קרלסברג מעניקה לצרכן הישראלי הזדמנות להשתתף במבצע בו יוכלו הזוכים לחוות את חווית היורו 2008 בצורה מלאה, כצופים במשחקי הגמר וחצי הגמר.
בכל שבוע יוכל אחד המשתתפים לזכות בכרטיס לו ולשני חברים לאחד ממשחקי חצי-הגמר או למשחק הגמר של יורו 2008 שיתקיימו במהלך חודש יוני בשוויץ ואוסטריה.
במסגרת המבצע שיחל ב 1/4 יעלה לאוויר קמפיין וידאו אינטראקטיבי הראשון מסוגו באינטרנט בכתובת
www.carlsberg.co.il האתר מציג סביבת בר וירטואלית שצולמה בוידיאו בבר אמיתי עם כ-50 שחקנים וניצבים.
כל גולש שיזין באתר האינטרנט את קוד המבצע שנמצא על בקבוקי ותחתיות קרלסברג, ייחשף לחוויה אינטראקטיבית שבמסגרתה יוכל גם לשחק במשחקים וירטואליים מעולם הפאבים מול שחקנים אמיתיים.
המבצע מגובה גם בפעילות סלולארית ייחודית אשר מאפשרת לשלוח את קודי המבצע שמופיעים על הבקבוקים והתחתיות באמצעות SMS לאתר אינטרנט סלולארי שכולל פרטים על המבצע, לוח משחקים ותכנים סלולאריים ייחודים לקרלסברג. בנוסף, לראשונה בישראל הפעילות הסלולארית משולבת עם הפעילות האינטרנטית שמאפשרת לגולשים ליצור קשר טלפוני עם יושבי הפאב, להשאיר הודעה קולית ואף לקבל שיחת טלפון מפתיעה.
חיים כהן, מנהל מותג קרלסברג: "קרלסברג, כמותג שחרת על דגלו את סימן האיכות כבירה הטובה ביותר בעולם, מעניק לצרכנים חוויה שטרם נראתה כמותה במבצע יורו 2008. בפעם הראשונה צולם בר אמיתי בווידאו אשר הועבר לסביבה וירטואלית אינטראקטיבית. השימוש בטכנולוגיה מתקדמת מאפשר לנו לתקשר עם צרכנים בדרכים חדשות ומפתיעות ובכך להעביר להם את מהות המותג".