X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז רפואי רבין
▪  ▪  ▪

בטקס חגיגי שהתקיים בבילינסון, קיבלו היום עובדי מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון) פרסי הצטיינות לשנת 2008. האירוע, שהופק על-ידי מחלקת משאבי אנוש של המרכז הרפואי, נפתח בדברי ברכה של מנהל המרכז הרפואי ד"ר ערן הלפרן ונציגי ועדי עובדים ורופאים. הוקרנו סרטונים שהפיק מכון הצילומים בבילינסון על כל אחד מן הזוכים.
האירוע הונחה באופן משעשע וקליל על-ידי אמן החושים שימי אטיאס, שהצחיק את הקהל והפתיע במגוון "טריקים" בהשתתפות מתנדבים מהקהל! בטקס נכחו מאות מעובדי המרכז הרפואי שליוו במחיאות כפיים נרגשות את המצטיינים במהלך הענקת תעודות הצטיינות. ניתן היה לראות זרי פרחים רבים ושלטי עידוד שהחזיקו בני המשפחה של הזוכים ועובדי בית החולים.
"המצוינים" לשנת 2008:
אורה ארנולד - אחות אחראית במחלקה לאורתופדיה, בית חולים השרון, תושבת ראש העין: אורה מעמידה סטנדרטים גבוהים של איכות השירות ואיכות מקצועית. היא מדריכה את העובדים בעשייתם היומיומית לעבודה איכותית על-פי נהלים והנחיות, יוזמת ומעודדת חדשנות בפתרון בעיות ובשיפור הטיפול. אורה קשובה, מתייחסת בכבוד ואכפתיות לעובדים, למטופלים ולבני משפחותיהם ומשתפת בידע ובניסיונה המקצועי. אורה פועלת מתוך מחויבות, הזדהות ונאמנות כלפי הארגון וערכיו.
צוות היחידה לשיקום חולי לב בבית חולים השרון: צוות שיקום חולי הלב הוא מהמקצועיים בתחום. הצוות זוכה להערכה רבה שביטוייה העיקרי הוא בביקוש הרב לשירותי שיקום הלב בבית חולים השרון. צוות שיקום חולי הלב מצטיין גם בזכות יחסי האנוש המצוינים בין חבריו ובין הצוות לבין המטופלים. חברי הצוות מעודדים ומרגיעים את המטופלים, תמיד בנועם הליכות ובאופן מקצועי. צוות שיקום חולי הלב מפגין הזדהות מלאה עם בית החולים ושירותי בריאות כללית.
בלה שקד - מזכירת המרפאה לנוירולוגיה בבית חולים השרון, תושבת כפר סבא: בלה מבצעת את עבודתה ללא לאות כבר שנים רבות. היא משקיעה זמן ומאמץ בהפעלת המרפאה, מגלה אכפתיות ואחריות מעל ומעבר למקובל, תמיד קשובה ועוזרת, מגלה מאור פנים, אדיבות וסבלנות ללקוחות - הן לנוכחים במרפאה והן טלפונית. בלה מבטלת ודוחה מחויבויות אישיות על-מנת לסייע בעניין מקצועי חשוב שאינו סובל דיחוי. בהחלט ניתן לומר כי בלה משפיעה השפעה רבה על שיפור שביעות רצון הלקוחות של מרפאת הנוירולוגיה.
ד"ר רפאל טיין - מנהל היחידה לארטרוסקופיה ופגיעות ספורט בבית חולים השרון, תושב רחובות: ד"ר רפאל טיין הינו רופא מקצועי, מומחה בתחומו, אשר הקים ומנהל מוקד מצוינות ייחודי בארץ. ד"ר טיין יוזם התחדשות מקצועית, מפתח תחומים ושיטות ניתוח חדשניות. בזכות מומחיותו, ניסיונו הרב וכישורי האבחון והטיפול שלו, הוא אחד המומחים המבוקשים בתחומו. ד"ר טיין בעל יחסי אנוש מעולים, מתחשב ואכפתי, מגדיל תפוקות ושומר על רמה רפואית גבוהה ביותר.
סימון וילנר - מנהלת הסיעוד במערך האמבולטורי בבית חולים השרון, תושבת פתח תקוה: סימון יוזמת ומעודדת בהתמדה פעולות לשיפור איכות הטיפול והשירות. היא מובילה את היחידה להישגים בתחום יעדי הארגון, ומשתפת בידע ומניסיונה המקצועי. היא משקיעה בטיפוח צוות העובדים, מנהלת ישיבות צוות, מטמיעה נהלים והנחיות עבודה ונוקטת פעולות מתקנות. סימון מגלה יחס של אמפטיה וכבוד הן כלפי העובדים והן כלפי מטופלים, תוך שמירה על פרטיות בזמן טיפול, ונענית ברצון לכל משימה ובקשה ומבצעת את תפקידה תוך דבקות במשימה.
חנה אליאסי - אחות אחראית במחלקה פנימית ה' בבילינסון, תושבת פתח תקוה: חנה אחות אחראית בעלת חזון, שאפתנית ועקבית, המובילה את מחלקתה למצוינות תוך הצבת סטנדרטים גבוהים. היא עניינית, נמרצת, מסורה וחכמה. מחלקתה מנוהלת ביעילות תוך שמירה על וויסות נכון של המשאבים העומדים לרשותה. חנה מקפידה על שמירת בטיחות המטופל, ומשמשת "סנגורית" למטופלים ובני משפחותיהם תוך דאגה לצרכיהם ולדרישות טיפוליות עכשוויות ועתידיות. חנה מפגינה דאגה לצוות המטפל, דואגת לפיתוח והעצמת הצוות והכשירה דור של אנשי מפתח בתחום הסיעוד בתוך המוסד ומחוצה לו.
נאוה קשטן - מזכירה רפואית במחלקה להמטואונקולוגיה במרכז דוידוף בבילינסון, תושבת תל אביב: נאוה בעלת ידע מקצועי רב, עושה מעל ומעבר כדי למלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר. היא מצטיינת בנועם הליכות, סבלנות, אדיבות וביחס אנושי. בעבודתה של נאוה בולטת גמישותה הרבה, מסירותה, האכפתיות והמוכנות לסייע לצוות המחלקה ולעמיתים לעבודה. היא מבצעת את עבודתה תוך הזדהות עם צורכי הארגון, בית החולים, והמחלקה. נאוה זוכה לאהדה מצד חברותיה לעבודה, להוקרה של צוות המחלקה להמטואונקולוגיה, לשבחים של המטופלים ולהערכה רבה של הממונים עליה.
צוות מתאמי ההשתלות בבית החולים בילינסון - ד"ר יונתן כהן, סגן מנהל טיפול נמרץ כללי, ומתאמות ההשתלה רחל מיכוביץ' ודינה גרייס: צוות מתאמי ההשתלות עובד ימים כלילות כדי לקדם, לסייע, לעזור ולתרום למועמדים להשתלה ולמושתלים - לפני, בזמן ואחרי ההשתלה. הצוות תורם מזמנו, מרצו ומיומנויותיו לחולים מכל הקופות בכול רחבי הארץ ולאחרונה אף מחו"ל. פעילות הצוות היא מורכבת ומסובכת וכרוכה בפעילות פנים וחוץ מוסדית. הצוות פועל ברגעים הקשים ביותר של המשפחות ברגישות, ביעילות, במסירות ובמיומנות.
צוות מכון הצנתורים במרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון): צוות הצנתורים במרכז רפואי רבין מפעיל את מערך צנתורי הלב הגדול, הטוב והמתקדם ביותר בישראל. בזכות איכות עבודתו, מקצועיותו והתוצאות המצוינות - שותף הצוות למחקרים רבים העומדים בחזית הטכנולוגיה בקרדיולוגיה, ופרסומיו זוכים להיות מוצגים בכנסים מובילים בארץ ובעולם. צוות הצנתורים ברבין - במצוינותו - מהווה את חוד החנית של הקרדיולוגיה בשירותי בריאות כללית ובארץ, ובכך מביא כבוד רב לארגון.
פנינה צ'רני - רכזת פרט ושכר במחלקת משאבי אנוש בבילינסון, תושבת פתח תקוה: פנינה משמשת כמקור ידע לכל העובדים במחלקת משאבי אנוש. גם בזמנים בהם לחץ העבודה כבד מאוד היא מפנה זמן לסייע לעמיתיה בכל עניין ושאלה. פנינה אדיבה ונעימה, מבצעת את תפקידה תוך השקעה מעל ומעבר לנדרש ממנה. היא משקיעה שעות עבודה רבות החל משעות מוקדמות ועד לשעות הערב על-מנת להשלים מטלות חיוניות וזאת ללא תשלום נוסף. פנינה אהובה ומוערכת מאוד הן על-ידי עמיתיה לעבודה והן על-ידי העובדים המקבלים ממנה שרות.
מוחמד חאסקיה - סגן אחות אחראית מחלקה לנפרולוגיה בבילינסון, תושב טירה: מוחמד בראש ובראשונה מצטיין כאדם בעל ערכים של צדק, אהבה, נתינה חברות ודאגה. הוא מעניק יחס אישי לכל מטופל ומטופל תוך הקפדה ושמירה על כבודו, פרטיותו וזכויותיו. יחסו למקבלי השירות - לקוחות פנים וחוץ - מהווה דוגמה ומופת ליחס מקצועי, אנושי, חם, תומך ומסייע. פעילותו של מוחמד בנושא איכות הטיפול ואיכות השירות מהווה נדבך חשוב בעשייה המקצועית של המחלקה ובמינופה למצוינות. מוחמד יוזם ומקפיד ללמוד ולהרחיב את הידע בהשתתפות בימי עיון וקורסים רבים.
שלומית אופמן - גרפיקאית במכון לצילום רפואי ולמדיה דיגיטלית בבילינסון, תושבת פתח תקוה: שלומית עובדת מקצועית, מסורה, אחראית ונעימת הליכות. היא מעורבת ומבצעת עבודתה על הצד הטוב ביותר. היא תמיד אדיבה, נכונה להקשיב לכל בעיה ועושה את המירב למצוא פתרון נאות והולם לבעיית הלקוח. שלומית בעלת תודעת שירות גבוהה והזדהות עם צורכי הארגון, אינה פוחדת מאתגרים ונכונה ללמוד ולהתפתח לכיוונים חדשים. שלומית מתנדבת להישאר מעבר לשעות עבודתה כדי לעמוד בלוחות זמנים ולעמוד ביעדים.

תאריך:  27/01/2009   |   עודכן:  27/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il