חברת Dell ישראל, מעלה קמפיין משולב לשוק ה- SMB (עסקים קטנים ובינוניים) ולשוק הביתי, לקידום סדרת המחשבים הצבעונית מדגם Inspiron וסדרת ה-XPS למשתמשים פרטיים. עוד יוצג במסגרת הקמפיין שרת חדש מסדרת PowerEdge המיועד למגזר בתי העסק הקטנים והבינוניים.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויעלה באמצעות שילוט חוצות ושילוט אוטובוסים, כחסויות לתוכניות טלוויזיה ובמודעות בעיתונות בהשקעה כוללת של כ-700,000 ₪.
לדברי שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של Dell בישראל: "Dell ממשיכה לקדם בישראל את המוצרים למגזר הפרטי ולמגזר העסקים הקטנים הבינוניים. זאת כתוצאה משינוי באסטרטגיית השיווק העולמית שלנו, במסגרתו אנו פועלים ליצירת מוצרים מותאמים אישית למגזרי השוק השונים בהם אנחנו מתמקדים. הקמפיין הנוכחי הינו גל שני של הקמפיין השיווקי הגלובלי של החברה בעולם, המיועד לצרכנים - "Yours is Here". הקמפיין הצבעוני ושובה העין מבטיח ללקוחות כי Dell מספקת מכשירים מותאמים אישית המאפשרים ליהנות מחוויה דיגיטאלית איכותית, בכל מקום בעולם".
קרדיטים:
תקציבאית: יוליה קוטלובסקי
אחראית צוות קריאטיב: מאיה שרן