וואלה! שופס אתר הסחר הגדול בישראל וחברת ישראכרט, יוצאות לראשונה בקמפיין משותף בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10. מדובר בקמפיין מכירתי לקראת ראש השנה בו כל המוצרים באתר נמכרים ב-36 תשלומים שווים ללא ריבית והצמדה.
הקמפיין בטלוויזיה מאפשר ללקוחות ישראכרט לרכוש את כל המוצרים (מעל 10,000 מוצרים) ב-36 תשלומים.
הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי בהיקף של מאות אלפי שקלים.
קבוצת וואלה! שופס הכוללת את וואלה! טורס, וואלה! Buy, וואלה! Pay, וואלה! פרינט ו-וואלה! ביטוח הינה קבוצת אתרי הסחר האלקטרוני המובילה והגדולה בישראל, עם היקף מכירות שנתי של כ-400 מיליון שקלים (נכון לשנת 2007). לוואלה! שופס כ-500 אלף מנויים רשומים ומיליון וחצי גולשים ייחודים כל חודש.