X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו נמשיך להתגייס כשיקראו לנו, ונמשיך לתרום כי המדינה הזו גדולה מסך מנהיגיה. בתמורה אנחנו לא מבקשים הרבה. רק את מה שהמציאות מחייבת. אנחנו רק מבקשים שמי שניצל אותנו ונכשל, ייקח אחריות ויתפטר
▪  ▪  ▪

אני חוזר ממלחמת לבנון לאחר שבועיים וחצי של שירות בעקבות צו 8, ומרגיש כמו מי שעבר חוויה של תקיפה מינית. מישהו ניצל אותי, את גופי ונשמתי כדי לספק את צרכיו האישיים. מישהו ניצל את התמימות שלי ואהבת הארץ והעם. מישהו ניצל את מאות אלפי התושבים שהסכימו לחיות חודש במקלטים כי חשבו שתיווצר להם מציאות טובה יותר.
מישהו ניצל את עשרות אלפי החיילים בסדיר ובמילואים שעזבו באחת את חייהם כי אמרו להם שהם עושים דברים חשובים. מישהו ניצל עם שלם המורכב מהורים, נשים, אחים וילדים אשר מסתובבים כאן כבר חודש טרוטי עיניים בין טלפון ל-סמס ורק מחכים לאות חיים מרגיע.
מישהו ניצל את בעלי העסקים והעובדים אשר ספגו מכה כלכלית אנושה שרבים כבר לא יתאוששו ממנה. בדיוק שהתיירות התחילה להתאושש, בדיוק לאחר שהחלה שוב צמיחה כלכלית, איך שהתחלנו להרים את הראש, מישהו החליט לכבות את האור.
מישהו ניצל את רוח ההתנדבות והסולדיריות החברתית העצומה שיש בעם הזה, את הנכונות של אנשי עסקים ואזרחים מהשורה לתת עוד מעצמם למען תושבי הצפון ולמען החיילים.
ניצלו אותנו בכדי לקדם אג'נדה אישית -פוליטית, כדי לשפר תדמיות, ולמען ספינים תקשורתיים. לדם הרב שנשפך יש מחולל, לכסף שלא יחזור יש אבא, לחלומות הרעים ורגעי החרדה יש אמא למלחמה המטומטמת הזו יש כתובת ברורה.
לפני כחודשיים נחטף גלעד שליט ובתגובה אינסטנקטיבית הם הוציאו אותנו למלחמת בזק בחמאס שלא הועילה בכלום. הקאסמים המשיכו ליפול, טובי חיילנו נהרגו, והחטוף לא הוחזר.
הם האמינו שאם החזרה הגנרלית נכשלה, אז הצגת הבכורה תצליח, ובהזדמנות ראשונה הם יצאו למלחמה חסרת שחר גם בצפון. אם הם היו חושבים לרגע, על משהו אחר מלבד תדמיתם, הם היו מבינים שאין טעם להכניס אותנו לתוך מגרש המשחקים של נאסראללה.
האמריקנים לא הצליחו לחסל את משגרי הסקאדים, אנחנו לא הצלחנו להעלים את הקאסמים, ובטח שלא את הקטיושות, אבל הם לא היססו לשלוח אותנו שוב למשימה חסרת סיכוי. מדי יום הם הגדירו לנו מטרה אחרת, ובאף אחת מהן לא הצליחו. לא הכרענו את החיזבאללה, לא הפסקנו את ירי הקטיושות, לא שיפרנו את ההרתעה, ובטח לא הצלחנו להחזיר את החיילים החטופים.
בשטח ראינו עד כמה לא היתה אסטרטגיה, ואם היתה אז היא שגויה מהיסוד. לאחר חודש של הקזת דם, חזרנו לאותה נקודה שבה התחלנו - מו"מ עתידי על החזרת החטופים, כוח יוניפי"ל בדרום לבנון וניסוח מעורפל באו"ם.
את זה היה ניתן "להשיג" גם ללא המוות של טובי בנינו. האנשים הטובים ביותר הלכו מתוך אמונה בקברניטים אל מוות מטומטם וצפוי מראש.
אפשר היה למצוא פיתרון אחר , רק לא ללכת בדרך אל כישלון ברור, שלא הצליחה בעבר ולא היה לה סיכוי גם בהווה. זה לא עניין פוליטי של ימין או שמאל, אלא זעקה כנגד כישלונם המוכח לנהל את המדינה.
שלא יעזו לגלגל את האשם לדרג הצבאי. הדרג הצבאי "הוקפץ" לתוך המלחמה ללא הוראות קבועות, והבלבול הרב ששרר אצלו חלחל בעוצמה גם אלינו החיילים הפשוטים אשר מדי יום שינו לנו משימות, והיה ברור שאין באמת יד מכוונת.
במשך שבועיים צעדנו לנו במצעד זקפה לאומי, וכמו המנהיגים שניסו להראות את עוצמת אונם, כך אנו נסחפנו אחריהם ואמרנו להם בסקרים שאנחנו איתם. רק לאחרונה מתחילה ההתפכחות.
לא יעזרו תמונות של אנשים חדורי אמונה המסמנים "וי" למצלמות. אנחנו הפסדנו ובגדול ומכל הבחינות. אנחנו נמשיך להתגייס כשיקראו לנו, ונמשיך לתרום כי המדינה הזו גדולה מסך מנהיגיה. בתמורה אנחנו לא מבקשים הרבה. רק את מה שהמציאות מחייבת. אנחנו רק מבקשים שמי שניצל אותנו ונכשל, ייקח אחריות ויתפטר.
אהוד אולמרט ועמיר פרץ, אל תחכו להפגנות ולוועדות - עשו את מה שהייתם דורשים מכל מנכ"ל כושל של חברה, או אפילו ממאמן קבוצת ספורט שלא עמד באף מטרה שהשיג לעצמו. התפטרו, ותצילו מעט מכבודכם.

תאריך:  16/08/2006   |   עודכן:  16/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצלו אותנו
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
כל מה שכתבת נכון.הרבה מטענותיך יש
אזרח.  |  16/08/06 15:22
 
- C.K. עכשו אני מבינה יותר טוב מה
שכתב.  |  16/08/06 19:38
2
every word, a jem!
oded  |  16/08/06 16:03
 
- EVERY WORD SMELLS OF STUPIDITY ל"ת
אביגיל  |  16/08/06 22:24
 
- אם אולמרט ילך מי ישלם לי? ל"ת
אביגיל  |  17/08/06 18:36
3
מצטרף לקריאה
רמי.נ  |  16/08/06 16:41
4
הכותב צודק שלא היה שום קשר בין
סתם הערות קטנוניות  |  16/08/06 19:05
5
מצטרף לקריאה - דרוש גוף לא פוליטי
מתלהב  |  16/08/06 20:17
 
- צודק אבל צריך יותר מהפגנה אחת
למתלהב  |  17/08/06 10:30
6
קודם כל - אין להם כבוד וחוץ מזה
תושב חלם  |  16/08/06 21:56
7
לגבי הצבא
מיודעי הדבר  |  17/08/06 08:10
 
- את הנושא
גם אני מכיר  |  17/08/06 18:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אבי זילברפלד
מאמר העוסק בפגיעה בפרטיות ביחסי בנק-לקוח, בעקבות פרשת הרמטכ"ל דן חלוץ
עו"ד יצחק בם
אכן, המעשה שבו הודה הרמטכ"ל אינו עולה לכדי עבירה פלילית. עם זאת, מכירת מניות ביום פתיחת המלחמה על-ידי מי ששותף להחלטות המשפיעות על ערך המניות הינה מעשה בלתי ראוי. אי אפשר לרוץ למכור מניות לפני המפולת ומיד אח"כ לשלוח חיילים למות ולתרום בכך למפולת
אלעזר לוין
גם אם מכר את המניות ביום רגיל, ללא מלחמה, היה בכך כדי להצביע על אופיו של דן חלוץ: אדם הנתפס במהירות לבהלה    האם זה האיש הדרוש לנו כדי לעמוד בראש צה"ל?    חוץ מזה: אם האמין שצה"ל ינצח, מדוע מכר מניות ולא קנה?
גורי גרוסמן
בג'ונגל המזרח התיכוני שבו אנו חיים חלילה לנו מלמעוד, משום שחיות הטרף כשהן מריחות דם, הן מסתערות על החלש וקורעות אותו לגזרים
ד"ר אברהם בן-עזרא
תנאי נוסף שצריך להיכלל במצב החדש שלאחר המלחמה הנוכחית הוא, כי החיזבאללה לא יוכל להתחמש בשנים הבאות, כפי שהתחמש בשש השנים שחלפו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il