רשת בתי הקפה המובילה "ארקפה" יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת התקליטים "הד ארצי". במסגרת שיתוף הפעולה יימכרו מוצרים מיוחדים של "הד ארצי" ברשת "ארקפה", כערוץ אלטרנטיבי בלעדי לערוצי ההפצה המקובלים.
המוצר הראשון שיימכר במסגרת ההסכם הוא אלבומה החדש והמסקרן של יעל נעים, הזמרת הישראלית שכבשה את מצעדי הפזמונים באירופה ובארצות-הברית. למעשה, ההשקה הישראלית של האלבום תהיה ברשת "ארקפה". אלבומה של נעים, הנושא את שמה, יימכר בלעדית בכל סניפי "ארקפה" מיום רביעי הקרוב, 9 באפריל, ועד יום רביעי הבא, 16 באפריל. לאחר מכן תימשך מכירת האלבום בכל סניפי רשת ארקפה, במקביל לצינורות ההפצה האחרים; רשתות וחנויות התקליטים והספרים ברחבי הארץ ורשתות הסלולר. שירי האלבום "יעל נעים", ובראשם הלהיט NEW SOUL, זוכים כבר עכשיו להשמעות חוזרות ונשנות בסניפי הרשת.
עופר מנחם, דובר "הד ארצי": "ההחלטה להשיק את האלבום דווקא במסגרת רשת 'ארקפה' נולדה מתוך הרצון שלנו לקצר את הדרך ביננו לבין קהל היעד. הרשת הפכה זה כבר לשם נרדף למקום בילוי מוביל המזוהה עם מוזיקה איכותית בכלל וג'ז בפרט, ויש לה תרומה רבה להתחבבותו של הז'אנר על האוזן הישראלית. בנוסף אנחנו מאמינים שהנוכחות הבולטת של נעים בתקופת ההשקה בפלייליסט של 'ארקפה' תיתן דחיפה ראויה למכירות".
מהנהלת רשת "ארקפה" נמסר: "כרשת בתי קפה מובילה שחרטה על דגלה חדשנות ומצוינות בסטנדרטים בינלאומיים, 'ארקפה' שמחה להכיר לקהל אוהדי הג'ז והמוזיקה האיכותית בארץ את הקול הישראלי המרתק ביותר כיום במוזיקה העולמית".
יעל נעים, 29, היא כיום הזמרת הישראלית המצליחה ביותר בעולם. יעל, שגדלה ברמת-השרון וחיה ופועלת כיום בפריז, כבשה בקולה החם לא רק את האירופאים, שקנו כבר מאות אלפי עותקים מאלבומה החדש, אלא גם את האמריקנים. הסינגל המוכר ביותר מהאלבום, NEW SOUL, שקיבל תנופה אדירה לאחר ששולב בפרסומת למחשב הנייד החדשני של "אפל", נמכר ביותר מ-300 אלפי עותקים כבר בשבועיים הראשונים להפצתו, בארצות-הברית בלבד. NEW SOUL עושה חיל גם בתחנות הרדיו בישראל ונמצא בצמרת המצעד בגלגלצ וברדיו חיפה.
האלבום "יעל נעים", שיצא בצרפת לפני כחצי שנה, משלב ג'ז אקוסטי עם פולק נשי רך, והוא פרי שיתוף פעולה בין נעים לבין דויד דונאטיין, נגן כלי הקשה ממוצא אנטילי. הצלחתו העולמית נזקפת בין השאר לקוסמפוליטיות שלו, שמתבטאת בתמהיל הלשוני המשולש של שיריו - עברית, אנגלית וצרפתית.
זו אינה הפעם הראשונה שרשת "ארקפה" ו"הד ארצי" משתפות ביניהן פעולה. בשנת 2001 השיקה "הד ארצי" אלבום אוסף של מוזיקת ג'ז תחת הכותרת "ארקפה ג'ז", שנמכר תחילה בלעדית ברשת "ארקפה" ואחר-כך נמכר בהצלחה גם בחנויות המוזיקה.
רשת "ארקפה" היא המותג המוביל בתחום בתי הקפה בישראל והפכה זה כבר לשם נרדף לחוויית בילוי המשלבת קפה גורמה איטלקי, כריך ומאפה צרפתיים איכותיים, אווירה אירופאית ושירות בסטנדרטים בינלאומיים. הרשת מונה 32 סניפים, בפרישה ארצית, המשרתים מדי יום כ-30,000 לקוחות.