תשלובת החלב של תנובה, יצרנית ומשווקת מוצרי חלב ומוצריו הגדולה בישראל, נערכת בהתארגנות רחבת היקף לקראת חג השבועות בכדי להעניק לציבור הישראלי את מיטב התוצרת, החידושים, המבצעים האטרקטיביים והמתכונים העדכניים על-מנת להפוך את חג השבועות לחגיגה אמיתית על טהרת מוצרי החלב והגבינה של תנובה.
גולת הכותרת של פעילות תשלובת החלב השנה הוא מבצע ארצי בו מתעתדת תנובה לחלק מעל מיליון שקלים לצרכנים. בחלקו הראשון של המבצע יחולקו פרסים כספיים ובהמשך תוגרל בין המשתתפים דירה חדשה ללא משכנתא בהלימה עם ערכי המותג - משפחתיות ובית.
לדברי אייל מליס, "תוצאות מכר שבועות בשנים האחרונות כפי שעולות מנתוני סטורנקסט מוכיחות כי תנובה היא החברה המועדפת על הצרכנים בחג. שבועות זה תנובה, ובכוונתנו להוכיח זאת גם השנה ולחזק את העדפה זו של הצרכן". תשלובת החלב של תנובה היא היחידה מבין מתחרותיה שסיימה את המכר של חג השבועות בשנה שעברה עם עליה של 1.1% בנקודות בנתח השוק לעומת שבוע רגיל.
תשלובת החלב תנובה 2009 - מחזקת את הקשר עם הצרכן: השנה תתמקד החברה בקטגוריות הליבה ובאפשרויות הרבות הגלומות במוצריה כמרכיב מרכזי לארוחת החג. בהמשך למהלך עידוד "ארוחה משפחתית בבית" איתו פתחה תנובה את השנה, המשיכה עם השקת גביעים משפחתיים חסכוניים של יופלה YYY והמהלך האחרון - השקת "סנדביץ' תנובה" - במסגרתו עודדה חלופה של סנדביץ' בריא וטעים עם גבינות על-פני החלופות הקיימות, גם המהלך המרכזי לחג השבועות יתמקד בתועלת וברווח המיידי שיכול לצמוח לצרכן מהשימוש במוצרי תנובה מבלי לשנות את הרגלי הצריכה שלו - כפי שבא לידי ביטוי ב"מבצע על חשבון הבית".
בנוסף, תחזיר למדף את "שוק הגבינות" לכבוד החג (מגוון גבינות מיוחדות במחיר ואריזה אטרקטיביים), תשיק את חוברת המתכונים השנתית המסורתית והפעם עם דגש גם על מתכוני חג משפחתיים השווים לכל כיס, ובין השאר גם תקיים תחרות בין הצרכנים על הרכבת מנה או מתכון מיוחד בתקציב מינימלי באתר השף הלבן.