סוכנות דוניצה תקשורת (DMC), זכתה בתקציב יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי של חברת YCD, המפתחת ומספקת פתרונות טכנולוגיים לניהול מדיה דיגיטלית ומערכי שיווק בנקודות מכירה. YCD פועלת בישראל, באירופה, ארה"ב ואוסטרליה ועם לקוחותיה נמנים כ-2,000 בתי עסק, בין היתר: Royal Bank of Scottland, Hansa Bank, מוטורולה, רשת הולמס פלייס, רשת ארומה, רשת מקדונלדס, ארקפה, רשת אלדו, מנגו ורשת המסעדות Nobu של השחקן רוברט דה נירו.
פעילות יחסי הציבור של דוניצה תסייע לקדם את מטרותיה של YCD, לעודד ולתמוך בשיתופי הפעולה מול גורמים עסקיים בארץ ובחו"ל וכן לסייע בגיוס כוח אדם איכותי הדרוש לה עם התרחבותה.
דוניצה תקשורת, שבבעלות נחום דוניצה, מתמחה בייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות וגופים מתחומים כלכליים שונים ובמיוחד בתחומי ההיי-טק והביו-מד (ביוטכנולוגיה ומכשור רפואי). המשרד מטפל, בין השאר, בתקציבי יחסי הציבור של LG, רד תקשורת מחשבים, סנדיסק, NCR, איגוד האינטרנט הישראלי, ווינד ריבר, פריסקייל סמיקונדקטור, AOL, מרקדו ואחרים.