חברת "גניר", יצרנית מותג המיצים "פרימור" (בבעלות גן שמואל , קיבוץ גת , בית ניר ושטראוס) מעלה קמפיין קיץ טלוויזיוני למיץ תפוזים סחוט "פרימור" באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA . היקף ההשקעה בקמפיין - כ-3 מיליון ₪.
הקמפיין החדש, אשר עלה לאוויר בתאריך 25/3/08 בערוצים 10,9,2 וערוץ 24 , יהווה מעין המשך לקמפיין הקודם (הפרסומת בה מראים את עובדי המפעל משחקים ומרקדים עם הבובות-חבובות לצלילי "ג'ינג'יס חאן" במקום לעבוד) שזכה להצלחה מסחררת וקצר פרסים.
לדברי יורם אפרתי, מנהל השיווק ב"גניר" , הפרסומת החדשה הינה וריאציה נוספת לקונספט ההומוריסטי שהוצג בקמפיין הקודם, על פיו לעובדי המפעל אין מה לעשות חוץ מלסחוט תפוזים טריים ללא תוספות.
עוד הוא מוסר, כי מטרת הקמפיין להוביל את האסטרטגיה על פיה ב"פרימור" יודעים, שעל-מנת לייצר מיצים סחוטים, איכותיים וטעימים צריך לשמור על איכויות הפרי ואין צורך "להפריע" לטבע לעשות את שלו...
קרדיטים: סמנכ"לית לקוחות: אלה גולדשטיין, סמנכ"ל קריאייטיב: איתי הרמן, סופרויזר: איתי לוי, מנהל קיריאטיב: שחר פילר, תקציבאי: ירון ברנדט, ארט דירקטור: בנואליד, קופיריטר: אלון חדד, מפיקה: פנינה שגב.