X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ניתן לטפל בבעיה בעזרת דיקור וצמחי-מרפא, לחיזוק אנרגיה זו ולאיזון אנרגיה של איברים נוספים המשפיעים על הריאות
▪  ▪  ▪

פילוסופית הרפואה הסינית משייכת לכל עונה בשנה יסוד בטבע ואיבר בגוף. עונת הסתיו היא העונה המיוחסת ליסוד המתכת ולאיברים הריאות והמעי-הגס. ראיית העולם של הרפואה הסינית טוענת, כי הריאות אחראיות על העור והשיער.
האחריות על השיער, אותה חולקות הכליות והריאות, מהווה חלק מהאחריות על העור בכלל. לא מפתיע על-כן, למצוא יותר ויותר אנשים הסובלים מנשירת שיער בעונה הזו של השנה. התופעה בולטת יותר אצל אנשים שיש להם מראש אנרגיה חלשה של הריאות. חולשה באנרגיה זו יכולה לבוא לידי ביטוי בנטייה להתקררויות ולמחלות או בנטייה לנשירת שיער מוגברת.
כיצד נתמודד עם תופעות חולשת אנרגית הריאות המתבטאת בנשירת שיער? ניתן לטפל בבעיה בעזרת דיקור וצמחי-מרפא, לחיזוק אנרגיה זו ולאיזון אנרגיה של איברים נוספים המשפיעים על הריאות. לא תמיד די בכך. רבים ממשיכים לסבול מהבעיה למרות הטיפול, מפני שנגרם כבר נזק משני בלתי הפיך.
פיתחתי שיטה חדשנית וייחודית לטיפול בנשירת שיער. הטיפול מתמקד לא רק בחיזוק האנרגיה של הריאות והכליות, אלא גם בהשגת איזון גופני ונפשי במטופל, כדי לאפשר זרימה תקינה של אנרגיה ודם לכל מערכות הגוף.
כל מחזור טיפולים לחידוש צמיחת השיער כולל שימוש בשלושה מכשירים:
  • מכשיר "ביו-תהודה" שמסלק שדות אלקטרו-מגנטיים לקויים ומחדיר את התרופה ההומאופתית בעזרת תדרים דרך עור הקרקפת, לרגליים ולידיים. התדרים מביאים לחיזוק של הגוף ולביטול שדות מחלישים. הטיפול ב"ביו תהודה" נעשה בעזרת אלקטרודות זהב המוצמדות לידיים ולרגליים בליווי של סרוק ממושך של השיער.
  • קרני לייזר שמחדירות לקרקפת פוטונים.
  • סרוק השיער במכשיר אוזון חשמלי שמחדיר אנרגיה, מגביר את זרימת הדם בקרקפת, מחטא את השיער, משפר את החמצון ומפנה רדיקלים חופשיים שעלולים להזיק לגוף.
השימוש במכשירים אלה מחזק את זרימת הדם המאוד ייחודית לזקיקי השיער, מטפל בהגברת החמצון, מפנה רדיקלים חופשיים הגורמים לריבוי נזקים, מחדיר פוטונים (חלקיקי האור הזעירים ביותר) לשיפור התקשורת התאית והבין-תאית. הטיפול במרפאה מפעיל מנגנונים מורכבים ביותר בגוף ובין השאר מפעיל את תאי-הגזע של זקיקי-השיער, לחידוש צמיחת השיער. טיפול זה יעיל כמעט לכולם, אם כי הוא איטי ומחייב מפגשים חוזרים ותדירים.

תאריך:  24/10/2006   |   עודכן:  24/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
לערביי ישראל צריך לומר באופן חד וברור. אם אנחנו היהודים חשופים לשינוי היסטורי, גם אתם חשופים. התמונות מ- 91 שבהן רקדתם על הגגות בזמן שסדאם חוסיין המטיר עלינו סקאדים - התמונות האלה לא יחזרו. תכניסו לכם טוב טוב לראש: אין על כדור הארץ יחצ"ן יותר אפקטיבי לטרנספר של גנדי מאחמדינאג'ד
אברהם שרון
המיליארדרית יוצאת לאחר חודש של שהייה מאונס במקלט האנטי-גרעיני הפרטי שלה. חודש של נופש סביל. היא יוצאת החוצה, שזופה היטב ממכונת השיזוף, ו... מתעלפת
עו"ד אברהם פכטר
התקשורת מחצה, גימדה, התעללה בנשיא ובמוסד הנשיאות. הוא נמצא בכותרות הראשיות ועל הכוונת מעשיו והתנהגותו. מאישיות רמת מעלה הפך לנשיא משכמו ומטה. בלית ברירה ובלחץ הנסיבות - הפכו הסניגורים שלו לדוברים, יח"צנים ואנשי תדמית, רחוקים מייעודם המקצועי. תנו לעורכי דין להיות סניגורים
גורי גרוסמן
האם נסתתרה בינתם של שרי ממשלת ישראל, שבימים שכאלה מטילים על כתפיו השחוחות של שר הביטחון לעסוק בנושאים חברתיים כבדים, בעוד ביטחון ישראל חייב להיות בראש מעייניו
יעל לוין
פעולות סיכול ממוקד הן מוסריות וחוקיות – אז למה דובר צה"ל משקר וטוען, כי חיסול טרוריסט בכיר היה תוצאה של "חילופי אש"? – ומדוע דובר צה"ל חושף את שמו ותמונתו של מפקד הכוח בערוץ 10?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il