X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בדיוק כמו שבן כספית רשאי לחשוב שג'קו אייזנברג מפיץ מסרים מסוכנים, אני חושב, סליחה בטוח, שהאידיאולוגיה שמפיץ בנחישות ובהתמדה העיתונאי בן כספית, מסוכנת, גם מסוכנת!
▪  ▪  ▪

העיתונאי בן כספית נתן את האות, ואליו הצטרפו אלפים. גם אני. יום אחד אחרי שהזמר ג'קו אייזנברג, התראיין למעריב, קראנו מאמר השתלחות של העיתונאי בן כספית, נגד המנצח הגדול בתחרות "כוכב נולד".
"מרגע זכייתו בתחרות", כתב בן כספית, "הפך האיש העלוב הזה למודל החיקוי החדש של המוני הטף הציוני" (מעריב / 14.9.06). למה התכוון העיתונאי בן כספית, כשהוא כותב "מודל לחיקוי של המוני הטף הציוני"? התשובה ברורה, והיא נכתבה במעריב, יום קודם.
שלושה מסרים שליליים שחרר האליל בהתהוות ג'קו אייזנבג. התכוון או לא: כולם מכוילים לבני נוער. א)- דעתו על שירות בצה"ל? - נגד!! ב)- דעתו על המדינה?- "זונה ומוצצת"! ו-"לא שווה שאזיז את התחת כדי להצביע". ג)- (בראיון קודם) דעתו על סמים? "אין לי בעיה עם ג'וינט פה ושם!
שורות אלה עניינן, מעצבי דעת הקהל בחברה הישראלית. מבחינתו של בן כספית, ג'קו אייזנברג הוא תחנת מסרים המפיצה רעל אידיאולוגי לבני נוער. בימים שהמדינה מתקרבת למבחנים ביטחוניים קשים, הפצת רפיון או בוז לצה"ל, היא סכנה ממשית. ואין לנו על מי לסמוך, אלא על (אבינו שבשמיים ו-) צה"ל.
ועל זה חושב כספית, שאם דמות נערצת על "הטף הציוני" רוחשת בוז כלפי השירות הצבאי, הכי נכון מבחינה ביטחונית לגמד אותו, בטרם יהפוך לאייקון רב השפעה. והוא צודק. מאה אחוז צודק!! אבל - ויש כאן אבל ענק - מדוע לג'קו אייזנברג אסור להפיץ את האידיאולוגיה המסוכנת שלו, ולעיתונאי בן כספית מותר?! ישיב המשיב: האידיאולוגיה של בן כספית איננה מסוכנת!
בדיוק כמו שבן כספית רשאי לחשוב שג'קו אייזנברג מפיץ מסרים מסוכנים, אני חושב, סליחה, בטוח, שהאידיאולוגיה שמפיץ בנחישות ובהתמדה העיתונאי בן כספית, מסוכנת, גם מסוכנת! עכשיו אנחנו אחרי ההוכחה: הסכם אוסלו התברר כאסון, וקונספציית הנסיגות החד- צדדיות קרסה. בדיוק כמו שהזהירו "אנשי האתמול".
(הערה: אני אומר בן כספית, ואני מתכוון לכל העדר) לא הייתי מתייחס לזה, אילו היו בן כספית וחבריו עושים חשבון נפש נוקב. הרי הוא היה אחד המשווקים הנלהבים - דהיינו שותף פעיל של ההסכם המטורף ההוא, שהתבסס על הנחה שגויה ושקרים. רובם עצמיים.
ההנחה הייתה שאם יביאו מתוניס את ערפאת ואנשיו, יכירו בו, יצעדו איתו שלובי זרוע במדשאות הבית הלבן, ואח"כ על שטיח אדום בשטוקהולם, ימלמלו כמה מילים על "שלום של אמיצים", ו-"מזרח תיכון-חדש"- עם ישראל עולה על מסלול של שלום.
אם בן כספית יעז - אני משתמש במילה "יעז" מפני שצריך אומץ- לצפות בקלטות ישנות של "פופוליטיקה", או בטקס חלוקת פרס נובל בהנחיית ירון לונדון (ערוץ 1/ דצמבר 94), וישמע מה אמרו השמאלנים, ואיך לגלגו, העליבו, ביזו והשפילו את "רואה השחורות" מימין, אין לי ספק שכלימה בעוצמות שהוא לא מכיר- תציף אותו, ותאנוס אותו להרהר.
אלא שבן כספית משתייך לקליקה האקסלוסיבית המכה על חזה זולתם, והדורשת מאחרים לעשות חשבון נפש. לקליקה יש פטור. זוהי הסיבה, שרבים מחבריו, והוא נכלל בהם- תמכו בגירוש היהודים מגוש-קטיף וצפון השומרון. "מה הסיפור", אמרו חלק ממיוחמי הגירוש, "כוווולה עוברים דירה"!
גם כאן הזהירו "הלא נחשבים מימין", שזה יעצים את כוחם של הטרוריסטים, ויהפוך את עזה לחמאסטן. נביאי המחר הוורוד, שוב לגלגו על "אנשי האתמול השחור", ותחת הכותרת "כל האמצעים כשרים- גם אלה שלא"!- מחאו כפיים לדיקטטור מגושם ומושחת, שבמנוסתו מעדנה ארבל, עקר עשרים ושלושה ישובים, ורמס כל גדר דמוקרטית.
יום כיפורים בפתח, והתקשורת כולה מדווחת לאזרחי ישראל שמדינת היהודים בסכנה קיומית, צה"ל איבד את כושר ההרתעה, אין שום סימן חיים מחיילינו החטופים, אסד מאיים במלחמה, רצועת עזה שואבת אל תוכה את צה"ל, ותושבי אשקלון ושדרות מקבלים בראש, את מה שהיה מגיע לצפון תל אביבים. ואם לתושבי הדרום זה טרור, לצפון תל אביבים זה יכול היה להיות שירות יקיצה.
וכאילו לא די בכל זה, נציג האו"ם קובע: "ישראל עשתה מעזה כלא, וזרקה את המפתח לים", ו- "עזה על סף אסון הומניטארי באשמת ישראל". ממש בימים אלה גורמי מודיעין מדווחים, שהחיזבאללה מכין את החמאס לעימות הגדול עם צה"ל. בינתיים הם אוגרים ומצטיידים באמצעי לחימה בכמות ובאיכות שלא היו ברשותם עד היום". דיכטר בישיבת ממשלה (27.9.06): "אין לנו תשובה לקסאמים".
בן כספית, אני חוזר על תחינתי: תפתח עיתונים שהודפסו אחרי הסכם אוסלו, תקרא פובליציסטים שעזרו בשיווק ערפאת, והערכות של "מומחים" על האופק המדיני והכלכלי שההינתקות של שרון תביא לנו. תיקרא ותגלה שהפער, בין מה שמכרתם למה שקיבלנו, זהה לפער בין צנצנת דבש, לצנצנת דם!!
מה נטפלת לחיידק המזמר ג'קו. זה אתה. אתה והחברים שלך. אתם משווקי השלום המיוצר בדמיונו של פרס. אתם מפיצי הרפיון. זה אתה והחברים שלך, שביזיתם את מי שהפריע לכם לטמטם את העם. זה אתה והחברים שלך, שעשיתם רצח אופי למי שטבע את הסיסמא: "יתנו - יקבלו, לא יתנו- לא יקבלו"! חשבתם שעם קניבלים, יש ארוחות חינם.
אתה חייב לבקש סליחה ממיליונים. ואם זה נשמע לך הרבה, אז מאותם אלפים שגורשו מבתיהם בעידודך. ואם גם אלפים זה הרבה, אז ממאה חמישים ושש משפחות ששכלו חיילים ואזרחים במלחמת לבנון השנייה. ואם גם זה ניראה לך הרבה, אז מג'קו. תבקש סליחה מג'קו אייזנברג. תגיד לו שבמקרה הסתכלת במראה וראית שיש לך דבשת. לא מאוחר, בן...

תאריך:  29/09/2006   |   עודכן:  29/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה בין ג'קו לבן כספית
תגובות  [ 23 ] מוצגות  [ 23 ]  כתוב תגובה 
1
לצפות מבן כספית לחשבון נפש ??
מומחה לכתבלבים   |  29/09/06 18:50
 
- אוי מכמה אנשים אתה צריך לבקש סליחה
איש אחד  |  30/09/06 03:20
 
- אתה איש אחד מיני רבים שחושב שנרי -  ל"ת
פשוט שטחיותאב פרסומת  |  30/09/06 13:32
2
כספית לא יותר טוב מג'קו
בן גור  |  29/09/06 19:02
3
תגובתי לכתבה
נה  |  29/09/06 20:09
 
- בעד ג'קו  ל"ת
בן אדם הגיוני  |  30/09/06 16:27
 
- אין נימוקים. לכן, אינך הגיוני ל"ת
אדם השני  |  30/09/06 19:05
4
בן כספית פשוט בן אדם רע
nili  |  30/09/06 00:05
 
- אין קשר בין עמדתך-לסימן הנגד למאמר ל"ת
קרםשניט1  |  30/09/06 03:17
5
ואל תשכח שאתה עושה אותו הדבר
אריה דרוקמן   |  30/09/06 03:13
 
- תגובה לאריה דרוקמן
נרי אבנרי  |  30/09/06 09:18
 
- אסביר על מה אני מדבר, כדבריך
אריה דרוקמן   |  30/09/06 18:55
6
כל הכבוד לכותב המאמר. ל"ת
צ.ט.  |  30/09/06 06:49
7
בן-יענה? חנפן? מיתמם? צדקן? כולם? ל"ת
הניה  |  30/09/06 10:07
8
בן כספית צריך להתנצל בפומבי
בעד ג'קו   |  30/09/06 10:20
 
- גקו הנדיב מסכים שאחרים יתגייסו
חייל פשוט  |  30/09/06 19:15
9
כשמדברים על אחד שנטפל לשטויות ל"ת
במאמר.תסתכל בראי נרי  |  30/09/06 13:30
10
אני נגעלת ומזועזעת עמוקות מבן כספית
עדידי  |  30/09/06 16:29
 
- ומה דעתך על מה שאמר ג'קו?
צבי פלטיאל   |  30/09/06 19:11
11
לא נשכח ולא נסלח! גם עם בן כספית  ל"ת
דניאל סבלדי  |  30/09/06 17:15
 
- אתה לא מגזים קצת?
חיים הקטן  |  30/09/06 19:04
12
הגם אתה, אבנרי?...
יאנה *  |  30/09/06 23:11
13
עדר הקקיונים שנקרא עיתוזנאים עלובים
נחמה  |  3/10/06 17:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנדי ספדי
אולי בגלל אופיו של יום הכיפורים, שבו רבבות ישראל מבקשים סליחות, וצמים במטרה לכפר על עוולות העבר, התמזג הכישלון בקרב עם רוח היום הזה ונשכח הניצחון במלחמה
רונן ליבוביץ
נשיא המדינה השביע את המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט ריבלין    באמצע אוקטובר אמור הנשיא להיות אורח הכבוד במעמד פתיחת מושב החורף של הכנסת    האם עליו לנאום בטקס, האם עליו להופיע בו והאם המחוקק הישראלי לא צריך להגדיר הישארותם של נבחרי ציבור בתפקידם בעוד מתנהלת נגדם חקירת משטרה?    הגיגים לקראת יום כיפור בצל חקירות נגד מנהיגי המדינה
יואב יצחק
דנקנר וברנע מתגייסים לעזרתו של אולמרט בניסיון לחלצו מהסיכון הפלילי בפרשת כרמיה    דנקנר משמיץ ומפרסם כזבים (כרגיל)    אולמרט וגיל מסטיי מכזבים בשידור חי בניסיון נואש לייצר אליבי ולעכב פרסום הממצאים המפלילים של מבקר המדינה
מוטי פלד
"פעם ראשונה שאיני מסוגל להגיע לבתי החולים כדי לעודד חיילים פצועים" מספר לי בכאב רב חבר קטוע רגל והלום קרב, נכה צה"ל ממלחמת יום כיפור. "אני לא מסוגל יותר לשקר לאומללים הטריים, אני לא מוכן יותר לספר להם כמה החיים שלהם יהיו יפים גם אחרי הפציעה, אני יודע בדיוק לאיזה מערכת אטומה הם נכנסים, ונמאס לי מהמשחקים האלה"
רחל נפרסטק
ממשלת צללים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il