיים עם בנט הלילה [צילום: מתוך הטלוויזיה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת רוסיה באוקראינה
אורי מילשטיין
מהנדס המערכות יואב נצר, החי בגרמניה והמתמחה ביחסים בין לאומיים, באסטרטגיה ובפוליטיקה, טוען כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מעריך בצדק, כי מקבלי ההחלטות במערב פועלים כדי לחסל את רוסיה
רפי לאופרט
על מה רוגז המערב?! - בזמן שהוא מבקש להכות את פוטין מכות נאמנות על שניצל את המסר הצ'מברליני המערבי באירופה המזרחית, חוזר המערב על אותו מסר ממש מול אירן במזרח התיכון; הפעם בשיתוף עם פוטין. נראה שחרף חתירת המערב שאינה יודעת לאות "להנהיג את העולם מאחור", העולם סבור למעשה שהוא כלל לא נמצא שם
איתמר לוין
ניו-יורק טיימס מדווח על דיונים בבית הלבן, בשאלה האם כאשר פוטין נדחק לפינה הוא יקשיח את עמדתו ואולי אף ירחיב את המלחמה מעבר לגבולות אוקראינה    ארה"ב אינה מתכוונת להקל את העיצומים אלא להחמיר אותם במידת הצורך
איציק וולף
חברות האשראי הבינלאומיות הודיעו כי יעצרו את פעילותן ברוסיה    כרטיסי מאסטרקארד וכרטיסי ויזה שהונפקו בבנקים רוסיים לא יכובדו בארצות אחרות וכרטיסים שהונפקו מחוץ לרוסיה לא יאפשרו קניות ומשיכת כסף בשטחי רוסיה
איציק וולף
מטוסו של בנט המריא מברלין לפנות בוקר לאחר שבמהלך הלילה נועד עם שולץ. השניים נפגשו למשך שעה וחצי, שבמהלכה אכלו יחד ארוחת ערב ושוחחו על מספר סוגיות, בהן המצב בין אוקראינה ורוסיה    ישיבת הממשלה תתקיים במועדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il