הוויאנס, מותג הכפכפים המוביל בעולם שהפך למוצר "מאסט" בכל מלתחה, עולה בקמפיין פרסום ארצי - באמצעות הפרסומאית הדר אביב.
הקמפיין מציג את הכפכף במרכז, תוך הבלטת הצבעוניות, הססגוניות והייחודיות שאופיינית רק לדגמים של הוויאנס.
הקריאייטיב בקמפיין הפרסום מאופיין ביצירתיות, נוכחות ועוצמה בלתי מעורערת, אשר אלו מדומים למיצובה של הוויאנס כיום בעולם כולו.
היקף הקמפיין כ-700,000 ₪ והוא יתמקד בשילוט חוצות, עיתונות ארצית, תשדירי רדיו ופרסום בנקודות מכירה.
פרסומאית - הדר אביב.
ניהול קריאייטיב - הדר אביב.
תכנון מדיה - הדר אביב.