X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מעודד צבעים בע"מ
▪  ▪  ▪
מתחם מעודד צבעים [צילום: כפיר חרבי]

חברת "מעודד צבעים בע"מ", מהמובילות והותיקות בתחום הצבע והדקורציה בישראל, משיקה את מתחם הצבע הראשון מסוגו בארץ "מעודד צבעים", בהשקעה של כ-20 מיליון ₪. המתחם החדש, בראשון לציון, הוקם במטרה להעניק מענה מקיף, מקצועי, עדכני ואיכותי לקהל הפרטי והמקצועי בכל הקשור לעולם הצבע והדקורציה.
"מעודד צבעים", משתרע על שטח של 2,500 מ"ר ומחולק לשלושה חללים, אשר עוצבו ע"י מיטב האדריכלים במטרה להציג בפני הקהל הרחב את מגוון הפתרונות העדכניים והמקצועיים ביותר.
בכניסה למרכז החדש נמצאת החנות, המבטאת בעיצובה את הקמעונות הקלאסית. פרי פיתוחו ועיצובו של האדריכל מולי בלאי. בחנות ניתן למצוא אלפי סוגים של צבעים, שליכטים וטפטים ממיטב החברות והמותגים המובילים בתחום כגון: עדי קולור ואימפקס מאיטליה.
לאחרונה, נכנסה החברה לתחום הטפטים הדקורטיביים והיא מייבאת ומשווקת את מיטב המותגים היוקרתיים בארץ. כמו כן, משווקים בחנות כלים ייעודיים לצביעה, כלי עבודה חשמליים, אביזרי אינסטלציה וחשמל ועוד.
המתחם השני והייחודי הוא מתחם הגיוון. מתחם זה, הוא היחיד בישראל המכיל את כל מכונות הגיוון של מיטב החברות: טמבור, ניר-לט, יעקובי ועוד. בעזרת מתחם גיוון זה ניתן במתחם "מעודד צבעים" שירות ייחודי ומקצועי, צבע "ON DEMAND"- מומחי החברה רוקחים עבור הלקוח צבע ע"פ בקשתו האישית היכולה להתבסס על פיסת בד, תמונה או כל אביזר אחר.
אולם התצוגה הממוקם בקומה העליונה, הוא מתחם רחב, אותו עיצב האדריכל ירון טל. אולם תצוגה זה, מציג בפני קהל המבקרים את הפוטנציאל הגלום בתחום הצבע והדקורציה, שילובים שונים של גוונים, טקסטורות וטכניקות צביעה בגודל טבעי. כחלק מהמענה המקצועי, הוקמה במקום מחלקה לעיצוב הכוללת מעצבי פנים ויועצים טכניים המעניקים ייעוץ אישי, הכוונה ופתרונות מקצועיים ועדכניים המאפשרים לכל אחד למצוא את העיצוב המקורי והייחודי המתאים לחלל אותו הוא מבקש לעצב.
אדריכלים, מעצבי פנים ואנשי מקצוע, יקבלו כל אחד כרטיס V.I.P ייחודי, שיאפשר להם להיכנס ל"חדר אדריכלים"- חדר ישיבות אישי, הפותח בפניהם את האפשרות לשבת עם לקוחותיהם, באווירה נינוחה ואישית, לישיבות מקצועיות, להציג בפניהם את הפתרונות המקוריים והעדכניים ביותר המתאימים למרחב אותו הם מבקשים לעצב ולהעניק להם מענה מקצועי, מקיף ואיכותי.
לנוחיות קהל המבקרים במתחם הצבע "מעודד צבעים" עומד חניון פרטי, ללא תשלום.
מעודד צבעים - מתחם הצבע, רח' רוזנסקי 5 א.ת החדש ראשל"צ. שעות פתיחה: א-ה: 5:30-19:00 יום ו 5:30-13:30
היקף פעילות חברת "מעודד צבעים בע"מ" עומד על כ-50 מיליון ש"ח בשנה.
חברת "מעודד צבעים בע"מ" בבעלות משפחת מעודד, החברה המקצועית, האיכותית והמובילה בתחום הצבע הדקורטיבי בישראל. לחברה 4 סניפים בחולון, אשדוד, מתחם הצבע הראשון בישראל בראשל"צ ומתחם הצבע בלוס אנג'לס, הנותנים מענה ללקוחותיהם מתחום התעשיה, האדריכלות, עיצוב הפנים, לקוחות פרטיים ועוד. החברה הינה בעלת זיכיון שיווק בלעדי של מותג הטפטים היוקרתיים השוודי TAPET - TERMINALEN ומגוון מותגים מובילים.

תאריך:  04/05/2008   |   עודכן:  04/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il