X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪
[צילום: סיון פרג´]

לידיעת היוצאים לחו"ל לקראת הפסח: סלקום מציגה מבצע סלקום חו"ל מהפכני עם התעריף הזול ביותר בשוק הסלולאר בישראל!
כל השיחות מאירופה לישראל, באמצעות שירות סלקום חו"ל מוזל,
בתעריף של 2 ש"ח לדקה בלבד.
כל השיחות מארה"ב ומתאילנד לישראל, באמצעות שירות סלקום חו"ל מוזל, בתעריף של 4 ש"ח לדקה בלבד.
לראשונה בישראל, ניתן יהיה ליהנות מתעריף פשוט ואחיד לכל השיחות מאירופה, תאילנד וארה"ב לישראל ומנוחות השימוש בשירות סלקום חו"ל.
התעריף החדש, באמצעות שירות חו"ל מוזל הייחודי של סלקום, מאפשר חיסכון משמעותי במיוחד עבור לקוחות סלקום ומאפשר להם לשוחח עם הבית בתדירות גבוהה יותר ובצורה חסכונית יותר מבעבר.
עדי כהן סמנכ"ל שיווק סלקום: "מתוך מחקרים שערכנו על הרגלי צרכנים, עולה, כי אירופה, ארה"ב ותאילנד הם היעדים הפופולריים ביותר אליהם נוסעים הישראלים בתקופת הפסח וכי ביעדים אלה זיהינו צורך למתן שירות סלקום חו"ל נגיש וזמין לכל כיס. לאור זאת, החלטנו להפתיע את לקוחותינו היוצאים לחו"ל לקראת הפסח עם מבצע סלקום חו"ל מהפכני, ולהציע להם תעריף פשוט, אחיד, ללא תלות במפעיל המקומי והזול ביותר בשוק הסלולאר בישראל. מקטע החיוב בשירות חו"ל מוזל הינו 10 שניות לכל המפעילים וכל המדינות, מה שמוזיל עוד יותר את עלויות השיחה. אנו מקווים שבזכות תעריפים אטרקטיביים אלה נוכל לאפשר ללקוחותינו להיות בקשר תדיר יותר עם האהובים עליהם."
המבצע המהפכני בתוקף עד ה 30/4/08 ויגובה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ובהיקף השקעה של כ-3 מיליון ₪.
על שירות סלקום חו"ל:
שירות סלקום חו"ל מעניק חווית שימוש ידידותית ונוחה, ללא צורך ברישום מוקדם לפני הנסיעה, תוך שימוש בחיוג מוזל ישירות מספר הטלפונים האישי (השמורים בכרטיס ה- SIM).
השירות מתחבר אוטומטית לתעריפי חו"ל מוזל ובכך, יש לסלקום את הפיתרון הטוב והידידותי ביותר עבור המשתמשים בשירות זה מבין כל החברות הסלולר. מדובר בשירות קל ופשוט לשימוש: לא נדרש להירשם לשירות לפני כל נסיעה, אין תשלום בגין דמי שימוש ואין צורך במספר גישה. באמצעות השירות, ניתן להתקשר מחו"ל לישראל, למשוך הודעות מהמשיבון, לבצע חיוג לכוכביות סלקום, לקבל שיחה מזוהה ועוד.
גם לקוחות שאינם לקוחות סלקום יכולים ליהנות משירותי סלקום חו"ל מוזל באמצעות מכשיר שכור מחנות סלקום בנתב"ג, בהשכרה חינם עבור 14 הימים הראשונים.
סלקום מתקינה לכלל לקוחותיה את שירות חו"ל מוזל המשופר באמצעות מערכת ה- OTA, שמתקינה את השירות לכלל המנויים ישירות לכרטיס ה- SIM במכשיר הנייד. ההתקנה מתבצעת חינם ומשדרגת את שירותי חו"ל מוזל ללקוח. לתפעול ראשוני של השירות וקבלת מידע לצורך הפעלתו על הלקוח לפנות למוקד סלקום חו"ל או ל כוכבית 001 מהסלקום בשיחת חינם, או לנציג במרכזי השירות.
כיצד עובד שירות סלקום חו"ל?
בתפריט המכשיר, תחת ספריית fun&info, יש לבחור את היישום "חו"ל מוזל" ולאחר מכן בחירה בחיוג מספר מתוך ספר הטלפונים (SIM) או חיוג חופשי. השירות פעיל בכל מדינה בה קיים שירות חו"ל מוזל של סלקום וללא צורך ברישום מוקדם.
את היישום ניתן להתאים לשפת המשתמש עברית, אנגלית, ערבית ורוסית.
רשימת המדינות בהן ניתן ליהנות מהמבצע לפי א"ב:
אוסטריה, אוקראינה, איטליה, איי פארו, איסלנד, אירלנד, אלבניה, אנגליה, אנדורה, אסטוניה, ארמניה, ארה"ב, בולגריה, בוסניה הרצגובניה, בלרוס, בלגיה, ברמודה, גרוזיה, גרמניה, דנמרק, הולנד, הונגריה, טורקיה, יוגוסלביה, יוון, לוקסמבורג, לאטביה, ליטא, ליכטנשטיין, מולדובה, מונקו, מלטה, מקדוניה, נורבגיה, סלובניה, סלובקיה, ספרד, פולין, פורטוגל, פינלנד, צ'כיה, צרפת, קפריסין, קרואטיה, רומניה, רוסיה, שבדיה, שוויץ, תאילנד.

תאריך:  06/04/2008   |   עודכן:  07/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il