X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: מאיר ועקנין/פלאש 90]
דגל אחד ואין בלתו
הגיע הזמן לחדול מוויכוחים בנושאים כמו: כן דגל ישראל או לא, כן לחסל את סינוואר או לא, כן להודות בהרג העיתונאית או לא. דגל ישראל חייב להתנוסס בגאון, בלא חשש, בכל אתר בארץ-ישראל, ולבטא את ריבונותנו מן הים עד הירדן

לעתים, כשאני צופה בערוץ הכנסת, ומאזין לנאומים, אני תוהה ביני לבין עצמי, מה חושבים הח"כים הערביים כשהם עומדים לצד דוכן הנואמים ומאחוריהם מתנוסס הדגל הכחול-לבן. דגל ישראל כמובן, לא דגל רק של סיעה אחת בכנסת הנושאת שם זה. לנוכח דבריהם המתלהמים לא פעם, אני מניח שאולי היו כמהים שדגל אחר יוצב מאחוריהם. צבעיו - אדום ירוק שחור לבן... או לפחות - שהדגל הישראלי לא יתנוסס מאחורי גבם. הללו נהנים משני העולמות: גם מתפרנסים היטב מחברותם בכנסת וגם זוכים לחסינות להשמיע דברי בלע נגד ישראל.
מחוץ למשכן הכנסת, אותם ח"כים נוטלים חלק בהפגנות מרי נגד שוטרי ישראל. כך אחמד עודה שקורא בראש חוצות לשוטרי ישראל הערביים "להשליך את הנשק", כך אחמד טיבי שמחלץ בכוח מתפרע ערבי מידי שוטרים, וכך חבר "המשותפת" עופר כסיף, שמנחית אגרוף על ראשו של שוטר. כסיף, איש מחוספס ואלים בדיבורו, מתלהם אף יותר מרוב עמיתיו-שותפיו בהתרסתו נגד רשויות המדינה. אלה מקרים שחורגים לגמרי מגדר החסינות והצהרת הנאמנות למדינה. ואני שואל: היכן יו"ר הכנסת שיטפל באירועים חמורים אלה? עד מתי ימתחו את החבל ויבחנו את גבולות סובלנותנו?
אלה ימים לא פשוטים עבור שוטרי ישראל. עומדים בחזית ההסתה וההתפרעויות מבית. לא תמיד ביכולתם לתת מענה לכל השתוללות, אבל אי-אפשר שלא להעריך את נחישותם. יש רק לקוות שבג"ץ לא יעצור בעדם, בעודם מדכאים ניסיונות לטרור ולקריעת דגל ישראל. גם לא השר הממונה עליהם.
על השוטרים למנוע את ביזוי הדגל הלאומי, שהיה בעת האחרונה קורבן לוואנדאליזם, שיזמו צעירים ערביים, ישראלים כפלשתינים, במזרח ירושלים ובערים אחרות. הסירו אותו בחמת זעם מראשי עמודי תאורה, קרעו ודרסו, ויש ששרפו אותו בראש חוצות. הדגל הלאומי - סמל העל והריבונות של מדינת ישראל - הוא בימים אלה מטרה למשיסה ולפגיעה.
הפגיעה בדגל הלאומי הינה רק ביטוי אחד לאלימות שפושה בקרב ערביי ישראל, בהשראה מעזה ומג'נין. אנחנו זוכרים את חודש מאי אשתקד. אין ודאות שגם מאי הנוכחי יעבור בשלום. הלוואי ואתבדה. לא שהימים האחרונים היו נטולי טרור רצחני.
לא זאת אף זאת, גם בתוכנו יש המפרשים הנפת הדגל הלאומי כפרובוקציה נגד הערביים, וממליצים לא להניפו בתהלוכות של אנשי הימין. ההתבטלות כלפי הערבים בעניין הדגל היא שיפלות לאומית שלתוכה ירדו אותם אלמנטים חסרי כבוד. בעוד הערבים מדגישים את לאומיותם, ויש לומר נכון יותר לאומניותם, מניפים סיסמאות דתיות איסלאמיסטיות, מקדשים את הדם והג'יהאד, אצלנו יש המתביישים ביהדותם ובדגלם, רואים בסממני דת, בדרישות מינימליות לשמירת ערכי הדת היהודית במקומות ציבוריים, דבר בלתי דמוקרטי.
הערבים עורכים תהלוכות רבות משתתפים, כמעט באין מפריע, בחוצות ירושלים, לוד, עכו, אום-אל-פאחם, מפגינים באוניברסיטת תל אביב, כשהם מניפים את דגלי אש"ף בלא מורא, קוראים קריאות הסתה, מזהים את חולשת השלטונות ואת איפוק המשטרה, ואילו הציבור היהודי מביט בסלחנות במחזות הבגידה הללו. לצד הנפת דגלי אש"ף, יש ערבים שמשתוללים ומכים יהודים. התופעה הזאת עלולה רק להחריף, כי המוסלמים שבתוכנו ואלה שביו"ש חשים שמותר להם הכל.
יש לגנות אותם ישראלים שמזלזלים בסמל הלאומי, דגל המדינה. שמבקשים לשנות את ההימנון הלאומי ולהתאמו לרוח "מדינת כל אזרחיה". דוקא אלה מצדיקים הנפת דגלי האויב ומצעדי ההמונים המוסתים, שכחוט השערה בינם לבין התקוממות ושפיכת דמים. הללו יגנו מצעד של דגלי כחול-לבן, בידי נוער עברי, לרוב חובשי כיפות, במיוחד בחגים הלאומיים שלנו, כמו ביום העצמאות או ביום ירושלים.
המצעדים הללו הם חלק מן המענה למצעדי הערבים שזוכים ל"הבנה" בקרבנו, בעוד שמצעדי נוער יהודי זוכים לגינויים, לביטויים מבזים, מלווים בדרישות לעצור את ה"פרובוקציה", וזאת במדינתנו העצמאית, בירושלים ששוחררה ואוחדה לפני 55 שנה.
מצעד הדגלים המתוכן השבוע חייב לצאת לדרך. חובה להקנות לו את האבטחה הנדרשת. זה הביטוי לריבונותנו, לצד צעדים נוספים - משטרתיים ומדיניים, מול התחושה שהשלטון בירושלים ובמיוחד בהר-הבית התרופף לחלוטין. כל ויתור בעניין זה רק יזמין לחצים קשים יותר מלווים בטרור גובר בימים הבאים.
ובכלל, הגיע הזמן לחדול מוויכוחים בנושאים כמו: כן דגל ישראל או לא, כן לחסל את סינוואר או לא, כן להודות בהרג העיתונאית או לא. דגל ישראל חייב להתנוסס בגאון, בלא חשש, בכל אתר בארץ-ישראל, ולבטא את ריבונותנו מן הים עד הירדן. מצד שני, יש לקבוע בחוק כי הנפת הדגל העויין, דגל ארגון הטרור אש"ף שהוא גם דגל הרשות הפלשתינית, בתוככי ישראל, תיחשב לעברה לכל דבר.
בישראל יונף רק דגל אחד וצבעיו כחול ולבן.

תאריך:  16/05/2022   |   עודכן:  16/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
צה"ל עושה פעולות מוצלחות באזור ג'נין לסיכול טרור אך משלם עליהן מחיר יקר בחיי לוחמים הגיעה העת לכבוש מחדש לזמן מוגבל את צפון השומרון ולטהר אותו מקיני הטרור. אי-פירוקה של תשתית הטרור יאיץ את זליגת הפיגועים לשטח ישראל והמשימה תהייה קשה יותר, צריך ליזום פעולה התקפית גדולה ולהכות את הטרור בבסיסיו
יוני בן-מנחם
הרש"פ מנצלת את מותה הטרגי של העיתונאית שירין אבו עאקלה כדי להשיג שורה של מטרות מדיניות ובראשן הוקעתה של ישראל בזירה הבינלאומית כמי שמבצעת "פשעי מלחמה". הרש"פ מסרבת להצעת ישראל לחקירה משותפת בנסיבות מותה של העיתונאית הפלשתינית כדי לשמר בידיה מנוף לחץ מדיני וכלי לניגוח ישראל בזירה הבינלאומית
יוסי אחימאיר
גבריאל שטרסמן, מי שהיה ניצול שואה, עיתונאי ועורך ושופט, נפטר בביתו בקריית אונו    בגיל שמונה נפרד מאביו, קצין פולני, שהובל למותו בידי הגרמנים    גבי ניצל מהתופת הנאצית, אך מעולם לא דיבר על תלאותיו    רק לפני כתריסר שנים, לאחר שפרש מכס השיפוט, נענה להפצרות חברו יוסי אחימאיר והעלה על הכתב את הזיכרונות המרים מימי הילדות הקשים
אפרים הלפרין
אביעד גליקמן, שופר סף, ושומרי הסף בפרקליטות המלעיטים אותו במידע, מזיקים באורח שלא ניתן לתארו ולא ניתן לתקנו לשלטון החוק בישראל    הם לא צריכים בולדוזר הם חוצבים במקוש לאורך השנים בקירות בית המשפט והורסים אותו מבפנים    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאון
אפרים הלפרין
כאשר כל ממשלתו הוקמה על בסיס של התמודדות עם הטוען ולא עם הנטען, מצפה ראש הממשלה שדווקא הציבור יתקן את חטאו הכבד    טחינת ה"פלגנות" על-ידי ראש הממשלה מעלה חשש כבד לסתימת פיות, במקביל לכך שהעיתונות ממלאת פיה מים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il