X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הם שנאו אותו, גם בגלל שיצא שמעו למרחוק, כשקרן מועד. בכל הזדמנות, נהגו להביא ציטוט של בן-גוריון, שאמר עליו: "אריק הוא מפקד מצוין, רק חבל שהוא מתקשה באמירת אמת". עכשיו הם אוהבים אותו ומתגעגעים אליו...
▪  ▪  ▪

שנה חלפה מאז אלוהים חיבר את שרון למכשירים. מבחינתם של רבים ממעצבי דעת הקהל, שנה עגולה היא זמן מתאים להפיץ געגועים. ואכן, רבים מאזרחי ישראל מתגעגעים לדיקטטור מושחת, שהתקשורת הישראלית, כמעט כולה, מייחצנת בלי טיפת כבוד למקצוע העיתונות. אמרתי כמעט, מפני שיש צדיקים בסדום. הבולטים שבהם הם שניים, שמבחינתי "חזרו בתשובה": דן מרגלית וארי שביט.
חברה שרוצה לחנך לניקיון כפיים ולהטעין באנרגיות את אלה שתפקידם מלחמה בשחיתות, חייבת להוקיע מנהיגים ואישי ציבור מושחתים- ללא הבדל ו/או שיוך אידיאולוגי. משפחת שרון השחיתה כאן הכול. האבא שאמר לחוקרים "אני לא יודע, תשאלו את הבנים", והבנים ש ... שמרו על זכות השתיקה! המשטרה, הפרקליטות, מבקר המדינה, היועץ המשפטי לממשלה והתקשורת - מתעסקים היום עם מה שנראה לעומרי "פסטיבל קצה הקרחון".
חברה שרוצה לחנך אזרחים לעקרונות דמוקרטיים, חייבת, חייבת, חייבת להוקיע פוליטיקאים שהתנהלותם בלתי דמוקרטית. ואריאל שרון בז לדמוקרטיה. ותועמלן, שיהין להתעלם ו/או לסתור זאת - שקרן, מתחסד וצבוע! מגורשי גוש-קטיף, שניצחו פעמיים בקלפי, חיים בתחושת נבגדות היסטורית. ולמרות שאילה חסון נהנית לספר על חוש ההומור שלו - שרון היה אדם בוגדני, אכזרי ודוחה. אז על מה הגעגוע, וההערצה?
אבל לא רק דיקטטור מושחת: גם במבחן התוצאה - שרון כישלון! מול תקשורת שעושה מלאכתה פלסתר, צריך לומר את האמת, ובקול צלול: אריאל שרון דרדר את ישראל לתהומות מדיניים וביטחוניים שמעולם שלא ידענו. ארבעים שנה לא דיברו כאן על "איום קיומי". הפצע המדמם שפער בחברה הישראלית, תמורת עליית החמאס לשלטון, חיזוק החיזבאללה, ואיבוד כושר ההרתעה - הוא טעות שאת מחירה המלא עוד לא שילמנו.
זה אותו שרון, שמעריציו החדשים, דחסו לתודעתנו במשך שלושים שנה, שהוא הפרצוף המכוער של הפוליטיקה הישראלית. הם שנאו אותו בגלל הבוז הפומבי שהפגין כלפי קווים אדומים. הם שנאו אותו בגלל הברוטאליות שלו. הם לגלגו על הטיקים באף, והתשובות שהשיב על שאלות שלא נשאל. בימים ההם, אף אחד לא כתב על "שרון הג'נטלמן בעל חוש ההומור".
מבחינתם הוא היה שור מועד - ולא רק. הם שנאו אותו, גם בגלל שיצא שמעו למרחוק, כשקרן מועד. בכל הזדמנות, נהגו להביא ציטוט של בן-גוריון, שאמר עליו: "אריק הוא מפקד מצוין, רק חבל שהוא מתקשה באמירת אמת".
עכשיו הם אוהבים אותו ומתגעגעים אליו. לא בגלל שאימצו את השקפתו האידיאולוגית הקודמת, אלא משום שזנח אותה. עוד הוכחה שאידיאולוגיה יריבה לא נחשבת בעיניהם. אחרי שבגד במתנחלים, ועקר אותם מבתיהם, הם נזכרו לספר לנו, שהדיקטטור עם התיקים הפתוחים במשטרה, הוא בעצם סבא טוב.
שכחו את השלטים עם הכיתוב "שרון רוצח", שנשאו בכיכר ההיא בעברית ובאנגלית. הלהיב אותם לגלות, שסופסוף מופיע מנהיג שלא מפחד ממלחמת אחים. הם אהבו את הדרך שבה סילק שרים מתנגדים, כדי לסדר למדיניות שלהם רוב.
הם סלחו לו על שערוריית טננבאום. לדעתי, הסיפור האמיתי מאחורי שחרור סוחר הסמים הזה - טרם סופר. קמצוץ קראנו במעריב בפברואר 2003. הם אהבו את הפרת ההתחייבות הפומבית שלו לכבד את משאל המתפקדים. הם סלחו לו על הכול. כי ככה יעשה לדיקטטור אשר אנחנו, "אדוני הארץ" - חפצים ביקרו.
חבר, אתה ממש, אבל ממש - לא חסר!

תאריך:  09/01/2007   |   עודכן:  09/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חבר, אתה (לא) חסר!
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
הכתבה כל כך כואבת,אבל יחד עם זה,,
כחול,,כתום.  |  9/01/07 15:51
2
כל מילה אמת
שמעון מהצפון  |  9/01/07 16:55
3
ולמרות הכל,מוצא השמאל דרכים, כדי להכתיב בארצנו את השקפותיו הזויות ולמנות חבריו למקבלי החלטות ל"ת
הניה  |  9/01/07 18:45
4
כל הכבוד לכותב, יישר כוח. ל"ת
ZU  |  9/01/07 19:45
5
חבר סופר- אתה מופרע ל"ת
א. אברמוביץ  |  9/01/07 20:01
6
אמת לאמיתה,נקודה !!!!!! ל"ת
אניגמה  |  9/01/07 20:57
7
חבר, הלוואי ותהיה חסר.. ל"ת
אביגיל לנרי אבנרי  |  9/01/07 21:22
8
נרי,כאחד של נלחם מעולם למען הארץ הזו יש לך חוצפה ל"ת
אחד שחשב עליך טובות פעם  |  9/01/07 21:27
9
איזו תעוזה לכתוב את האמת במערומיה ל"ת
חבר של מי?  |  9/01/07 22:22
10
על פשע גרוש קטיף לא נשכח ולא נסלח ל"ת
דניאל סבלדי  |  9/01/07 22:30
11
ממש ככה
מודאגת  |  10/01/07 01:01
12
מה ששרון עשה בקצה הזרת שלו
איזה גסות  |  10/01/07 03:34
 
- תגובה ל"איזה גסות".
ויקי פדיה  |  10/01/07 05:23
13
מסכימה עם כל מילה
ט.ג.מ.  |  10/01/07 06:59
14
שרון שם את אולמרט כמחליפו ל"ת
טעות חמורה  |  10/01/07 08:09
15
נרי, ככה בישראל לכתוב את האמת?
נסים גבאי  |  10/01/07 09:12
16
תגובה.
רוב  |  10/06/07 18:20
17
תגובתי.
אני1  |  10/06/07 18:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד קדומים
האיש שתוצרת תנובה אינה מאכלסת את מקררו, קדוש יאמר לו. אפילו בביתם של ה"קיצוניים" ביותר, המדברים בעוז ובאומץ על מעשי מרד גלויים, נעדר ה"אומץ" הכלכלי הפשוט - להימנע מקניית תוצרת החברה ההסתדרותית - "תנובה"
זאב שניידר
שיתוף הפעולה המתהווה בין הפשע המאורגן הקונבנציונלי לקהילת ההאקרים הזדוניים יוצר זן חדש של פשע מאורגן, עובדה שצריכה להדיר שינה מהממונים על אכיפת החוק
יהונתן דחוח-הלוי
המזרח התיכון נמצא בעיצומו של משבר המתהווה ביחסים בין השיעה לבין הסונה    בעיני המשטרים הסוניים, אירן ולא ישראל, היא האויב הראשי במזרח התיכון, הנתפסת כגורם אימפריאליסטי החותר תחתיהם    באופן פרדוקסאלי ייתכן והמשטרים הערביים שהרבו לתקוף את ארה"ב ימצאו את עצמם נזקקים להגנתה או מקווים לפעולה נגד אירן
אברהם שרון
פרץ יודע טוב מכל אחד אחר, מה שרבים יודעים: התוכנית החפוזה הזו, הבלתי מבושלת מספיק, החצי-אפויה, הבלתי גמורה, היא לא יותר מאשר ניסיון שקוף, אולי אחרון, להיאחז, כבקרש הצלה או, אולי בקנה קש, שנותרו לפליטה במים האדירים הגועשים וסוערים סביבו, מאיימים להטביעו
עו"ד אברהם אלתר
הרשימה מלמדת כי ניתן לנצל שורה של הוצאות בדירת מגורים על-מנת להפחית את המס גם אצל שכירים העובדים מהבית ובמיוחד ניתן לנצל חלק מהריבית על המשכנתא והוצאות הפחת המגיעות לנכס וזאת ללא אובדן הפטור על מכירת דירת מגורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il