חברת המלח לישראל, בעלת מותג מלח הארץ, עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף עם שני סרטוני טלוויזיה בהגשת ג. יפית ומאיה ישעיהו.
הקמפיין, שנועד לתמוך במעמדו של מותג מלח הארץ כמותג המוביל בשוק המלח בישראל, יעלה במשך שבועיים בערוצים 2 ו-10 והיקפו נאמד בכ-1.2 מיליון שקלים.
בסרטון הראשון נראות מאיה ויפית בבית. מאיה מכינה סלט ונותנת ליפית לטעום. יפית טוענת שחסר מלח בסלט וכשמאיה עומדת להוסיף מלח רגיל, יפית עוצרת בעדה ואומרת: "אני כבר לא משתמשת במלח רגיל אלה רק במלח הארץ, כי כשהמלח הוא מלח ים אמיתי, אפשר להרגיש בהבדל, הוא טעים יותר ומשדרג את הארוחה ואני לא מתפשרת".
בסרטון השני תדגיש ג.יפית את תועלתו ויתרונותיו של מלח הארץ 50% פחות נתרן: "לאלו המקפידים על תזונה דלת מלח ולא רוצים אוכל תפל - יש עכשיו מלח טעים המכיל 50% פחות נתרן ממלח רגיל".
קרדיטים: במאי: אבי וייסבליט; צלם :רמי סיגאווי; סטיילינג מזון: שרון דרעי; ניהול הפקה: שירה בכר; הפקה בפועל: שולמית ליבוביץ; סופרוויזר: רלי גל; יחסי ציבור: סנדיק קומיונקיישן.
חברת המלח לישראל מותג מלח הארץ מיוצר ומשווק על-ידי חברת המלח לישראל. חברת המלח לישראל הינה היצרנית העיקרית של המלח בישראל מאז 1922, ומשווקת את המלח המוכר כמלח בישול ומלח שולחן תחת המותג "סלית". בשנים האחרונות מפתחת החברה מלחים פונקציונליים לשוק המקומי ולייצוא ומובילה מהלך רחב היקף לעידוד תעשיית המזון בישראל להשתמש במלח מופחת נתרן בתהליך הייצור.