גרפיטי תעלה החל מ-13.05.09 בקמפיין חסויות במשחקי הכדורגל בגמר גביע המדינה בערוץ 1 ותמשיך בקמפיין מסחרי בערוץ 2 למותגי החברה.
הקמפיין, אשר יאופיין בהתמקדות בקהל המטרה הגברי, יעלה באמצעות משרד הפרסום בנדה, בהשקעה של 300,000 שקלים.
גולן בן דוד, מנכ"ל פרסום בנדה, המתמחה בשיווק ופרסום מותגים ובחר לאחרונה לנהל את תקציב המדיה והרשת האלקטרונית של חברת גרפיטי אומר: "אנו מברכים על הצטרפות גרפיטי ללקוחותינו ומקווים לשיתוף פעולה פרודוקטיבי שיחזק את מעמדה של גרפיטי בחוד החנית לאספקת ציוד משרדי לעסקים".