קבוצת קרסו מוטורס יוצאת בקמפיין אינטרנט, שבמסגרתו לקוחות הרוכשים רכב יד שנייה, יהיו זכאים לטיפול בסיסי חינם באחד ממוסכי היבואן באזור חיפה והקריות. הקמפיין כולל פרסום בשלב ראשון באתר WALLA ובהמשך באתרים נוספים, החל מה-2.6.09.
את ההטבה יוכלו הלקוחות לקבל לאחר מילוי פרטים מזהים באתר WALLA, מקבוצת קרסו מוטורס נמסר כי כניסת לקוחות יד שנייה למרכזי השירות שלה יגדיל את שביעות רצון הלקוחות וישמור על שמו הטוב של הרכב, ולכן תמשיך ותנסה לחזק את הקשר אל מול לקוחות אלו.
אסף ספקטור, סמנכ"ל השירות בקרסו מוטורס מסר כי: "מבנה השוק היום השתנה, היקף המכירה לחברות הליסינג יצר שוק יד שנייה עצום של לקוחות פרטיים, מטרתנו המרכזית היא להביא לקוחות אלה בחזרה הביתה".
עוד מוסיף ספקטור, "טיפול בכלי הרכב היום זה עניין מורכב, בכלי הרכב החדשים מותקנים מערכות בטכנולוגיה גבוהה המחייבים הסתמכות על ידע טכני ומערכות ממוחשבות מתקדמות המתעדכנות מעת לעת על-ידי היצרנים ואינן נמצאות בבעלותם של מוסכים לא מורשים".
מבדיקות וממצאים סטטיסטיים עולה כי, תיקונים במוסכים שאינם מורשים נעשים לרוב בשיטת "ניסוי וטעייה" עקב חוסר ידע ומיומנות ולעיתים אף נוצרת שרשרת של תקלות נוספות עקב כך. נזקים אלו יכולים להסתכם בהוצאה של אלפי שקלים מיותרים וכמובן גורמים לפגיעה בשביעות רצון בעל הרכב. כל זה יכול היה להימנע אם היה הרכב מטופל במוסך מורשה מטעם היבואן.
עוד מוסיף ספקטור: "מומלץ לתקן רכב רק במוסכים מורשים על-ידי מומחים בעלי מקצוע עם ניסיון.אמנם ביצוע תיקונים וטיפולים במוסך היבואן הינם יקרים יותר. אולם האיכות, ההבטחה לתיקון בפעם הראשונה השימוש בחלקי חילוף מקוריים, ואחריות היצרן המתלווה לכך יש בה כדי לגרום לשקט נפשי גדול, בנוסף במקרה של קושי, תמיד יש את היבואן כגורם מפקח. וניתן והבעיה תיושב לשביעות רצון הלקוח".
הקמפיין נעשה בהשקעה של 500,000 שקלים באמצעות חברת הפרסום האינטרנטית של הקבוצה WEBSENSE MEDIA.