חברת ראלקו מוצרי צריכה, יבואנית sharp בישראל, עולה בקמפיין ייחודי למסכי LCD בגודל 52" ולמקררים ההיברידיים של המותג היפני המצליח.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, כולל חסויות בערוץ 2 ומודעות פרסום בעיתונות הארצית, בהיקף כולל של 1.5 מיליון שקלים.
הסיסמה המובילה את הקמפיין היא "sharp טכנולוגיה יפנית", כאשר השפה הפרסומית (תרתי משמע) של הקמפיין היא יפנית - החסויות דוברות יפנית בלבד, והמודעות מעוצבות כולן בסגנון יפני וכוללות מוטיבים יפניים. לצורך הפקת החסויות איתר משרד הפרסום קריין יפני החי בישראל.
אסטרטגיית הפרסום של הקמפיין, המתבססת על זיהוי המותג עם ארץ מוצאו, יפן, נובעת מסקרים שערכה ראלקו, מהם עלה כי לטכנולוגיה היפנית של sharp יש ערך מוסף גבוה בעיני הצרכנים הישראלים. מקררי sharp הם המקררים הנמכרים ביותר בישראל ומסכי ה-LCD של החברה נתפסים כאיכותיים אל מול המתחרים בקטגוריה.
קרדיטים: ניב חורש - סמנכ"ל לקוחות וקריאייטיב; גידי שמיר - מנהל קריאייטיב; אילן ירוחם - קופירייטר; רועי גוטמן - ארט דיירקטור; מיה א-דור - מנהלת לקוחות; דנה שורץ - תקציבאית; הילה עוזר - פלנרית.