X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יד שרה
▪  ▪  ▪

החל ממוצאי שבת, יד שרה נערכת למציאות המיוחדת בדרום ומתאימה את השרות למצב המלחמה בערים ובישובים בקו האש.
סניפי יד שרה להשאלת ציוד רפואי
מבין אחד עשר סניפי יד שרה בקו האש פועלים שלושה במקלטים. הוראות פיקוד העורף חייבו פתיחת המקלטים-הסניפים בכל שעות היממה ופינוי הציוד הרפואי או חלקו כדי לפנות מקום לתושבים. על-אף התנאים הקשים, החליטו המתנדבים להמשיך ולהפעיל את הסניפים.
הסניף באשדוד הממוקם במקלט שכונתי הרחיב את שעות פעילותו והוא פתוח ברציפות מ-9:30 ועד 19:00. בשעות הלילה מוצבת שמירה על הציוד. באשקלון הסניף נפתח שוב לאחר שהוא נסגר בתחילת השבוע. הסניף פתוח בשעות הבוקר והמתנדבים פועלים בו במתכונת מצומצמת. בית המלאכה בבאר שבע בו מתקנים ציוד רפואי ממוקם אף הוא במקלט, הפסיק את פעילותו לעת עתה. סניפי באר שבע ברחוב אבן גבירול ובבית החולים סורוקה פתוחים בשעות הבוקר. שאר סניפי יד שרה בדרום פועלים כרגיל.
שרותי הסעה לקשישים ונכים
החל מיום ראשון, שרותי הנכוניות מסיעות חינם קשישים ונכים המבקשים להתפנות מישובי הדרום למקומות בטוחים. המעוניינים יפנו ללשכות הרווחה המקומיות.
קשר עם גורמי הרווחה
נציגים ממינהלת הדרום בראשותו של אבישי בר-טל יוצרים קשר עם אגפי הרווחה ברשויות המקומיות ובמועצות האזוריות ומציעים את שירותי יד שרה לאוכלוסיות חלשות: אספקת ציוד רפואי לבית הלקוח; הסעות בנכוניות חינם לנכים ו/או קשישים המבקשים להתפנות; והתקנת 100 לחצני מצוקה חינם לתושבי אופקים ונתיבות.
סולידריות עם מתנדבי מוקד המצוקה ומתנדבי יד שרה
מתנדבי מוקד המצוקה החלו להתקשר למנויי המוקד בדרום, לדרוש בשלומם ולוודא כי יש מי שנמצא איתם בשעת חרום. הם מוודאים כי הם מודעים לנוהלי החרום ולמקום אליו הם נדרשים להתפנות בשעת אזעקה.
במקביל, מתנדבי יד שרה בצפון ובמרכז מתקשרים לעמיתיהם בדרום, מחזקים את ידיהם ומציעים להם עזרה ואירוח. מבצע סולידריות דומה נערך - בכיוון ההפוך - במלחמת לבנון השנייה והרים את המורל בקרב מתנדבי יד שרה המופגזים.
השתתפות בפורומים ארציים
נציגי יד שרה משתתפים בשלושה פורומים המסייעים לתושבי הדרום. זהבה דביר, מנהלת מטה החרום ביד שרה, היא נציגת יד שרה בפיקוד העורף; מיכל יגל, רכזת מתנדבי יד שרה בירושלים היא מנהלת צוות המתנדבים במענה הטלפוני העירוני 106 בירושלים; ומרגלית גולדשטיין מאגף משאבי אנוש משתתפת בקואליציית ארגוני ההתנדבות.
שלמה לוברבום, מנכ"ל יד שרה, מסכם את מטרות יד שרה בימים אלו: "אנחנו פועלים במשותף עם פיקוד העורף ומחלקות הרווחה המקומיות במטרה להמשיך ולספק את שירותי יד שרה לכל תושבי הדרום ולהקל עליהם ככל שניתן. אנחנו מחזקים את תושבי הדרום בכלל ואת מתנדבי יד שרה בפרט, הממשיכים לשרת את התושבים על אף המצב הקשה. אנחנו ערוכים להרחיב את שירותינו ככל שנוכל, לפי בקשות פיקוד העורף ומחלקות הרווחה".

תאריך:  31/12/2008   |   עודכן:  31/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il