X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת קרסו מוטורס
▪  ▪  ▪

קבוצת קרסו מוטורס יוצאת בקמפיין אינטרנט, שבמסגרתו לקוחות הרוכשים רכב יד שנייה, יהיו זכאים לטיפול בסיסי חינם באחד ממוסכי היבואן באזור חיפה והקריות. הקמפיין כולל פרסום בשלב ראשון באתר WALLA ובהמשך באתרים נוספים, החל מה-2.6.09.
את ההטבה יוכלו הלקוחות לקבל לאחר מילוי פרטים מזהים באתר WALLA, מקבוצת קרסו מוטורס נמסר כי כניסת לקוחות יד שנייה למרכזי השירות שלה יגדיל את שביעות רצון הלקוחות וישמור על שמו הטוב של הרכב, ולכן תמשיך ותנסה לחזק את הקשר אל מול לקוחות אלו.
אסף ספקטור, סמנכ"ל השירות בקרסו מוטורס מסר כי: "מבנה השוק היום השתנה, היקף המכירה לחברות הליסינג יצר שוק יד שנייה עצום של לקוחות פרטיים, מטרתנו המרכזית היא להביא לקוחות אלה בחזרה הביתה".
עוד מוסיף ספקטור, "טיפול בכלי הרכב היום זה עניין מורכב, בכלי הרכב החדשים מותקנים מערכות בטכנולוגיה גבוהה המחייבים הסתמכות על ידע טכני ומערכות ממוחשבות מתקדמות המתעדכנות מעת לעת על-ידי היצרנים ואינן נמצאות בבעלותם של מוסכים לא מורשים".
מבדיקות וממצאים סטטיסטיים עולה כי, תיקונים במוסכים שאינם מורשים נעשים לרוב בשיטת "ניסוי וטעייה" עקב חוסר ידע ומיומנות ולעיתים אף נוצרת שרשרת של תקלות נוספות עקב כך. נזקים אלו יכולים להסתכם בהוצאה של אלפי שקלים מיותרים וכמובן גורמים לפגיעה בשביעות רצון בעל הרכב. כל זה יכול היה להימנע אם היה הרכב מטופל במוסך מורשה מטעם היבואן.
עוד מוסיף ספקטור: "מומלץ לתקן רכב רק במוסכים מורשים על-ידי מומחים בעלי מקצוע עם ניסיון.אמנם ביצוע תיקונים וטיפולים במוסך היבואן הינם יקרים יותר. אולם האיכות, ההבטחה לתיקון בפעם הראשונה השימוש בחלקי חילוף מקוריים, ואחריות היצרן המתלווה לכך יש בה כדי לגרום לשקט נפשי גדול, בנוסף במקרה של קושי, תמיד יש את היבואן כגורם מפקח. וניתן והבעיה תיושב לשביעות רצון הלקוח".
הקמפיין נעשה בהשקעה של 500,000 שקלים באמצעות חברת הפרסום האינטרנטית של הקבוצה WEBSENSE MEDIA.

תאריך:  04/06/2009   |   עודכן:  04/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il