חברת עוף טוב עלתה בקמפיין חדש לשניצל עוף עם תירס של עוף טוב, בהשקעה של כ-240,000 שקלים. הקמפיין עלה על-ידי acr אינטראקטיב
הקמפיין פונה לאימהות ומציג בדרך מקורית את שניצל עוף עם תירס של עוף טוב הגורם לילדים לא להפסיק לחייך. הבאנר האינטראקטיבי מזמין את הגולש לנסות להוריד לילד את החיוך מהפנים, אך לאחר כל ניסיון החיוך תמיד עולה בחזרה. רק לאחר מספר ניסיונות עולה הסגיר: "שניצל עוף עם תירס והילד שלך לא יפסיק לחייך".
שניצל עוף עם תירס של עוף טוב משלב בתוכו את היתרונות התזונתיים של העוף ואת טעמו האהוב של התירס. אם כבר שניצל תירס, אז שיהיה עוף!
יתרונות תזונתיים של שניצל עוף עם תירס של עוף טוב:
- ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים
- התירס הינו מקור לסיבים תזונתיים
בנוסף, שניצל עוף עם תירס של עוף טוב נבדק במבחני טעימה ונמצא טעים במיוחד ואהוב על ילדים!