יקב טפרברג 1870 יוצא לראשונה בקמפיין חסות טלוויזיוני לקראת החגים. הקמפיין הוא חלק ממהלך המיתוג מחדש שעבר היקב בחודשים האחרונים. בקמפיין רואים את בקבוקי היין של היקב עם המיתוג החדש והסיסמא: "יקב טפרברג 1870 - לא מפסיקים לחדש כבר 140 שנה".
הקמפיין ישודר במשך שבועיים בערוץ 1 בתוכנית "ערב חדש" ובערוצים 2 ו-10 בלייט פריים בין השעות 01:00-23:00.
המיתוג החדש המוצג בקמפיין החסות, מציג את חזון היקב האומר עמידה בקדמת הטכנולוגיה ושמירה על התחדשות מתמדת. המיתוג החדש מוצג על תוויות חדשות הנושאות את לוגו היקב בצבע הסגול של היקב ואת שם זן הענבים מהם הופק היין. המיתוג מחדש כולל את סדרות האיכות של היקב - סדרת סילבר, טֶרָה, וריזרב.
המיתוג החדש הינו חלק ממהפכת איכות שהיקב נמצא בה בתקופה זו, הכוללת בין השאר הקמת יקב מודרני הכולל טכנולוגיה מהמתקדמות בענף, השקעות בנטיעת כרמים באזורי איכות, השקעות בטכנולוגיות ייצור מתקדמות והשבחת מערכת ההפצה. עיצוב: עדליי אנד פרטנרס.
יקב TEPERBERG 1870, היקב הרביעי בגודלו בישראל, מייצא יינות איכות ל-22 מדינות ברחבי העולם, בהן צ'ילה, אוסטרליה, ארה"ב, צרפת ספרד ועוד. הסדרות החדשות של TEPERBERG 1870 זוכות לשבחים בקרב חובבי היין ולפרסים בינלאומיים יוקרתיים. הצלחה זו הינה פרי שילוב בין פילוסופיית "עולם חדש" של שיקי ראוכברגר, היינן הראשי של היקב, ויד ימינו, היינן אוליביה פרתי, המחזיק באסכולה הצרפתית.