X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אשל מפעלי רווחה - כולל חב"ד
▪  ▪  ▪

כמו במלחמת לבנון, באשל מפעלי רווחה - כולל חב"ד, מחלקים מנות מזון לתושבים המרותקים לביתם. מנהל המטבחים בדרום: "לא ניתן לאנשים מפוחדים לסבול גם מרעב. בית התמחוי שלנו הועברו למקלטים".
בעקבות המלחמה בדרום, נערך אשל מפעלי רווחה - כולל חב"ד - ארגון החסד הגדול בישראל - לחלוקת אלפי מנות מזון מידי יום, לתושבים המרותקים לביתם בערים והישובים המופגזים בדרום.
הפעילות המופלאה של אשל מפעלי רווחה - כולל חב"ד, בהנהלת הרב שלום דוכמן, התגלתה במהלך מלחמת לבנון השניה, אז חולקו אלפי מנות מזון מידי יום לתושבים בערים המופגזות. כיום, עם תחילת המלחמה בדרום, נערכו בכל מוקדי הפעילות של הארגון לחלוקה של מנות מזון לאנשים המרותקים לביתם.
באזור הדרום מפעיל אשל מפעלי רווחה - כולל חב"ד, חדרי אוכל ומטבחים באשדוד, אשקלון, באר שבע, דימונה וירוחם. כל המוקדים נערכו בהתאם.
חלוקת מנות מזון מתבצעת בשלב זה לקשישים, חולים, וכל מי שמרותק לביתו מסיבות שונות. חיים אטיאס, מנהל המטבחים של אשל מפעלי רווחה באזור אשקלון מספר: "התחלנו בחלוקת אלפי מנות מזון. אנחנו בקשר עם כל מוקדי הרווחה בעיר, ואנחנו משנעים ארוחות לפי רשימות של הרווחה והעירייה. גם את פעילות בית התמחוי העברנו למקלטים, והם ממוגנים לחלוטין. בבתי התמחוי יש לאורך כל היום שתיה קלה וחמה ועוגות לרווחת התושבים. הפעילות תגבר ככל שהמצב יחמיר.
"המטרה שלנו היא לא להשאיר אף אחד בעיר בלי אוכל. לא ניתן לאנשים מפוחדים לסבול גם מרעב, הגיעו מתנדבים מכל הארץ ואנחנו ערוכים לכל תרחיש".
יוסי פרידמן, מנהל המטבח וחדרי האוכל באשדוד מספר: "קיבלנו הוראה להיערך לחלוקה של אלפי מנות מזון, ואכן ביצענו היערכות מקיפה ואנחנו ערוכים לחלוקה מיידית במקרה של החרפת המצב. במלחמת לבנון השניה הקמנו בסיס גדול בצפת, וחילקנו מידי יום אלפי מנות מזון. אם יהיה צורך נעשה זאת גם עכשיו. בשלב זה אנו מחלקים לזקנים ולמי שמרותקים לביתם".
יצחק מרטון, מאנשי כולל חב"ד: "יש חשש כבד שאנשים שהביטחון התזונתי שלהם נשען על בתי התמחוי - יפחדו לבוא ולהשקיט את רעבונם. בבאר שבע נמצא הומלס חסר רוח-חיים שנפח את נשמתו כש'נתקע' במתחם נטוש, עקב מזג אוויר קשה. אנו לא רוצים לראות אסונות נוספים דומים בעקבות המצב הביטחוני. אנחנו משנעים את האוכל לבתי הנזקקים המגיעים בקביעות".
"יש לציין כי כל בתי התמחוי של אשל מפעלי רווחה בישראל, הם חלק בלתי נפרד ממערך המל"ח (משק לשעת חירום). הדבר הוכיח את עצמו בצורה הטובה ביותר בעת מלחמת לבנון השניה, כאשר אשל מפעלי רווחה נטל פיקוד על חלוקת מזון בצפת, מעלות, שלומי, חצור ועוד. לא הפסקנו אף לא יום אחד מפעילותנו גם בימים הקשים ביותר של מתקפת הטילים באזורים אלו".

תאריך:  31/12/2008   |   עודכן:  31/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיטל מושקה
- הודעה מטעם חצב דה ויט פרסומאים
אפרת אורבך
- הודעה מטעם בתי הדין הרבניים
גולן יוסיפון
- הודעה מטעם מוזיאון ארצות המקרא
יסמין וייצמן
- הודעה מטעם לאומי קארד
יסמין וייצמן
- הודעה מטעם איקאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il