אתר אלפא, אתר ההיכרויות הסגור הראשון למנהלים ובכירים, עולה בימים אלה בקמפיין פרסום הכולל מודעות בעיתונות הכלכלית ובאינטרנט.
הקמפיין פונה לקהל מטרה של בכירים ברשת ומשתמש בשפה שמאפיינת את האתר בסגנון LOOK AND FEEL.
הסיסמא המובילה את הקמפיין: "דרושים בכירים - בכירות".
תקציב הפרסום: 300,000 שקלים.
אלפא הינו אתר היכרויות סגור המיועד למנהלים, קרייריסטים ובכירים. את האתר פיתחה והקימה במשך כשנה וחצי קבוצת יזמים ישראלים בראשות גלעד גולן, בעקבות מחקרי עומק ייחודיים שנערכו בקרב הקהילה העסקית בישראל בראשותו של פסיכולוג חברתי, שהעלו בקרב קבוצת אוכלוסיה זו, צורך באתר היכרויות שפונה לקהל יעד איכותי ממוקד, שיוכל להצטרף לאתר רק לאחר תהליך מיון קפדני וראשוני מסוגו. אתר מסוג זה אינו קיים בעולם והיזמים מצויים בימים אלה בקשר עם גורמים בחו"ל, המגלים עניין רב באימוץ המודל שפותח בישראל.
אתר אלפא פונה לקהל של נשים בנות 25 ומעלה וגברים בני 27 ומעלה, פנויים, שרוצים להכיר אנשים בעלי מכנה משותף רחב יחסית. לאתר מספר מאפיינים: הוא האתר היחידי בארץ ובעולם שמחייב את חבריו לעבור תהליך מיון וקבלה ואימות נתונים - כל חברי הקהילה עוברים הליך מיון.