חברת טבע עולה בקמפיין פרסום חדש למשחת השיניים אלמקס, שייחודה הוא בחומר הפעיל אמין-פלואוריד אורגני, שהוכח כיעיל ביותר במניעת חורים בשיניים. היקף הקמפיין מוערך בכמיליון שקלים.
החידוש בקמפיין אלמקס הנוכחי הינו ההתייחסות לבעיית ה"חורים" בשיניים כבעיה שמוכרת לכל, לעומת השימוש במונח המקצועי "עששת".
הקמפיין, שיעלה תחת הסיסמה "אלמקס - יעילה ביותר במניעת חורים בשיניים", מסביר בשפת מותג חדשנית וייחודית, כי גם כאשר מצחצחים שיניים יום-יום נוצרים חורים בשיניים, ולכן מאוד חשוב להשתמש במשחה מיוחדת למניעת עששת.
הסרטון, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 החל מה-1 למאי ויימשך כשבועיים.
מחקרים מדעיים רבים שפורסמו בספרות המקצועית, בדקו את השימוש במשחת השיניים אלמקס למניעת עששת מול משחות שיניים אחרות, והדגימו באופן מובהק את העליונות והאפקטיביות הגבוהה שיש ל"אמין פלואוריד אורגני" בהשוואה לפלואורידים אחרים שאינם אורגנים.
אלמקס- יעילה ביותר במניעת עששת
תחת המותג אלמקס נכללות משחות שיניים ושטיפות פה דנטליות. סדרת המוצרים כוללת מוצרים למניעת עששת לילדים ומבוגרים וכן, סדרה מיוחדת לטיפול בשיניים רגישות. המוצרים מיוצרים על-פי ידע מחברת גאבא הבינלאומית משוויץ. ייחודה של אלמקס היא בכך שהיא היחידה המכילה את החומר הפעיל אמין פלואוריד אורגני שהוא פלואוריד מסוג ייחודי שהוכח במחקרים מדעיים רבים כיעיל ביותר במניעת עששת.