X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ TCM
▪  ▪  ▪
אלוויס פרסלי [צילום: ערוץ TCM]

ערוץ TCM (אפיק 88 בלוויין) יקיים ב-18 וב-19 באפריל מרתון סרטים מוזיקליים לאורך כל שעות היום והלילה.
בין הסרטים שישודרו ניתן למצוא את "רוק בבית הסוהר" ו"ויווה לאס וגאס" בכיכובו של אלביס פרסלי, קלאסיקה כמו "שיר אשיר בגשם" וסרט פולחן כמו "תהילה".
אלו הסרטים שישודרו במהלך המרתון:
  • רוק בבית הסוהר (1957) - כוכבים: אלוויס פרסלי, ג'ודי טיילר, מיקי שונסי. במאי: ריצ'ארד ת'ורפ. ישודר בשבת, 18 באפריל, ב-11:10. וינס אוורט (אלוויס פרסלי) נידון לשנה אחת בכלא אחרי שהרג אדם בשוגג במהלך קטטה. חברו לתא הוא זמר הפולק לשעבר הונק הוטון (מיקי שונסי), מי שמציג בפניו את תעשיית המוזיקה. עם שחרורו מהכלא, הוא מנסה לפרוץ כזמר בעזרתה של מושא אהבתו פגי ואן אלדן (ג'ודי טיילר). זה היה סרטו השלישי של אלוויס והוא הפיק עוד פסקול מצוין מבית היוצר של צוות הכותבים ליבר וסטולר. על-פי השמועות, אלוויס וג'ודי טיילר התקרבו מאוד במהלך הצילומים, וכשהיא נהרגה באופן טרגי בתאונת דרכים מספר ימים לאחר שנגמרו הצילומים, הוא סירב לצפות בסרט.
  • ווילי וונקה ומפעל השוקולד (1971) - כוכבים: ג'ין וויילדר, ג'ק אלברטסון, פיטר אוסטרום, רוי קיניר. במאי: מל סטוארט. ישודר בשבת, 18 באפריל, בשעה 15:00. ווילי וונקה (ג'ין וויילדר) הוא בעל מפעל שוקולד מתבודד המכריז שחמישה משתתפים בהגרלה יזכו לסיור במפעל שלו וכמו-כן יגלו את כל סודות השוקולד המדהימים שלו, כאשר אחד מהם יזכה באספקת שוקולד לכל החיים. צ'רלי באקט (פיטר אוסטרום) כל-כך רוצה לזכות עד שמשפחתו הענייה קונה לו חטיף שוקולד אחד, וצ'רלי, ביחד עם עוד ארבעה ילדים אחרים, זוכה להגשים את חלומו. לאחר שכיכב בעיבוד לספרו של רואלד דאל, צ'רלי ומפעל השוקולד, פיטר אוסטרום לא פיתח קריירה בתחום המשחק, אבל כן הפך לכוכב. פרד אסטר רצה לשחק את ווילי וונקה אבל נחשב למבוגר מדי בשביל התפקיד.
  • שיר אשיר בגשם (1952) - כוכבים: ג'ין קלי, דונלד אוקונר, דבי ריינולדס, סיד צ'אריס, מילארד מיטשל, ג'ין האגן, ריטה מוראנו, דאגלס פוולי. במאים: סטנלי דונן וג'ין קלי. ישודר בשבת, 18 באפריל, בשעה 16:45. דון לוקווייד (ג'ין קלי) ולינה לאמונט (ג'ין האגן) הם כוכבים של סרטים אילמים בשנות ה-20, שעומדים לאבד את מזלם בעקבות הכניסה של הסרטים המדברים. קולה של לינה בשירה אינו מוצלח ודון לא מסוגל להתמודד עם העובדה שהיא מאוהבת בו. הוא מתאהב בקת'י (דבי ריינולד), שחקנית בתחילת דרכה שמגיעה על-מנת לדבב את קולה של לינה. הסאטירה החיונית הזאת על הוליווד מכילה פרודיות על הכוריאוגרפיה של באסבי ברקלי וריקודים פופולריים אחרים של שנות ה-20, כגון הצ'רלסטון והבלאק בוטום. כמו-כן, הרבה מהדמויות מבוססות על שחקנים אמיתיים בסרטים אילמים - נאמר שקלרה בוו היוותה את ההשראה ללינה לאמונט. על-פי השמועות, הרעלה של סיד צ'אריס, שהתפרשה לאורך 7.5 מטרים, ריחפה באוויר הודות לשלושה מנועי מטוסים.
  • תהילה (1980) - זכיות באוסקר: הפסקול הכי טוב, השיר הכי טוב (Fame). מועמדויות לאוסקר: העריכה הטובה ביותר, השיר הכי טוב (Out here on My Own), הסאונד הכי טובה, התסריט הכי טוב. כוכבים: פול מקריין, אירנה קארה, לי קוררי, לורה דין, ג'ין אנת'וני ריי. במאי: אלן פארקר. ישודר בשבת, 18 באפריל, בשעה 22:00. היי סקול מיוזיקל המקורי... סיפורם של תלמידים הלומדים בתיכון לאמנויות הבמה של ניו-יורק, החל ממבחני הקבלה שלהם ועד לטקס הסיום. אירנה קארה שרה את שיר הנושא שזכה באוסקר שנכתב על-ידי מייקל גור. מתוך כל צוות השחקנים, אירנה קארה היא היחידה שהצליחה להשיג קמצוץ של תהילה. מדונה הצעירה נבחנה לתפקיד בסרט אך לא התקבלה. בעקבות הצלחת הסרט נוצרה בעקבותיו גם סדרת טלוויזיה שזכתה להצלחה רבה גם בישראל.
  • ויוה לאס וגאס (1964) - כוכבים: אלוויס פרסלי, אן מרגרט. במאי: ג'ורג' סידני. ישודר ביום ראשון, 19 באפריל בשעה 13:35. נהג המרוצים לאקי ג'קסון (אלוויס פרסלי) מגיע ללאס וגאס כדי להתחרות במרוץ הגראנד פרי, אבל המכונית שלו זקוקה למנוע חדש לפני שיוכל להתמודד עם יריבו הנצחי על המסלול. על-מנת לגייס את הכסף הוא מקבל עבודה כמלצר בקזינו, ומצליח לבסוף לזכות בלבה של מדריכת השחייה ראסטי מרטין (אן מרגרט), לנצח בגראנד פרי ולבלות את ירח הדבש במונקו. סרט זה היה אחד מהסרטים הפופולריים ביותר של אלוויס עם הפסקול שהכיל שירים כמו If You Think I Dont Need You ,the Lady Loves Me ,I need Somebody to Lean on ,C'mon Everybody, וכמובן, שיר הנושא הבלתי נשכח, Viva Las Vegas. הכימיה בין פרסלי ואן מרגרט גלשה אל מעבר למסך, והשניים ניהלו רומן קצר במהלך הצילומים.
  • החברה הגבוהה (1956) - כוכבים: גרייס קלי, פרנק סינטרה, בינג קרוסבי, סלסט הולם, לואי ארמסטרונג. במאי: צ'ארלס וולטרס. ישודר ביום ראשון, 19 באפריל, בשעה 16:40. רגע לפני נישואיה השניים של אשת החברה טרייסי לורד (גרייס קלי), בעלה הראשון דקסטר הייבן (בינג קרוסבי), מגיע למסקנה שהוא עדיין מאוהב בה בטירוף ומנסה לזכות בלבה שוב. הוא פונה למגזין רכילות והעיתונאי מייק קונור (פרנק סינטרה) והצלמת ליז אימברי (סלסט הולם) נשלחים לסקר את החתונה, אך העניינים מסתבכים אף יותר כשמייק מתאהב בטרייסי. הסרט הוא חידוש לסיפור פילדלפיה (1940) בכיכובם של קרי גראנט, קת'רין הפבורן וג'יימס סטוארט, והוא מכיל כמה נעימות בלתי נשכחות של בינג קרוסבי, פרנק סינטרה ולואי ארמסטרונג, כגון Now You Has Jazz ו-True Love.
  • ספינת השעשועים (1951) - כוכבים: הווארד קיל, אווה גרדנר, קתרין גרייסון, רוברט שטרלינג. במאי: ג'ורג' סידני. שתי מועמדויות: הפסקול הטוב ביותר (אדולף דויטש וקונרד סאלינג'ר), הצילום הטוב ביותר (צ'ארלס רושר). ישודר בלילה שבין יום ראשון, 19 באפריל, ליום שני, 20 באפריל בשעה 05:40. בתו של אמרגן ספינת שעשועים, מגנוליה הוקס (קתרין גרייסון) מחליפה את הצמד המוביל של הספינה (אווה גרדנר ורוברט שטרלינג) ביחד עם מהמר כפייתי בשם גיילורד רבנאל (הווארד קיל). הם מצליחים ובגדול, מתאהבים ונישאים עד שבעיית ההימורים של גיילורד חוזרת. הם נפרדים איש-איש לדרכו, אך בסופו של דבר מתאחדים, וגיילורד זוכה לפגוש את הבת שמעולם לא ידע שהייתה לו. זוהי הגרסה המרהיבה ביותר מתוך שלוש של המחזמר הפופולרי מברודוויי. בגרסה הזאת, לעומת זאת, חלק נכבד מהדמויות השחורות של המחזמר המקורי לוהקו מחדש עם שחקנים לבנים. לנה הורן הייתה אמורה לשחק את התפקיד לפני שנחטף על-ידי אווה גרדנר. הסרט כולל את כל הלהיטים האהובים מהמחזמר של קירן\המרשטיין, כגון: Ol’ Man River ,Can’t Help Loving Dat Man, ו-After the Ball.
ערוץ (TCM (Turner Classic Movies מחזיק ברשותו ספרייה נרחבת של סרטים משנות ה-20 ועד שנות ה-90 של המאה הקודמת ומציג אותם בסגנון מודרני המפרש מחדש את מקומם בדפי ההיסטוריה ואת מידת הרלוונטיות שלהם לחיינו כיום. בנוסף, משדר הערוץ שורה של תוכניות בנושאי קולנוע, ובהם ראיונות עומק בלעדיים עם כוכבים, מחוות חודשיות לכוכבי קולנוע, אירועים מיוחדים ומבחני בד מקוריים, וזאת בנוסף לעונות שידורים בהנחיית מפיקים ומומחים מימינו.
הערוץ משדר את תוכניותיו לרחבי אירופה, אפריקה והמזרח התיכון בעשר גרסאות אזוריות שונות ובהן עברית. בישראל הוא משודר למנויי חברת Yes באפיק 88.

תאריך:  16/04/2009   |   עודכן:  16/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il