רשת ארופלקס, המתמחה בפתרונות שינה מתקדמים, יוצאת במהלך שיווקי חדש, במסגרתו היא פונה ישירות אל קהל היעד הרלוונטי ופותחת סניפים באוניברסיטאות ובמכללות ברחבי הארץ בהשקעה של מיליון וחצי שקלים, וזאת במטרה להגיע אל הסטודנטים הרוכשים את הריהוט הראשון שלהם בתקופה זו.
החנות הראשונה שנפתחה בימים אלו באוניברסיטת חיפה בהשקעה של 200 אלף שקלים מעסיקה סטודנטים בלבד - דבר שיבוא לידי ביטוי בסניפים שייפתחו בעתיד הקרוב במוסדות חינוך נוספים.
תומר בן, מנהל רשת חנויות ארופלקס, מוסר כי "החלטנו לעשות צעד אחר ולהגיע אל קהל היעד הרלוונטי, במקרה הזה הסטודנטים, הנמצאים רוב הזמן באוניברסיטה או במכללה ולהקל עליהם את רכישת הריהוט הראשון שלהם שיעבור איתם מספר דירות".
עוד הוסיף בן: "התמהיל של הריהוט שיוצג בחנויות יכלול מוצרים במחיר נוח ובאיכות טובה, עמיד למעברי דירות, ובעל פונקציות של קיפול ופתיחה, שינוי ייעוד מישיבה לשכיבה ועוד".
בימים אלו בוחנת הרשת חנויות באוניברסיטה העברית בירושלים, באוניברסיטת תל אביב, ואוניברסיטת בן-גוריון בבאר-שבע.
יש לציין כי החנויות הממוקמות במתחמי האוניברסיטאות והמכללות מתמחות בציוד ובאביזרים לסטודנטים המזוהים עם למידה בלבד ופתיחת חנויות ארופלקס במתחמים אלו הינה פריצת דרך ראשונה שתביא לרשת מאגר חדש של לקוחות המבצעים בתקופה זו את רכישת הריהוט הראשונה שלהם.