רשת ציוד המחנאות ריקושט תעלה השבוע בקמפיין שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט בהיקף של חצי מיליון ש"ח ל-SALE החורף המסורתי.
במהלך החודש הקרוב תעניק הרשת הנחות של 30%-50% על מותגי ההלבשה Desert Snow ו-Columbia.
בשנה האחרונה העמיקה ריקושט את עיסוקה בתחום אופנת המטיילים, והקימה מחלקות אפנה ייעודיות בסניפיה בהשקעה של 4 מיליון שקלים.
ריקי רשף, סמנכ"ל שיווק וסחר בריקושט ציינה כי סייל החורף מתקיים ברשת זו השנה החמישית. השנה אנו צופים גידול של 30% אחוזים במכירות הרשת במהלך הסייל החורפי (לעומת הסייל אשתקד), הנובע משתי סיבות עיקריות: האחת היא גידול עקבי במספר המטיילים משנה לשנה, והשנייה היא שימוש הולך וגובר באופנת הטיולים גם בחיי היום-יום".
משרד הפרסום שאחראי על הקמפיין - ירקוני בן נתן.