X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת Future Horizons
▪  ▪  ▪
אמיר בן ארצי [צילום: יח"צ]

Future Horizons, חברה בינלאומית המספקת שירותי מחקר שוק ותמיכה עסקית לתעשיות הסמיקונדקטורים והאלקטרוניקה, נכנסת לשוק הישראלי. החברה מינתה כנציגות בישראל את סוכנות אמיר בן ארצי תוכן ומדיה, שתשווק בארץ מחקרים, ניתוחים ותחזיות לשווקי האלקטרוניקה והסמיקונדקטורים, כינוסים, סמינרים, מפגשי הדרכה, ניוזלטרים, מפגשים עם בכירי התעשיה בעולם וחבילה המיועדת לחברות סטארט אפ.
החברה תערוך ב-30 בספטמבר 2009 את הכינוס השנתי שלה, International Electronics Forum, זו השנה ה-18. הכינוס, שייערך בג'נבה שבשוויץ, כולל מצגות של בכירים בענף האלקטרוניקה העולמי, תחזיות וניתוחים של Future Horizons ומפגשי נטוורקינג לא רשמיים. בכינוסים קודמים בלטו דמויות מהסוג שחברות הייטק ישראליות משחרות לפתחן. בין היתר הרצו בכינוסים אלה בכירים מ-NEC, נוקיה ו-NXP, הטכנולוג הראשי של IBM ברני מאיירסון, נשיאה לשעבר של ענקית האלקטרוניקה STMicroelectronics פסקוואלה פיסטוריו, מנכ"ל ויו"ר סינופסיס ארט דה ג'אוס, ראשי Cadence ו-Mentor Graphics, ואחרים.
חברת (Future Horizons (www.futurehorizons.com, שהוקמה ב-1989, מביאה לשוק הישראלי 139 שנות אדם של ניסיון בענף הסמיקונדקטורים ובתחומים הקשורים אליו. למייסד ומנכ"ל החברה מלקולם פן יש ניסיון של למעלה מ-45 שנה בתעשיית הסמיקונדקטורים. בנוסף לשירותים הרגילים של מחקר, ייעוץ, תחזיות, כינוסים וסמינרים, החברה מספקת ניתוחים של תכנוני שבבים ומערכות (design analysis) וניתוחים ספציפיים של שווקי מזרח ומערב אירופה.
לסטארט אפים ישראלים תציע Future Horizons חבילת שירותים אשר כוללת מנוי לספריית מחקרים ונתונים סטטיסטיים, דוח חודשי ותחזית עבור התעשיה העולמית, השתתפות חינם בסמינרים ובכינוס השנתי, חוות דעת של אנליסט באשר לפוטנציאל של החברה, הדרכה בנוגע למשקיעים ולקשרי מדיה פוטנציאליים והפניות לשותפים עסקיים.
"השוק הישראלי מציע לחברות טכנולוגיות פוטנציאל מדהים והוא הופך במהירות למרכז של חדשנות בענף שלנו", אמר מלקולם פן, יו"ר ומנכ"ל Future Horizons. "אנחנו מכירים את אמיר בן-ארצי כבר שנים רבים, עוד מימיו כעיתונאי. הרקורד שלו והקשרים שלו בתוך ישראל ומחוץ לישראל הופכים אותו לנציג המושלם שיעזור להביא את Future Horizons לשוק חדש זה".
אמיר בן ארצי תוכן ומדיה, היא סוכנות מוכוונת תוצאות המציעה שירותי תוכן, ידע ומדיה באנגלית ובעברית, באינטרנט ובדפוס. השירותים כוללים כתיבה שיווקית וקופירייטינג פרסומי, כתיבת תוכן, עריכה, שכתוב, תרגומים, הקניית ידע באמצעות שילוב של מחקרי שוק מהמדף, שירותי ידע בהזמנה, הרצאות וייעוץ. הסוכנות מייצגת בישראל גם Techwire International, המתמחה ביחסי ציבור ובהפצת הודעות לעיתונות עבור המדיה העולמית בענף האלקטרוניקה. הסוכנות מנוהלת על-ידי אמיר בן-ארצי, שצבר ניסיון של למעלה מ-15 שנה בעיתונות טכנולוגית בחו"ל ובישראל (EE Times, "טכנולוגיות", "אלקטרוניקה" ופרסומים בעיתונים כמו Washington Post), תקשורת שיווקית ויחסי ציבור, קופירייטינג לפרסומות ולקמפיינים שיווקיים, תרגומים, מחקר שוק והרצאות.

תאריך:  30/06/2009   |   עודכן:  30/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il