הדיה הינה חברה בתחום הפרסום בנקודות המכירה המעניקה סל שירותים אסטרטגי מלא ואמצעי מדיה רבים ומגוונים ללקוחותיה משלב הרעיון ועד שלב הביצוע והיישום בשטח בכל רשתות השיווק המובילות. להדיה מערך זיכיונות למכירת שטחי הפרסום וניהול המדיה ברשתות השיווק, המזון, הפארם הדלק, בנקים, ואופנה.
הדיה הוקמה על-ידי עופר גל פני 20 שנה, ומנהלת קמפיינים בנקודות המכירה של חברות מובילות במשק מתחומים שונים, מבניהן: שופר סל, סופר פארם ועוד. להדיה, חברות בת מתחום המדיה: הדריה - פרסום בתחנות רכבת, וחברת אדבנצ'ר - פיתרונות תלת מימד בארגזי פרסום, וזכיינית פרסום בחניונים.
משרד היח"צ גיל-עד תדמית בבעלות אורן פלדמן יעניקו להדיה ייעוץ תקשורתי ותדמיתי. התקציב מצטרף לתקציבים המטופלים כבר במשרד: קבוצת סקאל: מותגים TOPSHOP, קוויק סילבר, אוניל, טומי הילפיגר, מיס סלפרידג', אופנת סקטור ספורט, רשת אופטיקה הלפרין, סוכנות LOOK מח' טאלנטים, מגזין GO - קבוצת ידיעות אחרונות, אילנית צעצועים, חברת טמפו משקאות בע"מ, רשת קפה הילל, מועדון גולדסטאר זאפה, ערוץ הופ, חברת קוסמופארם - מותגי כיף, אורביטול ועוד.
אורן פלדמן מנכ"ל גיל-עד תדמית: "הטיפול במותג הנ"ל ממשיך את המגמה בה הקבוצה החלה בשנה האחרונה תוך התמקדות במותגים מסחריים ומובלים במשק. אנו מלאי גאווה לטפל בהדיה שהינה החברה המובילה בישראל בתחום פרסום בנקודות המכירה."