חברת המדיה 'Daz Productions Generation', אשר פונה לקהל צעירי המגזר הרוסי בישראל, ממתגת את עצמה מחדש, בהשקעה של כ-20,000 דולר. מדובר על שינוי לוגו, סלוגן והתמקדות בשלושה תחומי עניין ועשיה עיקריים. מעתה, החברה תתרכז בהפקות טלוויזיוניות מג'נרים השונים, פיתוח וקידום יוזמות אינטרנטיות ואסטרטגיה שיווקית בשטח.
כמו כן, הוחלט להרחיב את סגל העובדים של החברה, המונה נכון להיום כ-10 עובדים קבועים ופרילנסרים. בקרוב, החברה תעבור למשרדיה החדשים בת"א שנבחנים בימים אלה.
דני זקון מנכ"ל משותף בחברה ואחד מבעליה מציין: לאחר שחברת המדיה שלנו צברה ניסיון בתחומים השונים, הוחלט לצאת לדרך חדשה עם מיתוג מחדש ולתת דגש על שלושה תחומי עיסוק העיקריים והחזקים שלנו - טלוויזיה, אינטרנט ושטח.
זקון סבור שמעתה יהיה לחברה, קל הרבה יותר לספק את השירותים השונים ומגוונים ללקוחותיה ולתת מענה מהיר יותר בכל הפלטפורמות בהן היא פועלת.