ביטוח ישיר בקמפיין אינטרנט חדש וייחודי שמובל באמצעות לקוחות החברה הפועלים ברשתות החברתיות באינטרנט.
הקמפיין שלוקח את הרשתות החברתיות "צעד אחד קדימה" עלה היום בכל אתרי האינטרנט המובילים בארץ, חושף את חוות הדעת של לקוחות החברה, בהסכמתם, כפי שהופיעו בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלהם כולל תמונות.
איך זה פועל?
לקוחות החברה אשר רכשו ביטוח לרכב באתר ביטוח ישיר קיבלו הזדמנות למלא משוב אודות חווית הרכישה והחיסכון באמצעות הרכישה באתר. המשוב מועבר ומועלה דרך הדף האישי שלהם ברשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר ומפורסם בבאנרים שונים באתרים
המובילים בשוק.
לדברי רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר, האמירה הפרסומית החזקה ביותר היא זאת שבאה מחבר או חברה על חוויה אישית של שירות טוב וחיסכון במחיר. החלטנו להתקדם עם הרשתות החברתיות ולהציע ללקוחות החברה לשתף את חבריהם בדעתם על ביטוח ישיר. לא מדובר בסיסמאות קמפיין אותם הגו קופירייטרים ממשרדי פרסום, אלה בחוויה אישית של קנייה ושירות טובים.
הקמפיין באמצעות Y&R אינטראקטיב ומוערך בכ-150,000 דולר.