X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החל מרגע ההצהרה על קיומה של קרן העולם, יילקח כספם ויוחרמו נכסיהם של כל אשה ואיש המחזיקים בלמעלה ממיליון דולר. הכסף והרכוש יחולקו במידה ובאחריות לתועלת כל האנושות, ותנאי החיים ילכו וישתפרו בחלקים רחבים של העולם
▪  ▪  ▪

מיליון דולר. זהו הסכום המירבי אליו יוּכלו כל אשה ואיש לחתור. לא יורשה איש בעולם להחזיק ביותר מאשר מיליון דולר, בנכסים או באופנים שונים. מיליון דולר. לד, עושר מופלג!לעשיר, מכלל עוני יצא ואל העושר טרם בא. ההחלטה חייבת ליפול כמהלומה על כל בני כל העמים בעולם. זו תהיה קנוּניָת הקנוניות של מנהיגי העולם. כל הכסף הנותר ממיליון דולר ומעלה אצל כל אדם בעולם, יוחרם לטובת קרן כל המדינות. מילארדי מיליארדים! ביליוני ביליונים! אם כל הקרנות - קרן העולם. הכוח הכלכלי הכי גדול, הכי חזק והכי משפיע על כל הכלכלה העולמית!
המטרה תהיה לאזן כלכלית את האנושות עד לנקודה האחרונה אליה יכול האדם הטוב להגיע, באמצעים הטכנולוגים המתפתחים מיום ליום. מים לשתות, אוכל לאכול, בגד וגג. דלת. חלון. פרח, אמצעי תעבורה, חינוך, בריאות, רווחה וערובה בטוחה לכל אלה. לכל האנושות כּוּלָהּ. יש חלקים בעולם שהדרישות הללו מתפרשות בעיניהם עזות מצח, ויהיו מוכנים לחיים במחצית תנאי הרשימה. החלק האחר בַּאנושות אטוּם. עיניו עצומות. מי אינו מכיר את התמונות? והקולות.
קרן העולם הינה מושב עליון של כל המדינות. נציג כל מדינה יהיה ראש המדינה בפועל של מדינתו, היינו המלך, הקיסר, השייח',הנשיא, ראש-הממשלה. לא נציגים מטעמם! הם עצמם. משקלם האלקטורלי יהיה אחוז תומכיו של כל ראש מדינה במדינתו, ביחס לכלל האזרחים, הנתינים והסרים למרוּת אותה מדינה. מטרת הקרן היא אחת בלבד: לאזן מבחינה כלכלית וחברתית את האנושות כולה, על דתותיה, תרבויותיה ומידת הבנתם של אנשיה.
החל מרגע ההצהרה על קיומה של קרן העולם, יילקח כספם ויוחרמו נכסיהם של כל אשה ואיש המחזיקים בלמעלה ממיליון דולר. הכסף והרכוש יחולקו במידה ובאחריות לתועלת כל האנושות, ותנאי החיים ילכו וישתפרו בחלקים רחבים של העולם. המפעל יוליד ירידה בַּתמותה, עלייה משמעותית בִּבריאות ובהשכלה, הכלכלה המקומית תפעל על-פי קודים כלכליים עולמיים ותנטרל בכך את האיבה בתוך האנושות, וגר זאב עם כבש ונמר עם גדי ירבץ.
אלא שלמגינת ליבנו הדרך לכך ארוכה וסופה מפח נפש בלתי נמנע. תחילה תקום קואליציה ראשונית שתנסה בדרכי נועם לקבץ אל תוכה את כל המדינות. הדבר כמובן לא יצלח משום המתנגדים שיקימו אופוזיציה. אלו ואלו יכרתו בריתות הגנה והתקפה, הוגי דעות יפרסמו מאמרים נוקבים בעד ונגד, כל האנושות ובראשה אמצעי התקשורת תתפצל לטובים ולרעים, כשכל צד משוכנע בצדקת דרכו ובקאזוס-בֶּלִי המוצב לפניו.
או אז תפרוץ מלחמה ממנה יוותרו מתי מעט. מותשים וחולים שיולידו דור חדש. סקרן. דור עולה מתוך תלאה שתשיבו אל הקדמוניוּת מַמציאת הגלגל. אל האש, הרוח, האדמה וכישופי האדם. ושוב, מהתחלה, אלפי שנים, וחוזר חלילה.

תאריך:  03/10/2006   |   עודכן:  03/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתרון עולמי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
דודו, אם הרעיון שלך יתקבל, אני מהגר
שגיא נאור  |  3/10/06 09:22
 
- לא תוכל לקחת יותר ממיליון דולר!
פדרבוש, ארץ נהדרת  |  3/10/06 10:32
2
רעיון חמוד, שכלול הרעיון המרכסיסטי
נחום שחף  |  3/10/06 10:55
3
רעיון גרוע - אז כולם יתבטלו והעולם
דוד22  |  7/10/06 20:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
שנים לאחר מותו אני רואה אותו בעיני רוחי יושב לבדו, ספון בחדרו, מואפל באפלת הווילונות המוגפים, בוהה מול כוס תה פושר, חיוור כמוהו, ידו רועדת בערבוב הסוכר, ולבו הפצוע, אשר מעולם לא הגליד ולעולם לא יצטלק, שותת דם
רוני אלוני סדובניק
הנשיא מכחיש הכל, מלבד מנטרה אחת שהוא חוזר עליה כמו מתוך שינה: "חבורת פושעים מסוכנת רקמה מזימה נגדי". מה גרם לחבורת פשעים מסוכנת להוציא פסק דין מוות לקריירה של קצב? מה הוא הבטיח להם ולא קיים? מה הם נתנו לו ולא קבלו על כך את התמורה לה ציפו? ובכלל מה לנשיא ולחבורות פושעים, באיזו חתונה או בר מצווה יצא לו להתרועע איתם מלכתחילה?
נרי אבנרי
אמנם האימפקט של אזהרתי נמוך, יען כי אינני רמטכ"ל שזה עתה פשט את מדיו, וגם אין לי שום כוונה ליחצ"ן את המסרים שלי באמצעות סיבוב "זובור" מתוקשר בשוק-התקווה, ובכל זאת דעתי נחרצת: אולמרט מסוכן לישראל!
אלונה ספטון
בנו הנשים, יש יותר מיופי חיצוני, יש לנו נשמה, ובזה כל אחת נראית שונה. היופי שלנו בא לידי ביטוי, ביצירת שירים וסיפורים, באומנות, בהגות, בפילסופיה, בניסיון של החיים
אפרי הלפרין
הלילה בא לי בחלום סולם, סולם הניצב לקרקע ובקושי מגיע למטר וחצי, הוא היה שבור הסולם, ולא היו עליו מלאכים, אלא היה מלא ערכים, "סולם הערכים" קראתי לו, והערכים לא עלו בכלל הם רק ירדו וכשלו, ירדו והתנפצו אל הקרקע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il