X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרן חינוך ארצות הברית-ישראל
▪  ▪  ▪

בתי הספר לתואר שני במנהל עסקים המובילים בארה"ב החלו בשנה האחרונה לעשות שינויים בתוכניות הלימוד ובמערכי התמיכה שלהם, על-מנת לספק את הצרכים החדשים של הסטודנטים, כך על-פי בדיקת השלוחה הישראלית של חברת פרינסטון ריוויו, המפעילה קורסי הכנה לבחינת ה-GMAT. השינוי חל בעקבות המצב הכלכלי הדורש היערכות מחודשת בנושא חיפוש עבודה.
בין השינויים ניתן למצוא הוספת הלוואות ומלגות עבור סטודנטים. לדוגמה Wharton היוקרתית ובית הספר-Booth באוניברסיטת שיקגו, הודיעו לאחרונה כי יגדילו את הלוואות מיוחדות לסטודנטים זרים, ללא צורך בערב אמריקני. בית ספר Johnson, באוניברסיטת קורנל, פרסם הודעה דומה וגם ציין שיוצעו יותר מלגות לסטודנטים זרים.
בתי ספר אחרים מוצאים דרכים יצירתיות לעזור לסטודנטים. לדוגמא, בית ספר Sloan, באוניברסיטת MIT, החזיר סמינרים ואירועי קריירה שהיו קיימים בתקופת המשבר הקודם שלאחר 11.9. בבית הספר Ross של אוניברסיטת מישיגן יצרו "קבוצות תמיכה" לסטודנטים שיחלקו טיפים ומידע על חיפושי העבודה שלהם, ב-Kellogg היוקרתית (אוניברסיטת נורת'ווסטרן) מנהלת תחום ניהול קריירה השיקה בלוג אינטרנטי כדי שסטודנטים יוכלו להתעדכן בכל רגע בנושאי גיוס עובדים ובבית הספר Anderson של UCLA החלו להפיק סרטונים אישיים של סטודנטים לקראת סיום, שישלחו למעסיקים פוטנציאליים, כתוספת לקורות חיים והקדמה לראיון.
ניתן לראות השפעת שינוי זה גם בהשתתפות יוצאת הדופן של נציגים אמריקנים אשר יגיעו לישראל במיוחד לכינוס ה-MBA האמריקני החמישי השנתי בישראל, שמקיימת קרן חינוך ארה"ב-ישראל. בכינוס שמתקיים השבוע, ישתתפו נציגים של 18 מהאוניברסיטאות המובילות בארה"ב. הנציגים מגיעים במטרה להיפגש באופן אישי עם המועמדים הישראלים השוקלים לימודי MBA בארה"ב ולשכנע אותם להירשם ללימודי MBA אצלם.
לדברי גלית אדסמן, יועצת חינוכית בכירה בקרן חינוך ארה"ב-ישראל ואחראית על תחום ה-MBA בישראל, הגידול במספר האוניברסיטאות המשתתפות השנה נובע מכך שהסטודנטים הישראלים מהווים מועמדים מצוינים למציאת מקומות עבודה בארה"ב. "בזכות ההכשרה הניתנת בבתי הספר המובילים ותודות לכישורים של הישראלים המציגים יזמות, מנהיגות, יכולת עבודה בתנאי לחץ שחלקם נרכשו גם בצבא, רבים מהם מוצאים מקום עבודה בסיום הלימודים", מסבירה גלית אדסמן. "לפי הנתונים שנאספו על-ידי, עולה כי 89% מבוגרי התוכנית הישראלים קיבלו לפחות הצעה עבודה אחת. עם זאת, בעקבות המשבר ישנה הפחתה של המשכורת המוצעת לבוגרים והפחתה במספר הצעות העבודה".
כינוס ה-MBA יתקיים בתאריכים 3-2 ביולי במלון שרתון בתל אביב. בכינוס יינתן מידע על הייחוד של כל תוכנית לימודים, דרישות הקבלה, התמחויות בחודשי הקיץ, אפשרויות קריירה לאחר סיום התואר, בחינת ה-GMAT ועוד. לפרטים נוספים, לוח זמנים והרשמה - www.mbafair.org.il.
הכינוס הינו אחת מפעילויות השנתיות שמקיימת קרן חינוך ארה"ב-ישראל, המפעילה מרכז יעוץ והכוונה לישראלים המעוניינים לצאת ללימודים אקדמאיים בארה"ב. קרן חינוך ארה"ב-ישראל הינה הגורם הרשמי היחיד בישראל, המנהל מרכז מידע וייעוץ ללימודים אקדמאיים בארה"ב. המרכז פועל באישור ובתמיכה של מחלקת המדינה האמריקנית, ובו ניתן להנות מקבלת מידע אובייקטיבי, מדויק ומעודכן על אפשרויות הלימוד העל-תיכוני בארה"ב.
מידע אודות קרן חינוך ארה"ב-ישראל ותוכנית פולברייט: קרן חינוך ארצות הברית-ישראל, שהוקמה על-ידי ממשלות ארה"ב וישראל בשנות ה-50, אחראית לניהול ההשתתפות הישראלית בתוכנית פולברייט של ממשלת ארה"ב. זוהי היא אחת התוכניות המפורסמות ביותר והיקרתיות ביותר בעולם לחילופי סטודנטים ומרצים. המטרה העיקרית של תוכנית פולברייט, שאותה יזם הסנטור וויליאם פולברייט ב-1946, הינה חיזוק יסודות השלום על-ידי חיזוק ההבנה בין העם האמריקני לבין העמים של מדינות שותפות מסביב לעולם. האמצעי העיקרי להשגת מטרה זו הינו החלפת סטודנטים ומרצים ברמת ההצטיינות האקדמית הגבוהה ביותר.
שירות הייעוץ ללימודים בארה"ב של קרן חינוך ארה"ב-ישראל מספק מידע מדויק, מקיף ובלתי-תלוי על אפשרויות לימוד על-תיכוניות בארה"ב. השירותים של הקרן מכסים טווח נרחב של אפשרויות-לימודים, החל מקורסים טכניים של שנת לימוד אחת, תוכניות ללימודי השפה האנגלית ולימודים מרחוק, המשך בתוכניות ללימודי תעודה ותואר ראשון וכלה בתוכניות לבעלי-תארים מתקדמים, המובילות לתארים מקצועיים במשפטים, רפואה ולתארים שני ושלישי בכל התחומים. צוות יועצות מיומן של שירות הייעוץ ללימודים בארה"ב מספק מידע בלתי-תלוי וייעוץ על יותר מ-3,600 אוניברסיטאות ומכללות בארה"ב, ומלוה צעד אחר צעד, לאורך כל תהליך הרישום.

תאריך:  30/06/2009   |   עודכן:  30/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il