X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טאדאם
▪  ▪  ▪

חברת טאדאם, הזכיינית הבלעדית של ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל, מוציאה לאור את המגזין משפחה צעירה המחולק למשפחות שילדיהן נמצאים בגנים הפרטיים. בימים אלה הסתיימה הפצתו של המגזין ב-40 אלף עותקים, בתפוצה אמיתית ומוכחת (כזו שאינה מבוססת על סקרים). בין לקוחותיה של טאדאם: סנו, נוברטיס, ביטוח ישיר, רשת מלונות דן, גרבר, סטימצקי, מי עדן, מטרנה נטוויז'ן ועוד.
טאדאם מבצעת פעילויות ייחודיות בקרב המשפחות הצעירות בישראל. כדוגמת: 'מבצע ראש נקי' למלחמה בכינים עם חברת סנו, סקר מקיף על מוצר מוביל בקרב אלפי משפחות עם טעימות ומבחנים בשטח ועוד. בשנה הקרובה מתוכננים פרויקטים רבים נוספים בנושא הבריאות, הכולל תזונה נכונה, פעילות ספורט לגיל הרך, בתחומי האופנה ועוד. "אנו מציעים פלטפורמה ייחודית עבור חברות שרוצות להגיע למשפחות הצעירות בישראל ומזמינים חברות נוספות להצטרף לפעילות" אמר בועז בנימיני מנכ"ל טאדאם.
את המגזין עורכת נעמי שפיגלשטיין, בעלת ניסיון עשיר בעריכה. לצידה צוות כותבים מקצועי ורענן המבטא את עולם המשפחות הכולל רופא ילדים, פסיכולוגים התפתחותיים, מומחי תזונה, יועצים לפעילויות משפחתיות ועוד. המגזין כולל גם מדורי בילוי וטיולים, צרכנות, טיפים להורים, בריאות ותזונה.
"המגזין החדש הוצא לאחר שנה של איסוף מידע על צרכי המשפחות הצעירות בישראל, תחומי עניין מרכזיים, מאפייני הצריכה, מקומות הבילוי ועוד. לאור התגובות והמשובים שנאספו יצרנו מגזין עדכני, צעיר ודינאמי המותאם לעידן האינטרנט ובו מאמרים וכתבות קצרים ותמציתיים עם שפע של טיפים, המתאימים לציבור ההורים שלו זמן מצומצם לקריאת מידע" אמר בנימיני.
הורים שלהם ילדים בגן פרטי זכאים לקבל את המגזין בחינם. משפחות נוספות מצטרפות למועדון מידי יום ומקבלות את המגזין כחלק מחבילת ההצטרפות, הכוללת גם כרטיס חבר. כרטיס החבר מקנה הטבות והנחות ביותר ממאה במשחקיות, מרכזי הורות, בתי מלון (סופי שבוע מוזלים), הצגות ומופעים, טיולי משפחות ועוד, החוסכות מאות שקלים בשנה לכל משפחה.
המגזין הושק בעלות של מאות אלפי שקלים והיקף הפעילות של החברה צפוי להסתכם בשנה הקרובה ביותר מ-3 מיליון שקלים. "שנת 2007 ותחילת השנה הנוכחית הינן תקופה של בניית תשתית ופיתוח מוצרים: מגזין, אתר, צוות מכירות ועוד. אנו צופים הרחבה משמעותית של הפעילות במהלך השנה ושוקלים צירוף גוף אסטרטגי כמשקיע בחברה" אמר בנימיני.

תאריך:  13/02/2008   |   עודכן:  13/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il