X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אל על
▪  ▪  ▪
[צילום הדמייה: יח"צ]

שירות חדשני באויר של אל על בטכנולוגיה מתקדמת - מגזין חדשות יומי ומעודכן של חדשות ערוץ 2 בהגשת יונית לוי ודני קושמרו ומגוון תוכניות "קשת", ישודרו מדי יום בטיסות
אל על.
מהדורת החדשות היומית תופץ על גבי קובץ שיעבור באמצעות רשת האינטרנט לתחנות אל על בארץ ובעולם, ויועבר ישירות למטוסים להקרנה בכל הטיסות היוצאות מנתב"ג ולטיסות הנכנסות לישראל בשלב הראשון מניו-יורק ופריז.
מהפכת השירות באל על נמשכת. החברה ממשיכה בשיתופי הפעולה האסטרטגיים בתחומי השירות ומרחיבה את נושא התוכן. בכל טיסות אל על ייפתח המגזין במהדורת חדשות ערוץ 2 באורך של 25 דקות ומיד לאחריה ישודרו מגוון תוכניות מבית קשת, אשר יוקרנו בהתאם לאורך הטיסה.
בין התוכניות שישודרו יהנו הנוסעים מארץ נהדרת, מסודרים, כוכב נולד והסדרה החדשה והמדוברת "רמזור" בכיכובו של אדיר מילר ועוד.
בטיסות קצרות הטווח, יוקרן לקט באורך של 30 דקות וביעדים ארוכי הטווח (מערב אירופה, צפון אמריקה, דרום אפריקה והמזרח הרחוק) יוקרנו התוכניות במלואן.
עבור המפרסמים, לראשונה, פלטפורמת שידור דיגיטלית תאפשר חשיפה ממוקדת ואפקטיבית לקהלי יעד ייחודיים בעזרת תשדירי פרסום מהארץ ומחו"ל, שקופיות חסות, סרטוני תדמית, הדמיות ואייטמים כל זאת בצמוד ובמהלך התוכניות האהובות והמוכרות של קשת.
חיים רומנו, מנכ"ל אל על: "החבירה אל חברת החדשות של ערוץ 2 ושידורי קשת, מאפשרת לנו להציע לנוסע הישראלי בידור ואקטואליה מהגופים המובילים במדינת ישראל. החבירה הזו נעשית בהמשך לשיתופי הפעולה שאנו מקיימים עם חברות ישראליות מובילות נוספות כמו הוט, תנובה, שטראוס, ארקפה, לאומי ועוד. הכול במטרה להעניק לנוסע את חווית הטיסה הטובה והביתית.."
אבי ניר, מנכ"ל קשת: "אנו שמחים לאפשר לנוסעי אל על להנות מהתכנים של קשת ולהיות מחוברים להוויה הישראלית באמצעות עידכונים שוטפים של חדשות ערוץ 2. צעד זה מהווה המשך המגמה המתחזקת של הפיכת קשת לגוף תוכן ומצטרף לפעילותינו באינטרנט, בסלולר ובייצוא פורמטים לחו"ל מעבר לפלטפורמה המסורתית של ערוץ 2".
אבי וייס, מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2: "חברת החדשות המובילה של ישראל גאה לצרף לציבור צופיה גם את מי שטסים במטוסי אל-על.
"לבחירתם של הנוסעים תוקרן מהדורת החדשות של ערוץ 2 עם מיטב הפרשנים והכתבים. היכולות הטכנולוגיות המיוחדות יאפשרו לכם הנוסעים להישאר מעודכנים- גם באוויר."
מגזין החדשות כולל פתיח מיוחד עבור נוסעי אל על, כותרות המהדורה המרכזית, כתבות מתוך המהדורה המרכזית, כתבה מתוכנית האקטואליה "שש עם עודד בן עמי", כתבה מאולפן שישי / מהדורת מוצ"ש, אייטם מתוכנית הבוקר, תחזית מזג אוויר מקומית ותחזית מזג אוויר עולמית.
בתוך כשעתיים מתום שידור המהדורה המרכזית בחדשות ערוץ 2, יישלח המגזין לתחנות אל על ברחבי העולם כקובץ וידיאו, דרך קווי תקשורת ושרתים.
בתחנות אל על יומר הקובץ ויוכנס לשרת של המטוס היוצא בטיסה חזרה לארץ. בתהליך דומה יוכנס המגזין היומי למטוסי "אל על" בטיסות היוצאות מנתב"ג.
התוצאה : מטוס "אל על" שממריא מניו-יורק בשעה 23:30 (לפי שעון ישראל) יקרין לנוסעיו את תכני החדשות ששודרו בארץ זמן קצר קודם לכן.
המגזין יערך באולפני החדשות בנווה אילן, ויופץ בטכנולגיות חדישות המאפשרות העברת קבצי וידיאו גדולים באיכות טובה ביותר.
בשלב הראשון משודרת מהדורת החדשות בטיסות היוצאות מישראל לכל יעדי אל על ובטיסות הממריאות מניו-יורק ופריז, אפשר לצפות במהדורה במטוסי בואינג מדגם 767 וברוב מטוסי 777 ו- 737.
תוכניות קשת מוקרנות בכל טיסות אל על. במטוסים בעלי מסך אישי, הנוסעים יוכלו לצפות מערוץ קשת ייחודי.
כמו כן, הן החדשות והן ערוץ קשת זמינים גם בשירות ה VIDIBOX החדש - נגן אישי נייד, בטיסות בהן מופעל השירות.

תאריך:  05/04/2008   |   עודכן:  05/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il